Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarnet in de paalstraat van Schoten. (is een eenrichting winkelstraat). een groepje nieuwe Belgen die int midden stoppen en tegen iemand ambras beginnen te maken. beetje vechten enzo. ondertussen staan er 10 20 auto's achter die kerel zen auto te wachten. maar niemand die durft reageren omdat nieuwe belgen zijn. en de politie komt eraan maar ze geven ze alleen maar een waarschuwing daze onmiddelijk weg moeten.
    BMW X5 45e

Comment

• fantastisch toch é....en dat hebben we allemaal te danken aan het woord "racist". sinds ze dat hebben uitgevonden durft er niemand nog of "ge zijt zo enen" en je wordt scheef bekeken door iedereen.
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Dat mensen nog zoiets durven schrijven.

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Waarom word er feitelijk 'snachts nietmeer geflitst?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
          Bruno De Lille:

Ik studeerde in 1997 af als Meester in de Dramatische Kunsten

En dat is dan verantwoordelijk voor mobiliteit. Kan je nog verder van de werkelijkheid staan... .
          en ik maar denken over een opleiding tot graduaat verkeerskunde, en hoe die te combineren met gezin en werk.
          ik moet gewoon in de politiek gaan, das minder omslachtig
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• net in st niklaas moeten ritsen, een vrouw met een corsa die begon te gebaren en claxonneren omdat ik over het lege linkse rijvak reed om op het eind in te voegen. wat later zag ik ze op de twee rijvakken staan met haar linkerpinker aan...
            autofans.be

Comment

• Een goor roetend hok voor mij, moeten inhalen waar het in principe niet mag.
              Met een lichtconcert tot gevolg. Fuck it, ik ga echt niet in een vuile doemp blijven rijden aan 20 per uur trager dan de limiet.
              Afstand houden is in zo'n geval ook geen optie, tenzij je aan 30-40 wil rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracuna Bekijk Berichten
                Voor wie vaak in Brussel moet zijn is de afstelling van de verkeerslichten ongetwijfeld een ergernis.

Touring heeft hier onderzoek naar gedaan, met een juiste afstelling zou er 3 keer minder CO2 uitgestoten worden en de reistijd met 7 minuten verkorten. Brussels Staatssecretaris van Mobiliteit Bruno de Lille (Groen!) is tegen, hij wil het verkeer ontmoedigen en zelfs rijstroken schrappen ten voordele van bus- en trambeddingen.

Lees er hier alles over: http://www.groenlicht.be/2010/08/14/...toot-verlagen/

Er is ook al een Facebook groep: http://www.facebook.com/pages/De-ver...51919224821318
                Eén woord hiervoor: walgelijk. Iedereen weet dat "mobiliteit" een probleem vormt, in Brussel net zoveel als in elke andere (middel)grote stad in Vlaanderen, België, Europa, en de ganse wereld. Een geoptimaliseerd openbaar vervoer kan helpen het probleem te verkleinen. Maar om dan opzéttelijk verkeerslichten slecht af te stellen? Als het openbaar vervoer een leuke, snelle en interessante optie was voor Jef die dagelijks voor die rode lichten zijn stuur zit op te vreten, dan zou Jef die optie toch meteen kiezen, nee? De Lille = klootzak .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                  De Lille = klootzak .
                  Het zou nogal makkelijk zijn om 1 persoon verantwoordelijk hiervoor te houden.

Dit is niet iets dat begon met De Lille maar is een manier van werken die al jaren zo is,niet enkel in Brussel,heel Belgie heeft eronder te lijden.

De enige die hiervoor verantwoordelijk kan gesteld worden is de Belgische overheid.

- Slechte staat van de wegen
                  - Onduidelijke of afwezige signalisatie van borden
                  - Onaangepaste snelheidslimieten
                  - Verkeerslichten afgesteld op een onlogische manier met extra verbruik en uitstoot tot gevolg
                  - Wijze waarop politie flitst duidt erop dat de flitsacties enkel dienen om geld binnen te halen

Etc......

Lees vandaag nog dat het ongeval in Opwijk van gisteren een van de zovele is sinds de heraanpassing van de straat een tijdje geleden....

Op den duur vraag je je toch af wat er gebeurt met al die belastingen (verkeersbelasting,BIV,brandstofbelasting,jaarlijk se belasting.....)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    fantastisch toch é....en dat hebben we allemaal te danken aan het woord "racist". sinds ze dat hebben uitgevonden durft er niemand nog of "ge zijt zo enen" en je wordt scheef bekeken door iedereen.
                    Is dat dan een probleem? Ik wil de eerste bruine belg nog zien die de politie erbij haalt omdat hij door een medeweggebruiker racistisch wordt behandeld omdat hij de rest koeioneert in het verkeer.

Ik merk meer en meer dat het echte racisme een geaccepteerde omgangsvorm wordt. Dat geklooi in de grootsteden heeft die minderheidsgroepen geen goed gedaan bij de modale Vlaming.

Comment

• Het is tussen 11 en 00u zaterdagavond. Het is best druk op de E40. Allez, op de 2 linkerrijstroken van de E40 toch. Rechterrijvak voor zover ik kon zien gewoon LEEG.

slmdgjslmgkjsmgljsdgmsjdf!!!
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                        Het is tussen 11 en 00u zaterdagavond. Het is best druk op de E40. Allez, op de 2 linkerrijstroken van de E40 toch. Rechterrijvak voor zover ik kon zien gewoon LEEG.

Dat was voor u gereserveerd. Je hebt t toch gebruikt? Anders was al die moeite voor niks
                        autofans.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          Het is tussen 11 en 00u zaterdagavond. Het is best druk op de E40. Allez, op de 2 linkerrijstroken van de E40 toch. Rechterrijvak voor zover ik kon zien gewoon LEEG.

Schijterij zeg! Rechterrijvak gebruiken en laat de rest hun pharen maar bezigen, je doet niets verkeerd voor zover je er gewoon rustig aan 120 voorbijsjeest, want dan haal je niet in (denk ik).

Als ze op 2e en 3e rijvak al aan 140 reden, heb je wél een probleem om er op een correcte manier voorbij te geraken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                            Leuk leuk:

Ik kom rustig mijn straat op gedraaid (omdan 100m verder thuis aan te komen).Komt er daar nen jhonny van de wijk in mijn spiegels AFGEVLOGEN. Ik draai rustig met pinker mijn huis op:

-Hé moete gij op u bakkes hebben ofwat?
                            ikke: onozelaar
                            -gdv op u bakkes ja
                            ikke: Doet eens rustig aub.
                            -Ja nu weet ik u wonen ze, en u gezicht ook ze. Gij gaat eraan jonge!
                            ikke: allé dan tot de volgende.

Leuk zo uw eigen oprit opdraaien.
                            Is hier een rustig boeregat met 1km verder een sociale woonwijk en dat verziekt hier alles.

Ik was met cabrio van mijn moeder dus de kans is relatief groot dat daar vandenacht een kras instaat.

uw voiture is nog heel vandaag, hoop ik??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracuna Bekijk Berichten
                              Voor wie vaak in Brussel moet zijn is de afstelling van de verkeerslichten ongetwijfeld een ergernis.

Touring heeft hier onderzoek naar gedaan, met een juiste afstelling zou er 3 keer minder CO2 uitgestoten worden en de reistijd met 7 minuten verkorten. Brussels Staatssecretaris van Mobiliteit Bruno de Lille (Groen!) is tegen, hij wil het verkeer ontmoedigen en zelfs rijstroken schrappen ten voordele van bus- en trambeddingen.

Lees er hier alles over: http://www.groenlicht.be/2010/08/14/...toot-verlagen/

Er is ook al een Facebook groep: http://www.facebook.com/pages/De-ver...51919224821318
                              Wetstraat en Belliardstraat werken perfect. Al de rest is huilen met de pet op...

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                              Bruno De Lille:

En dat is dan verantwoordelijk voor mobiliteit. Kan je nog verder van de werkelijkheid staan... .
                              Geen woorden aan vuil maken enkel =>

Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                              Eén woord hiervoor: walgelijk. Iedereen weet dat "mobiliteit" een probleem vormt, in Brussel net zoveel als in elke andere (middel)grote stad in Vlaanderen, België, Europa, en de ganse wereld. Een geoptimaliseerd openbaar vervoer kan helpen het probleem te verkleinen. Maar om dan opzéttelijk verkeerslichten slecht af te stellen? Als het openbaar vervoer een leuke, snelle en interessante optie was voor Jef die dagelijks voor die rode lichten zijn stuur zit op te vreten, dan zou Jef die optie toch meteen kiezen, nee? De Lille = klootzak .
                              Voor het afstellen van lichten en aanverwante zaken zouden ze hier eens dringend hun licht moeten gaan opsteken (vooral) in Nederland, zeker in Zeeuws-Vlaanderen en Zeeland is het een plezier om aan kruispunten en rondepunten te komen aanrijden...
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Bruno De Lille:

godverdomme man! hoe DURFT die gewoon doodleuk op tv verklaren dat door verkeerslichten bewust slecht af te stellen (i) autobestuurders pesten (tijdverlies) en (ii) buurtbewoners pesten (extra uitstoot schadelijke gassen en fijne stofdeeltjes door te veel file en teveel afremmen/optrekken) OK is omdat het openbaar vervoer moet worden gepromoot... !!

fucking groene aap, verbeter dan het openbaar vervoer ipv het private alternatief/buurtbewoners de duvel aan te doen!
                                bmw 116d sportshatch

Comment

• en klote-waalse-bejaarden!

shit man, ik parkeer mij voor een/mijn brussels appartement, quasi knal voor mijn deur (allez, overkant straat), ik haal terwijl mijn boodschappen uit mijn koffer. plots komt er zo een oud wijf aangetuft met haar marginale 2PK. Vraagt die mij of ik soms in het rusthuis moet zijn. In mijn beste frans (en dat is uiterst goed) antwoord ik zeer beleefd van niet, waarop ze mij meteen wijst op het verkeersbord dat je op die strook van 10 meter niet mag parkeren tenzij je in dat bejaardenhuis moet zijn. Beleefd als ik ben leg ik uit dat ik er rechtover woon en dat er overal voor en achter mij plaats genoeg is in't straat, dat ze dus alleszins niet ver moet stappen. bon, ik blijf beleefd en zeg dat ik mijn boodschappen eerst uitlaad en mij dan verzet. eenmaal terug buiten (2 minuten later) om mijn wagen te verzetten had ze al plek gevonden voor haar marginale auto (nl. 5 meter verder) en begint ze mij verdomme in 't frans uit te schelden voor heel 't straat.

Ik heb haar eens goed mijn gedacht gezegd, in 't vlaams uiteraard, ze was wel stil dan.

marginaal oud wijf
                                  bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                                    uw voiture is nog heel vandaag, hoop ik??

Ja Willy, zeg es???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cete2004 Bekijk Berichten
                                      Het zou nogal makkelijk zijn om 1 persoon verantwoordelijk hiervoor te houden.

Dit is niet iets dat begon met De Lille maar is een manier van werken die al jaren zo is,niet enkel in Brussel,heel Belgie heeft eronder te lijden.

De enige die hiervoor verantwoordelijk kan gesteld worden is de Belgische overheid.

- Slechte staat van de wegen
                                      - Onduidelijke of afwezige signalisatie van borden
                                      - Onaangepaste snelheidslimieten
                                      - Verkeerslichten afgesteld op een onlogische manier met extra verbruik en uitstoot tot gevolg
                                      - Wijze waarop politie flitst duidt erop dat de flitsacties enkel dienen om geld binnen te halen

Etc......

Lees vandaag nog dat het ongeval in Opwijk van gisteren een van de zovele is sinds de heraanpassing van de straat een tijdje geleden....

Op den duur vraag je je toch af wat er gebeurt met al die belastingen (verkeersbelasting,BIV,brandstofbelasting,jaarlijk se belasting.....)

de senaat, de werklozen en de rest van de santenboetiek onderhouden natuurlijk...
                                      bmw 116d sportshatch

Comment

• Ik stond te wachten aan de lichten op de a12 (bij de mc donalds), hoorde iemand toeteren en zag dat er een voetganger door het rood liep.
                                        Toen die voetganger aan de overkant was zag ik die naar de auto kijken en was hij die aan het uitlachen.

In mortsel reed ik achter een opel en daarvoor een mercedes.
                                        De mercedes reed wat langzamer over het kruispunt (volgens mij kent hij de weg niet) en die opel aan het pushen en claxoneren.
                                        Bij een opening ging de opel de mercedes inhalen waarbij hij nog is de mercedes de weg afsneed.(hier nog wat claxoneren)
                                        Dan vond de man in de opel het nodig om de weg te blokeren, uit te stappen en ruzie moet zoeken met degene in de mercedes.

Dan zijn er nog mensen die zomaar stoppen om dan wat te zitten prutsen met hun gsm of met wat dan ook dat in hun auto zit.
                                        1 keer bij een t-splitsing, de wagen voor mij stopt en de chauffeur begon zomaar efkes met zijn vriendin te knuffelen.
                                        Dan moest hij zijn sjaaltje nog is aandoen en daarna nog met zijn gsm te spelen.

Mensen die bij een verkeerslicht wachten tot het groen is en dan pas naar 1 te schakelen is nog iets.
                                        Niets mis mee maar wel wanneer er ondertussen al 2 wagens erdoor konden.
                                        Last edited by fuxhound; 15/08/2010, 20:56.

Comment

Bruno De Lille:

Ik denk dat die titel nog een van de beste uit het Groene kamp is...

Comment

Working...
                                          X