Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bende klootzakken!

Als iedereen zich nu eens aan het verkeersreglement zou houden (ook dieren, vrouwen, immigranten en wooters), dan zouden er geen ergernissen zijn!

Groetjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
      Bende klootzakken!

Als iedereen zich nu eens aan het verkeersreglement zou houden (ook dieren, vrouwen, immigranten en wooters), dan zouden er geen ergernissen zijn!

Groetjes!
      Nieuwe ergernis: er bestaan meerdere exemplaren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Nieuwe ergernis: er bestaan meerdere exemplaren?
        het begin van de apocalyps

Comment

• En gevonden! Afijn, gepikt

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Vanmorgen weer eentje die wat te lang in zijn bed was blijven liggen en dacht dat 'ie die tijd moest goed maken op de weg. Ik rij de garage uit en hij hangt meteen achter mij, vrij kort. Ik heb dan alles behalve de neiging om sneller te gaan rijden. De eenrichtingsstraat bij ons laat dat trouwens ook niet toe. Dus ik los even gas. Een stukje verder moet ik dan een wegoversteken om zo de autosnelweg op te rijden. Ik moet dan naar links afslaan, ik zie 'm in mijn spiegel naar rechts gaan. Dus ik veronderstel dat hij niet richting snelweg moet, mis dus. Hij staat rechts van mij en rijdt prompt voor mijn neus dezelfde kant als mij op. Ik vond het jammer dat hij niet dezelfde kant als ik uit moest op het klaverblad....
            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• wooter toch, blijf is van andere mensen hun spullletjes af.
              of heb jij die auto betaald soms ?

Comment

• Wel, als ge het letterlijk oppakt, hebt gij ook een deel van die S betaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                  Vanmorgen weer eentje die wat te lang in zijn bed was blijven liggen en dacht dat 'ie die tijd moest goed maken op de weg. Ik rij de garage uit en hij hangt meteen achter mij, vrij kort. Ik heb dan alles behalve de neiging om sneller te gaan rijden. De eenrichtingsstraat bij ons laat dat trouwens ook niet toe. Dus ik los even gas. Een stukje verder moet ik dan een wegoversteken om zo de autosnelweg op te rijden. Ik moet dan naar links afslaan, ik zie 'm in mijn spiegel naar rechts gaan. Dus ik veronderstel dat hij niet richting snelweg moet, mis dus. Hij staat rechts van mij en rijdt prompt voor mijn neus dezelfde kant als mij op. Ik vond het jammer dat hij niet dezelfde kant als ik uit moest op het klaverblad....
                  Wat een afgunstige klootzak ben jij toch. Wie weet had die kerel een familiale urgentie. En dan vertik jij het om wat sneller te rijden.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Wat een afgunstige klootzak ben jij toch. Wie weet had die kerel een familiale urgentie. En dan vertik jij het om wat sneller te rijden.
                      Shit nu je 't zegt. Nu voel ik me slecht.
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• gisterenmiddag reed er in de gietende regen ook eenC3'tje achter mij op het derde rijvak op de E19. komen plakken, grootlichten aanzetten en pinker naar links aanzetten.

toen ik uiteindelijk naar het tweede rijvak kon, reed ie me voorbij en toonde ie een paar enveloppen. Moest blijkbaar iets gaan afgeven. Alle redenen zijn goed zeker?
                        ben m nadien terug tegengekomen toen er n paar linksplakkers waren, terwijl t eerste rijvak leeg was. :s

Erger vond ik een Toyota die plots ook het idee kreeg om voor me naar het tweede rijvak komt om een vrachtwagen in te halen, in diezelfde regennest.(ik werd intussen ook ingehaald).
                        En omdat ik mijn grootlichten even aantik, gaat ie lekker 110 rijden.

toen ik naar t derde kon, ben ik m voorbijgegaan, en kon hij zelf wat in mijn waterspray rijden, waarbij ie zelf begon te gesticuleren.
                        Last edited by svenio_g; 27/08/2010, 14:30.
                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Hier op't forum hebben ze allemaal langste en de grootste, maar eens op de baan verandert het snel in een kort lontje...
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• ben op facebook dit tegengekomen:

als je dat hebt bezien en dan hier leest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                              ben op facebook dit tegengekomen:

als je dat hebt bezien en dan hier leest...
                              Idd... Sommigen zouden dit filmpje (en dat andere filmpje, denk dat daar de focus vooral op drinken en rijden lag) eens wat vaker mogen bekijken

Comment

• Waarschijnlijk een berg reacties en belachelijke opmerkingen maar daar lig ik nu echt eens niet van wakker. Gisterenavond ne kameraad mee moeten verhuizen. Een opgeroest wrak van een mercedes kamionet en ik moest rijden. En dat is gewoon te gek voor woorden. Rij maar eens door een drukke stad waarvan de meeste straten juist breed genoeg zijn om te passeren. Dan zijn zelfs de grote jongens in hun porsche jeeps en landrovers klein. Iedereen ging snel opzij. De max was in Leuven stad éne met zijn gallardo. Ik denk dat die nu wel een serieuze hap uit zijn velg heeft van op de borduur te smakken. Die dacht ook dat ik wel 100 meter terug achteruit ging rijden om mijnheer door te laten. En maar roepen en tieren tot ik uitstapte. Een gallardo is dus snel. Ik heb het bewijs gezien. Dus als die met zijn gallardo dit leest volgende keer gedraagt ge u echt zoals ge dacht voor te doen en stapt ge ook uit in plaats van in vliegende vaart te vetrekken en me bijna omver te rijden. Ik denk dat ik ook zo een kamionet ga kopen voor elke dag mee rond te rijden. Ik heb me niet geërgerd aan het verkeer maar velen zullen zich nu eens aan mij geërgerd hebben

Comment

• t'is schoon weer, t' stikt van de wielertoeristen en nog niemand heeft hier iets geschreven

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 40 EUR boete, 25 EUR administratieve kost en 1 punt

Voor te traag rijden + "Rechtsfahrgebot" niet in acht nemen

Duitse flikken

Comment

• Dat filmpje is simpelweg genieten.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                          Dat zouden ze hier beter ook eens doen.
                                          Ik steek die middenvak-rijders heel soms ostentatief rechts voorbij, maar die hebben dus niet door dat zij foutzijn he. Ik durf te wedden dat de flikken in België de rechts-voorbijsteker eerder van de baan zllen plukken dan de middenvakrijder.
                                          zo hard waar he
                                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
                                          X