Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
    Zielig. Echt zielig. Bijna niet uit te drukken hoe zielig dit wel niet is.
    Nu, met wat geluk kom je plots een oostblokker tegen met een oude camion die al meerdere zulke eikels had die dag en kan je je auto samenvegen en is het hij die ribbedebie is.
    Als ik zo iets lees vraag ik me af of je eigenlijk wel al oud genoeg bent om auto te rijden? Je bent daarna waarschijnlijk ook te laf om samen even aan de kant te stoppen op een parking en uit te leggen waarom je dat deed?
    Opzettelijk vrachtwagens hinderen op de snelweg, man, serieus, denk je daarbij dan wel na? Dan ben je er waarschijnlijk ook nog zo een die zich ergert aan inhalende trucks en alle ongevallen met vrachtwagens op de trucker steekt...
    laat me raden jij bent trucker
    ik ben ouder dan u, en erger me nooit aan vrachtwagens of andere wagens tenzij ze beestigheden uithalen. ik ga op voorhand opzij als ik een vrachtwagen (of personenwagen) de oprit zie opkomen of als ik zie dat ze zinnens zijn om bijna een voorligger in te halen. ben dus goed vooruitziend op dat vlak.
    maar waar ik niet tegen kan is als er een 20tonner bij donker weer het leuk vindt om zijn volledige kerstboom verlichting te ontsteken en op 10cm van uw achterbumper te komen rijden om je dan in te halen en kort voor je te hangen. DAT zijn cowboy's mijnheer die van mijn part de dag nadien in de krant mogen staan. als je op een plaats 70 mag en je weet dat ze al 300wagens geflitst hebben dan rij ik daar 70. als mijnheer de viking sneller wilt mag hij dat gerust doen, maar hoeft hij me niet te ambeteren.

dus 23jarige truckertje kruip terug hoog en droog in je toren en blijf daar gerust wat zitten. iets in mij zegt dat jij (als je trucker bent natuurlijk) eerder de cowboy bent dan de oude rotten in het vak.

mijn internet en zodoende veilige geborgen mening. maar als je me tegenkomt op de autostrade mag je altijd eens flikkeren met de lichten om bij de dichts bijzijnde stop een koffietje te drinken.,
    wimoptiek.be op

Comment

• Niet op letten, op andere forums lacht hij bv mensen die met winterbanden rijden uit, van zielig gesproken.
      Database error.
      The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        laat me raden jij bent trucker
        ik ben ouder dan u, en erger me nooit aan vrachtwagens of andere wagens tenzij ze beestigheden uithalen. ik ga op voorhand opzij als ik een vrachtwagen (of personenwagen) de oprit zie opkomen of als ik zie dat ze zinnens zijn om bijna een voorligger in te halen. ben dus goed vooruitziend op dat vlak.
        maar waar ik niet tegen kan is als er een 20tonner bij donker weer het leuk vindt om zijn volledige kerstboom verlichting te ontsteken en op 10cm van uw achterbumper te komen rijden om je dan in te halen en kort voor je te hangen. DAT zijn cowboy's mijnheer die van mijn part de dag nadien in de krant mogen staan. als je op een plaats 70 mag en je weet dat ze al 300wagens geflitst hebben dan rij ik daar 70. als mijnheer de viking sneller wilt mag hij dat gerust doen, maar hoeft hij me niet te ambeteren.

dus 23jarige truckertje kruip terug hoog en droog in je toren en blijf daar gerust wat zitten. iets in mij zegt dat jij (als je trucker bent natuurlijk) eerder de cowboy bent dan de oude rotten in het vak.

mijn internet en zodoende veilige geborgen mening. maar als je me tegenkomt op de autostrade mag je altijd eens flikkeren met de lichten om bij de dichts bijzijnde stop een koffietje te drinken.,
        Iets zegt je dat ik de cowboy ben? Mij ga je zeer zelden zien kleven of faren hoor. Faren gebruik ik enkel indien er iemand iets echt dom doet, 70 rijden in werken valt daar niet onder, hoewel, als er zo een mij inhaalt net voor de werken om dan 70 te doen terwijl 90 makkelijk haalbaar is zonder gevaar, dan ga ik eens kort faren, maar ik ga niet kleven.
        Ik weet ook goed genoeg dat er cowboys tussen zitten, maar dat is iets wat je mij zeker nooit gaat kunnen verwijten, integendeel. Cowboy spelen met hetgeen ik vervoer = dood in de eerste bocht of bij te kort remmen.
        Wat mijn reactie vooral "veroorzaakte" is het feit dat ik niet overweg kan met mensen die iemand willen terugpakken. Als dit eens gebeurt omdat je een slechte dag hebt en iemand zwaar overdrijft, kan ik er nog inkomen (valt bij de beste voor), maar om dit consequent te doen, tja, het lijkt me ook niet erg verstandig eerlijk gezegd. Je bent er ook niet de betere door hoor. Dat en het feit dat er wel degelijk veel randdebielen met een auto rijden die het gewoon doen om te pesten, je reactie lokt dan ook snel een "kwade" reactie uit bij iemand die het zelf hele dagen voorheeft.
        Om maar als voorbeeld te geven: hetgeen jij doet zag ik al vaker gebeuren, simpelweg omdat een andere vrachtwagen had ingehaald waar het was toegelaten.

Betaal jij die koffie?

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
        Niet op letten, op andere forums lacht hij bv mensen die met winterbanden rijden uit, van zielig gesproken.
        Wat kan jij toch goed sarcasme onderscheiden van gemeende opmerkingen zeg. En hoelang is dat nu geleden, 2 jaar?

+ winterbanden zijn voor ouw meekes.
        (efkes decat irriteren)
        Last edited by |) ][ |V| ][; 25/09/2010, 17:31.

Comment

• Dat een trucker u gaat bijfaren waar je maar 70 mag is laf. Maar buiten de werken dan die trucker gaan irriteren zorgt voor gevolgen voor snellere achterliggers, en die achterliggers lopen niet vaak hoog op met auto's die trager rijden dan het truckersverkeer.

Comment

Wat kan jij toch goed sarcasme onderscheiden van gemeende opmerkingen zeg. En hoelang is dat nu geleden, 2 jaar?

(efkes decat irriteren)
            Een klein jaar denk ik, deze week winterbanden bestellen se.
            Ben dan ook al 30.
            Database error.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
              Een klein jaar denk ik, deze week winterbanden bestellen se.
              Ben dan ook al 30.
              Ga je op wintersport?

Comment

• Onder andere, elk jaar de Alpen in.
                Database error.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                  Onder andere, elk jaar de Alpen in.
                  Ik leg daar gewoon kettingen over mijn zomerbanden, dat werkt ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    idd zeker hier in mere. het gevaarlijke is dan wel dat de truckers achter uw gat komen plakken, beginnen te flashen en u zelfs inhalen. ik laat ze doen en na de werken passeer ik ze toch weer. als ze het iets te gortig gemaakt heb, rem ik gewoon af voor hun tot ze me weer mogen inhalen. eens naast mij gewoon gas geven en ribbedebie, en ze kunnen weer 10minuten hun stuur opfretten om op snelheid te geraken. zeker net na aalst waar het bergop gaat.

heb nog geen ene keer zien flitsen aan werken in erpe mere, ondanks de 70/uur...
                    bmw 116d sportshatch

Comment

• *peut*
                      vorige week waren ze hun statiefje aan 't opstellen.
                      En er zat ook een vrachtwagen kort achter mij, en ik heb daar eigenlijk nul komma nul last van. Als hij voorbij wil moet hij dat maar doen. Deed hij niet en ik houd genoeg afstand tov voorliggers om tijdig te kunen remmen zonder al te groot risico van enkele tonnen tegen m'n achterkant te hebben.
                      Dat afstand houden is trouwens zeer gemakkelijk als iedereen te snel rijdt

Maar toen ze 't statiefje zagen, wisten ze allemaal wél een onveilige situatie te creëren, de bende hypocrieten.
                      Last edited by Bompa; 26/09/2010, 15:10.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Iets zegt je dat ik de cowboy ben? Mij ga je zeer zelden zien kleven of faren hoor. Faren gebruik ik enkel indien er iemand iets echt dom doet, 70 rijden in werken valt daar niet onder, hoewel, als er zo een mij inhaalt net voor de werken om dan 70 te doen terwijl 90 makkelijk haalbaar is zonder gevaar, dan ga ik eens kort faren, maar ik ga niet kleven.
                        Ik weet ook goed genoeg dat er cowboys tussen zitten, maar dat is iets wat je mij zeker nooit gaat kunnen verwijten, integendeel. Cowboy spelen met hetgeen ik vervoer = dood in de eerste bocht of bij te kort remmen.
                        Wat mijn reactie vooral "veroorzaakte" is het feit dat ik niet overweg kan met mensen die iemand willen terugpakken. Als dit eens gebeurt omdat je een slechte dag hebt en iemand zwaar overdrijft, kan ik er nog inkomen (valt bij de beste voor), maar om dit consequent te doen, tja, het lijkt me ook niet erg verstandig eerlijk gezegd. Je bent er ook niet de betere door hoor. Dat en het feit dat er wel degelijk veel randdebielen met een auto rijden die het gewoon doen om te pesten, je reactie lokt dan ook snel een "kwade" reactie uit bij iemand die het zelf hele dagen voorheeft.
                        Om maar als voorbeeld te geven: hetgeen jij doet zag ik al vaker gebeuren, simpelweg omdat een andere vrachtwagen had ingehaald waar het was toegelaten.

Betaal jij die koffie?

(efkes decat irriteren)
                        Bah da weet ik zo nog niet, zie dat toch dagelijks tientallen keren, vrachtwagens die mij voorbij steken aan plekken waar je maar 70 of 50 mag. Het is niet omdat je er eventueel wel wat sneller kan dat IK dat dan ook maar moet doen he. Van mij mogen ze dan gewoon passeren hoor heb daar geen problemen mee maar ze moeten dan wel even uitkijken dat ze na de bocht niet vanachter in de file terecht komen... (bv. Craeybeckstunnel > Antwerpse ring) ondanks dat je je snelheid al van voor de tuunel zou moeten aanpassen.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Bah da weet ik zo nog niet, zie dat toch dagelijks tientallen keren, vrachtwagens die mij voorbij steken aan plekken waar je maar 70 of 50 mag. Het is niet omdat je er eventueel wel wat sneller kan dat IK dat dan ook maar moet doen he. Van mij mogen ze dan gewoon passeren hoor heb daar geen problemen mee maar ze moeten dan wel even uitkijken dat ze na de bocht niet vanachter in de file terecht komen... (bv. Craeybeckstunnel > Antwerpse ring) ondanks dat je je snelheid al van voor de tuunel zou moeten aanpassen.
                          Andere situatie. Ik heb het op auto's die je snel snel willen inhalen voor de versmalling (omdat ze denken dat ze sneller zijn), maar eens de weg dan versmalt, trager rijden dan de vrachtwagen die ze net inhaalden. Irritanter wordt het niet.

Comment

• Database error.

Comment

• Blonde MINI-teven die niet op hun lijn in de bocht blijven
                              Soms wou ik dat ik een Hummer met bullbar had.

En mensen die bij laaghangende zon of zwaarbewolkt weer hun lichten niet aandoen, zou verplicht moeten worden want velen zijn te dom om dat zelf te doen.

Comment

• Twee of drie dagen geleden aan een rondpunt waar vier straten op uit komen.
                                Er rijden drie wagens voor mij. Alledrie nemen ze de tweede afslag en daarvoor gebruiken ze correct () hun knipperlichten. Uit die tweede afslag, komt er een vrouw die de (voor haar dan) tweede afslag wil nemen. Ze houdt in voor die drie voor mij, terwijl dat nergens voor nodig was, omdat die heel correct aangaven haar niet te zullen kruisen. Echter, als ik eraan kom, en ik moest de dérde afslag hebben, beslist ze ineens dat ze het nutteloos wachten beu is. Echter, ik maakte nog géén gebruik van mijn knipperlichten omdat de tweede afslag de mijne nog niet was. Je raadt het al: vlak voor mijn neus rijdt die koe het rondpunt op.
                                Ongelofelijk hoe onlogisch sommige mensen denken ...
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• RICHTINGAANWIJZERS!!
                                  Miljaar, is dat nu zo veel moeite om je hand 10 cm te verplaatsen??
                                  Bende idioten op vier wielen. Je deden weer jullie best vandaag. [bedenking 10 secondne later: hm, zou ik dit laten staan op een autoforum...?]

AAARGH!

Vwoila, dat luchtte even op
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                    RICHTINGAANWIJZERS!!
                                    Bende idioten op vier wielen. Je deden weer jullie best vandaag. [bedenking 10 secondne later: hm, zou ik dit laten staan op een autoforum...?]

AAARGH!

Vwoila, dat luchtte even op
                                    En als je ze zelf wél correct gebruikt, heb je nog bijna ongelukken. Zie mijn post.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                      Twee of drie dagen geleden aan een rondpunt waar vier straten op uit komen.
                                      Er rijden drie wagens voor mij. Alledrie nemen ze de tweede afslag en daarvoor gebruiken ze correct () hun knipperlichten. Uit die tweede afslag, komt er een vrouw die de (voor haar dan) tweede afslag wil nemen. Ze houdt in voor die drie voor mij, terwijl dat nergens voor nodig was, omdat die heel correct aangaven haar niet te zullen kruisen. Echter, als ik eraan kom, en ik moest de dérde afslag hebben, beslist ze ineens dat ze het nutteloos wachten beu is. Echter, ik maakte nog géén gebruik van mijn knipperlichten omdat de tweede afslag de mijne nog niet was. Je raadt het al: vlak voor mijn neus rijdt die koe het rondpunt op.
                                      Ongelofelijk hoe onlogisch sommige mensen denken ...
                                      Ik wist niet dat een koe kon rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                        RICHTINGAANWIJZERS!!
                                        Bende idioten op vier wielen. Je deden weer jullie best vandaag.
                                        Vandaag ben ik er ook zo een paar tegengekomen. Toen ik ze passeerde begreep ik waarom : je kan nu eenmaal niet tegelijk én pinken én je telefoon vasthouden.

Comment

• dit weekend alweer 2 ergernissen

- alweer een paar idioten die zo lomp zijn niet te pinken als ze van een rond punt afrijden. dat maakt dat je voor niets staat te wachten als je op het rond punt wilt oprijden. het werd mij even te veel en heb dus eens goed geclaxoneerd. fucking aso.

- een of andere sukkel die links rijdt op de E40. ik kom gezwind aangereden (ook links), en de andere auto gaat naar de middenrijstrook. blij als ik ben met zoveel ruimte voor mij, rij ik lustig rechtdoor (er was geen reden om extra gas te geven, want ik reed al ruimschoots snel genoeg). zonder pinken gaat die andere auto toch wel weer naar links zeker (hij ging gelijk op twee rijstroken tegelijk rijden)... ge houdt dat toch niet voor mogelijk... chance dat ik goeie reflexen heb ...
                                          bmw 116d sportshatch

Comment

Working...
                                          X