Juist hier op het werk gehoord : er zou een nieuwe rage aan het onstaan zijn. Waarschijnlijk door wat jongeren en uit verveling maar er zijn al enkele gevallen geweten. Ze nemen een spuitbus verf en spuiten dit over de "ogen" van de flitspaal. Zodoende kan men geen foto's van overtreders meer nemen en moeten ze alles gaan reinigen of vervangen. Destijds stak men wel eens een flitspaal in brand wat toch wat voorbereiding en risico inhield. Nu met een spuitbus is de klus op een paar seconden geklaard. Zou er nergens geen manier zijn om die gasten te steunen? Om ergens geld op te kunnen storten zodat ze nog meer spuitbussen kunnen kopen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenverdomme verdomme verdomme. gisteren in het holst van de nacht (ik zag de VASTE camera te laat) geflitst op de E40... ik heb er zelfs geen idee van hoe snel ik reed want zodra ik hem zag ging ik op de rem staan...
dat was ook weer een duur dineetje
als het s'nachts was zal je wel een flits gezien hebben. dus als je geen gezien hebt....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenJuist hier op het werk gehoord : er zou een nieuwe rage aan het onstaan zijn. Waarschijnlijk door wat jongeren en uit verveling maar er zijn al enkele gevallen geweten. Ze nemen een spuitbus verf en spuiten dit over de "ogen" van de flitspaal. Zodoende kan men geen foto's van overtreders meer nemen en moeten ze alles gaan reinigen of vervangen. Destijds stak men wel eens een flitspaal in brand wat toch wat voorbereiding en risico inhield. Nu met een spuitbus is de klus op een paar seconden geklaard. Zou er nergens geen manier zijn om die gasten te steunen? Om ergens geld op te kunnen storten zodat ze nog meer spuitbussen kunnen kopen
Comment
-
Deze morgen op een van de drukke steenwegen @ Leuven : voetganger maakt aanstalten om over te steken op een zebrapad, drie auto's stoppen (1 rijstrook in de ene, 2 rijstroken in de andere richting), voetganger steekt over, om dan aan de andere kant bijna overhoop gereden te worden door een blijkbaar gehaaste fietser op het fietspad . De mentale switch zwakke(re) <-> sterke(re) weggebruiker was blijkbaar snel gemaakt.
Comment
-
Fietser die uit een zijstraat kwam en aan een vlotte snelheid het fietspad opreed. Maakte nooit geen aanstalten om op de rijweg te komen, maar dat zag de bejaarde voor me blijkbaar anders, wijkt uit op het linkse vak, gaat vol in de remmen en toetert erop los... die fietser zat es raar achter haar te kijken niet wetende wat er gebeurd was
Periodiek rijbewijs!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenJuist hier op het werk gehoord : er zou een nieuwe rage aan het onstaan zijn. Waarschijnlijk door wat jongeren en uit verveling maar er zijn al enkele gevallen geweten. Ze nemen een spuitbus verf en spuiten dit over de "ogen" van de flitspaal. Zodoende kan men geen foto's van overtreders meer nemen en moeten ze alles gaan reinigen of vervangen. Destijds stak men wel eens een flitspaal in brand wat toch wat voorbereiding en risico inhield. Nu met een spuitbus is de klus op een paar seconden geklaard. Zou er nergens geen manier zijn om die gasten te steunen? Om ergens geld op te kunnen storten zodat ze nog meer spuitbussen kunnen kopen
Zoek eens het filmpje op van Snellen Eddy met de flitspaal
Maar idd, dat moet toch hersteld worden met 'ons' geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenin merelbeke of degene aan het vroegere stpieter? staan er nogthans al lang hoor
als het s'nachts was zal je wel een flits gezien hebben. dus als je geen gezien hebt....
merelbeke; was een schoon helblauw flash'kebmw 116d sportshatch
Comment
-
vandaag mij weer eens geërgerd. tussen 19 en 20u vrij veel verkeer op de E40 gent brussel. zit er toch wel een of andere klojo met zijn belachelijk monovolumetje aan x km/uur (waarbij x=te traag) te rijden op het LINKERbaanvak zeker, met als gevolg een file achter hem gedurende wel 10 minuten of zo (enfin, het leek alleszins eindeloos lang), en uiteraard vrije baan voor hem. die 'fuck you' was welgemeend, you asshole!
en dan de kerel die op het middenbaanvak even snel reed als de kerels op het rechterbaanvak: zo creëer je dus nodeloos files. gelukkig ging hij sneller rijden nadat ik met mijn faren flashte. yep, zo een eikel ben ik wel.bmw 116d sportshatch
Comment
-
als je rechts afslaat op een kruispunt met voorrang van rechts, is dan knipperlicht niet meer verplicht misschien?
Dat wordt hier echt mode! Dankzij de regel voorrang van rechts heb je er dan ook niet veel last van, want oversteken doe je toch sowieso.....__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Sinds gisteren een ergernis rijker..
Ik rij op een drievaksbaan: een rijstrook per rijrichting en een middelste rijbaan waar je niet mag op rijden (arceringen edm.). Nu moest ik afslaan naar links dus 30m voor de zijstraat zet ik mij op het middelste vak. Tien meter voor die zijstraat komt er opeens een auto uit de tegenovergestelde richting ook op dat middenste vak rijden om naar links af te slaan. Dus op dat moment staan we neus aan neus 10m van elkaar. Ik denk dat ze (voor mij) rechts in moet dus wacht ik maar zij doet teken dat ik in de weg sta want zij moet verder terug (uit de richting dat ik kwam) ergens (voor mij) rechts inslaan. Dan heb ik mij maar weer op het rechtse rijvak gezet, rond madam gereden. In de spiegels zag ik ze nog een kleine 100m verder rijden op het middelste vak om dan (voor haar) links af te slaan.... Zucht.
Comment
-
Met de vrachtwagen op de ring van Parijs. Een camionette coupeert mij waardoor ik net niet de beton inga, ik claxonneer en daarom ramt hij z'n rem in. Ik wijk uit naar het linkervak, hij ook en remt opnieuw, ik ben zo 4-5x van vak veranderd om uiteindelijk stil te staan achter hem op de snelweg. Aangezien het daar vrij druk was (maar nog geen file), hadden veel mensen dat natuurlijk gezien, als die daar nog 5 seconden langer had gestaan, had hij zeker wat motten gekregen. Er was zelfs al een moto naast hem gestopt die op zijn ramen begon slaan. Onvoorstelbaar hoe dom sommige mensen zijn.
Verder ook nog een in NL die me coupeerde door me het laatste moment in te halen, om dan kort in te voegen en op z'n rem te gaan staan om zijn afrit te nemen. Dit gebeurt dagelijks, maar het blijft een enorme ergernis. Wat nu wel eens grappig was, er reed een combi achter mij. Die vent die me coupeerde mocht z'n afrit niet nemen, maar wel volgen naar het eerstvolgende benzinestation.
Dan ook nog een in Kortrijk. Andere camion had me net voorbijgestoken en reed op dat moment een 10-tal meter voor me. Auto komt plots vanuit mijn dode hoek er tussen, ik zag enkel z'n motorkap naderen. :s Toen ik claxonneerde en faarde, kreeg ik nog schoon een vulgair gebaar ook...
Comment
-
eigenlijk zou er naast de links-rechts-links-rechts-pinker voor de danku er ook een gebaar afgesproken moeten worden voor een sorry
Ergernis deze avond, op de A27 in NL, de E17 en de E40: mensen die je inhalen, op het tweede vak blijven en dan vertragen... zeker 5 exemplaren gehad vandaag ....__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Gisteren nacht, ik en een kameraad komen terug van een fuif. Hij reed met zijn Ascona ragbak en we zijn letterlijk door de bossen gaan rijden Hij wist een veld zijn en daar hebben we dan enkele minuten wat handrems liggen trekken. Toen we dan terug naar huis reden werden we gestopt door een combi. Papieren in orde en toen stelde ze de vraag hou het kwam dat de auto overal gras had hangen. Hij zei dan 'ja we zijn op een veld geweest' toen vroegen ze of het zijn veld was en toen zei hij nee.. Had hij nooit mogen doen natuurlijk. Ze hebben onze pas gevraagd en ze zouden ons vinden moest er een klach komen. Imo is dat dikke onzin want ze weten helemaal niet waar wij hebben gereden en kunnen ons dus niet linken aan die klacht. We hebben ook niet gezegd dat het die nacht gebeurd is. In princip kan het gras er al een week ophangen.
Wat ik me nu afvraag is eigenlijk waarom wij aan de kant werden gezet. We rijden het centrum in en we zien daar een tegenligger, die combi maar op dat moment wisten we niet dat het de flikken waren. We nemen de eerst volgende afslag wat bruusk (geen piepende banden ofzo) en kruisen de combi niet. Ze zijn ons wel komen achtervolgen toen. Nu denk ik dus dat ze dachten dat wij opzettelijk die afslag namen om hun aandacht te vermijden. Die weg word niet vaak gebruikt en het leek dus wel alsof we de flikken wouden vermijden.
Toen de ene agent naar de auto liep zei hij ook niets Bram heeft direct de papieren laten zien maar een reden waarom we tegen zijn gehouden hebben we niet gehoord.
Ik hoop maar dat ze niet gaan komen zagen over die actie in het veld..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenGisteren nacht, ik en een kameraad komen terug van een fuif. Hij reed met zijn Ascona ragbak en we zijn letterlijk door de bossen gaan rijden Hij wist een veld zijn en daar hebben we dan enkele minuten wat handrems liggen trekken. Toen we dan terug naar huis reden werden we gestopt door een combi. Papieren in orde en toen stelde ze de vraag hou het kwam dat de auto overal gras had hangen. Hij zei dan 'ja we zijn op een veld geweest' toen vroegen ze of het zijn veld was en toen zei hij nee.. Had hij nooit mogen doen natuurlijk. Ze hebben onze pas gevraagd en ze zouden ons vinden moest er een klach komen. Imo is dat dikke onzin want ze weten helemaal niet waar wij hebben gereden en kunnen ons dus niet linken aan die klacht. We hebben ook niet gezegd dat het die nacht gebeurd is. In princip kan het gras er al een week ophangen.
Wat ik me nu afvraag is eigenlijk waarom wij aan de kant werden gezet. We rijden het centrum in en we zien daar een tegenligger, die combi maar op dat moment wisten we niet dat het de flikken waren. We nemen de eerst volgende afslag wat bruusk (geen piepende banden ofzo) en kruisen de combi niet. Ze zijn ons wel komen achtervolgen toen. Nu denk ik dus dat ze dachten dat wij opzettelijk die afslag namen om hun aandacht te vermijden. Die weg word niet vaak gebruikt en het leek dus wel alsof we de flikken wouden vermijden.
Toen de ene agent naar de auto liep zei hij ook niets Bram heeft direct de papieren laten zien maar een reden waarom we tegen zijn gehouden hebben we niet gehoord.
Ik hoop maar dat ze niet gaan komen zagen over die actie in het veld..
Comment
-
Het feit dat toen ik woensdagavond/nacht uit Duitsland terug kwam bijna een half uur extra reistijd aan m'n been had door de werken overal in België.
En wat mij pas echt stoort, is dat er gewoon niemand aan het werken was.
Welke ministers zijn daar voor verantwoordelijk? Hilde Crevits, of is het in Brussel nog een ander?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenIk zie het probleem niet ...
Ik geloof niet dat hier nog een staartje aan komt maar goed..
De ergernis is hier dat de flikken ons tegen houden zonder reden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDe ergernis is hier dat de flikken ons tegen houden zonder reden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDe ergernis is hier dat de flikken ons tegen houden zonder reden
Comment
Comment