Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    waarom kan je dat van andere chauffeurs niet verwachten?
    Pssss Bompa!, Ik heb niet verwachten geschreven hé, maar VERLANGEN dat is iets anders... Nu ja je hebt wel gelijk natuurlijk voor de niet beroeps zou het ook mogen gelden.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• hééééél attent, El Greco

Ik bemerkte het zelf toen ik m'n pas geposte post nalas. Maar heb het niet gewijzigd "want wie gaat daar nu op letten"

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• De pipo in Brugge daarnet die niet snapte dat ritsen 1 auto van elke file tussen elkaar weven is, en niet als tweede nog in het gat van je voorganger proberen duiken. Dan maar even claxonneren om een aanrijding te vermijden...
        Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
        BMW E90 320d:

Comment

• landbouwvoertuigen die TERGEND traag rijden op een lange baan met véél tegenliggers.
          Awoe aan alle 37 stuks die net nu, tijdens de spits, moesten buitenkomen

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• In Zellik als je van de R0 komt richting Asse gingen ze ook eens ritsen ! Nog zeker 500 meter te gaan en alles stond al rechts. Als je dan rustig links blijft rijden komen ze in uwe weg rijden ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              landbouwvoertuigen die TERGEND traag rijden op een lange baan met véél tegenliggers.
              Awoe aan alle 37 stuks die net nu, tijdens de spits, moesten buitenkomen
              Dat is net hetzelfde als senioren aan de kassa in de supermarkt, wanneer jij na je werk snel iets wil halen om te eten.
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Of van die kerels die in die bocht (R0 dan) een linksrijder bijna van de baan rijden omdat ze sneller willen gaan, maar eens er voorbij wel in mijn weg blijven rijden
                Da's daar echt een pest he. Mottig word ik ervan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                  Maar hey, nu let ik er een beetje op dat telkens ik moet oversteken (zebrapad) dat die klote bus die afkomt ook mag stoppen...

ja das leuk voor die drie allochtonen die erop zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    zijn die gehaast om ergens heen te gaan dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                      Dat is net hetzelfde als senioren aan de kassa in de supermarkt, wanneer jij na je werk snel iets wil halen om te eten.
                      off-topic:
                      Ha ha, OOK een gekend senario, mijn vrouw die jaren in een supermarkt aan de kassa werkte kent die scéne: ofwel 'smorgensvroeg met hun neus tegen de nog gesloten deuren ofwel 's avonds als het licht al uit was stonden ze nog aan de kassa, die mensen zouden tocht de hele dag tijd moeten hebben hé

Inderdaad het is ook hier heel druk bij de boeren, niet leuk maar ze kunnen niet alles 's nachts binnen halen natuurlijk. (leren mee leven, niets aan te doen)
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                        zijn die gehaast om ergens heen te gaan dan?
                        Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        Die zijn enkel gehaast als ze uit een winkel komen

Altijd leuk hier dat forum.....

Comment

• Audi Q7 voor mij wou ook ritsen, stond half op 2 vakken naar rechts te pinken dus ik passeer'm links net langs de middenberm (nog 500meter te gaan).
                          ff later op een afrit wou hij mij de pas afsnijden, de kant inrijden e.d.
                          hij is wel door het rood gereden en de flitser is afgegaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                            Ik begin mij meer en meer te ergeren aan De Lijn...

Verdomme, die mannen nemen maar voorrang ook al hebben ze geen... Gisteren zat het hier in Gent blokvast omdat ze elkaar hadden vastgereden de uilskuikens...
                            En blijvend probleem is dat er 75m bustrook voorzien is en dat ze toch gewoon op de baan blijven staan om mensen eruit te laten of op te laden...

Grrrrr

Maar hey, nu let ik er een beetje op dat telkens ik moet oversteken (zebrapad) dat die klote bus die afkomt ook mag stoppen...
                            Weet niet of je veel naar Gent komt, maar das hier dagelijkse kost.

Comment

• ne pipo in zijn E46 cabrio 325I die (zwaar) verloor aan de lichten,die dan heel boos was en mij van de baan wou rijden,daar stond hij dan met zijn 193PK versus mijn dieselstoof,je zou voor minder gefrustreerd zijn
                              Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                In Zellik als je van de R0 komt richting Asse gingen ze ook eens ritsen ! Nog zeker 500 meter te gaan en alles stond al rechts. Als je dan rustig links blijft rijden komen ze in uwe weg rijden ..
                                M'n pa is ook zo iemand...
                                Op terugweg van reis moest er in Duitsland aan werken ook geritst worden.
                                Alles verloopt zoals het moet tot m'n pa en m'n nonkel opeens denken dat er een Duitser wil 'voorsteken'.
                                M'n nonkel is er dan links blijven voorhangen en ons pa ernaast want "ahja, ie moet maar niet voorsteken e". 'k moet er waarschijnlijk niet bij vermelden dat die Duitser z'n stuur wel kon opeten

Elke keer in zo'n rits-situatie probeer ik het principe uit te leggen maar 't gaat er dus niet in, meneer vind zichzelf de perfecte chauffeur en levert commentaar op mij omdat ik deze winter aan 10 per uur een schuivertje rechtdoor maakte, maar iets simpel als ritsen lukt hem niet
                                2018 BMW X1 18d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                  ne pipo in zijn E46 cabrio 325I die (zwaar) verloor aan de lichten,die dan heel boos was en mij van de baan wou rijden,daar stond hij dan met zijn 193PK versus mijn dieselstoof,je zou voor minder gefrustreerd zijn
                                  BMW Cab = Zwaar!
                                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Voor wie vaak in Brussel moet zijn is de afstelling van de verkeerslichten ongetwijfeld een ergernis.

Touring heeft hier onderzoek naar gedaan, met een juiste afstelling zou er 3 keer minder CO2 uitgestoten worden en de reistijd met 7 minuten verkorten. Brussels Staatssecretaris van Mobiliteit Bruno de Lille (Groen!) is tegen, hij wil het verkeer ontmoedigen en zelfs rijstroken schrappen ten voordele van bus- en trambeddingen.

Lees er hier alles over: http://www.groenlicht.be/2010/08/14/...toot-verlagen/

Er is ook al een Facebook groep: http://www.facebook.com/pages/De-ver...51919224821318

Comment

• Leuk leuk:

Ik kom rustig mijn straat op gedraaid (omdan 100m verder thuis aan te komen).Komt er daar nen jhonny van de wijk in mijn spiegels AFGEVLOGEN. Ik draai rustig met pinker mijn huis op:

-Hé moete gij op u bakkes hebben ofwat?
                                      ikke: onozelaar
                                      -gdv op u bakkes ja
                                      ikke: Doet eens rustig aub.
                                      -Ja nu weet ik u wonen ze, en u gezicht ook ze. Gij gaat eraan jonge!
                                      ikke: allé dan tot de volgende.

Leuk zo uw eigen oprit opdraaien.
                                      Is hier een rustig boeregat met 1km verder een sociale woonwijk en dat verziekt hier alles.

Ik was met cabrio van mijn moeder dus de kans is relatief groot dat daar vandenacht een kras instaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                        Leuk leuk:

Ik kom rustig mijn straat op gedraaid (omdan 100m verder thuis aan te komen).Komt er daar nen jhonny van de wijk in mijn spiegels AFGEVLOGEN. Ik draai rustig met pinker mijn huis op:

-Hé moete gij op u bakkes hebben ofwat?
                                        ikke: onozelaar
                                        -gdv op u bakkes ja
                                        ikke: Doet eens rustig aub.
                                        -Ja nu weet ik u wonen ze, en u gezicht ook ze. Gij gaat eraan jonge!
                                        ikke: allé dan tot de volgende.

Leuk zo uw eigen oprit opdraaien.
                                        Is hier een rustig boeregat met 1km verder een sociale woonwijk en dat verziekt hier alles.

Ik was met cabrio van mijn moeder dus de kans is relatief groot dat daar vandenacht een kras instaat.

Let's play the waiting game zou ik zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracuna Bekijk Berichten
                                          Voor wie vaak in Brussel moet zijn is de afstelling van de verkeerslichten ongetwijfeld een ergernis.

Touring heeft hier onderzoek naar gedaan, met een juiste afstelling zou er 3 keer minder CO2 uitgestoten worden en de reistijd met 7 minuten verkorten. Brussels Staatssecretaris van Mobiliteit Bruno de Lille (Groen!) is tegen, hij wil het verkeer ontmoedigen en zelfs rijstroken schrappen ten voordele van bus- en trambeddingen.

Lees er hier alles over: http://www.groenlicht.be/2010/08/14/...toot-verlagen/

Er is ook al een Facebook groep: http://www.facebook.com/pages/De-ver...51919224821318
                                          Bruno De Lille:

Ik studeerde in 1997 af als Meester in de Dramatische Kunsten

En dat is dan verantwoordelijk voor mobiliteit. Kan je nog verder van de werkelijkheid staan... .
                                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Working...
                                          X