Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][
Bekijk Berichten
ik ben ouder dan u, en erger me nooit aan vrachtwagens of andere wagens tenzij ze beestigheden uithalen. ik ga op voorhand opzij als ik een vrachtwagen (of personenwagen) de oprit zie opkomen of als ik zie dat ze zinnens zijn om bijna een voorligger in te halen. ben dus goed vooruitziend op dat vlak.
maar waar ik niet tegen kan is als er een 20tonner bij donker weer het leuk vindt om zijn volledige kerstboom verlichting te ontsteken en op 10cm van uw achterbumper te komen rijden om je dan in te halen en kort voor je te hangen. DAT zijn cowboy's mijnheer die van mijn part de dag nadien in de krant mogen staan. als je op een plaats 70 mag en je weet dat ze al 300wagens geflitst hebben dan rij ik daar 70. als mijnheer de viking sneller wilt mag hij dat gerust doen, maar hoeft hij me niet te ambeteren.
dus 23jarige truckertje kruip terug hoog en droog in je toren en blijf daar gerust wat zitten. iets in mij zegt dat jij (als je trucker bent natuurlijk) eerder de cowboy bent dan de oude rotten in het vak.
mijn internet en zodoende veilige geborgen mening. maar als je me tegenkomt op de autostrade mag je altijd eens flikkeren met de lichten om bij de dichts bijzijnde stop een koffietje te drinken.,
Comment