Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
    waarom lopen mensen ALTIJD achter uw wagen door als je aan't manouvreren bent in een parkeerplaats?
    daarstraks is er zo iemand over mijn trekhaak gevallen, uil.
    Dat klopt ja, die moeten dat toch ook zien dat je aan het parkeren bent?
    Gelukkikg heb ik op deze een achteruitrijcamera, altijd leuk, zou hem niet meer kunnen missen...
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      als je je kop draait, en je kijkt tss je zetels, heb je toch overzicht of niet
      en ben je ni zeker geef je best nog geen gas
      gaat niet, gesloten achterklep

@ el greco: idd, de nieuwe kamionet die'k maandag heb heeft er ook eentje. niets zo gemakkelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
        gaat niet, gesloten achterklep

@ el greco: idd, de nieuwe kamionet die'k maandag heb heeft er ook eentje. niets zo gemakkelijk...
        Inderdaad, heb hier zo al enkele keren onze poes van een gewisse dood gered. Die heeft namelijk altijd de slechte gewoonte om voor de garagepoort te gaan zitten en achter mijn auto. Hij blijft dan gewoonlijk leuk zitten tot ik ben buitengereden. Beestje weet niet beter natuurlijk.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Vanmorgen was het even spannend... Ik rij de snelweg op in Lummen en zag ik de verte op de invoegstrook 3 à 4 auto's op een hoopje. Het was redelijk druk en ik kon invoegen voor een vrachtwagen die wat begon te flikkeren op mij. Wat ik al vrij vreemd vond, want ik hinderde hem niet. Tot ik voor mij keek en van dat hoopje auto's een Alfa nog altijd op de invoegstrook zag staan. Staan, want hij stond zo goed als stil. En ik voor mij een oude Opel Astra zag opduiken. Ik schat dat die op dat moment 60 km/u reed. De vrachtwagen achter mij was nog altijd zwaar aan het flikkeren en ik tikte even mij rem aan. Maar gezien de vrachtwagen zo goed als in mijn koffer hing, was alles dichtgooien niet zo'n strak plan. In mijn spiegel zag ik een opening op het linkervak en daar heb ik me tussengegooid. Op dat moment kwam de vrachtwagen dus achter de Opel en die vond de invoegsnelheid allesbehalve leuk getuige zijn toeterconcert... Gelukkig geen aanrijding, maar ik denk dat zo'n mensen toch beter van de snelweg wegblijven!
          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• En wat is je ergernis nu? De Opel die een voorrangsnegatie pleegt, of de trucker die het zat is om bij elke oprit in de freins te gaan omdat auto's met een gunstigere PK-gewichtverhouding niet kunnen optrekken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              En wat is je ergernis nu? De Opel die een voorrangsnegatie pleegt, of de trucker die het zat is om bij elke oprit in de freins te gaan omdat auto's met een gunstigere PK-gewichtverhouding niet kunnen optrekken?
              Vooral de actie van de Opel en ik die niet graag geplet werd tussen hem en de trucker...
              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• kloothommels van de NMBS die pre-pre-staking deden en nu pre-staking waardoor velen voor de zekerheid met de auto gaan. nog nooit zoveel volk op de baan gezien, nog nooit zo lang onderweg naar mijn werk geweest.

waar komen die mannen betogen?
                wie last er een koeienvanger op mijn auto?
                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Ik dacht dat gij ne moto had?

Vanochtend ook file gezien. Maar ik was met de moto .

Comment

• jah, met zo een week zou ik wel met de moto gaan, maar ik kan/mag er niet meer mee rijden.

Comment

• Voorlopig rijbewijs laten vervallen en nog niet geslaagd op het examen?

Komkom... Bel naar een rijschool, boek 2 uurtjes en een examen, en 't is geklaard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        je kijkt toch achteruit , als je in die zin rijdt

ik weet dat't hier bon ton is op de spiegels te parkeren, maar je ziet meer als je je kop draait
                        Ook al wil je, je kan vaak niet alles zien. En sommigen duiken op vanuit het niets en zeker met een laaghangende zon zie je ze niet.

Als ik een zwakke weggebruiker ben, te voet of met fiets, dan neem ik voor mezelf de beslissing om extra op te letten en m'n veiligheid niet in de handen van anderen te leggen. Maar velen zijn te dom of nonchalant om extra uit hun doppen te kijken.

Het ergste aan voetgangers op parkings is dat ze zo weinig mogelijk meters willen afleggen en schuin oversteken. Maar als ik zie dat ze vlak voor me doorwillen snij ik ze de pas af. En sommigen zijn dan zo lomp dat ze doorwandelen en ik ze leuk tussen de geparkeerde auto's kan 'duwen'.

Comment

• De weeral hopeloze situatie in het noorden van Antwerpen, nu op de A12 richting Bergen op Zoom / Vlissingen, alwaar een aannemer van het 7de knopsgat bezig is....aan het werk in de loop van de dag met een paar man & een paardenkop, met machines die feitelijk op een schip naar Afrika moeten staan, dagelijkse files van rond de 20 km (donderdag & vrijdag zo geweest). Tjonge tjonge tjonge, leren ze dat hier dan nooit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            De weeral hopeloze situatie in het noorden van Antwerpen, nu op de A12 richting Bergen op Zoom / Vlissingen, alwaar een aannemer van het 7de knopsgat bezig is....aan het werk in de loop van de dag met een paar man & een paardenkop, met machines die feitelijk op een schip naar Afrika moeten staan, dagelijkse files van rond de 20 km (donderdag & vrijdag zo geweest). Tjonge tjonge tjonge, leren ze dat hier dan nooit?
                            Idd ook al gezien, en dan rijden sommige langs die baan die evenwijdig met de A12 loopt ter hoogte van hoevenen ( geen idee hoe die baan noemt). Inclusief grote vrachtwagens die dan wat verder in de dorpskern zichzelf vastrijden omdat ze er niet tussen kunnen waar de auto's wisselen van kant voor te parkeren.

En dan die belachelijke sneldienst die normaal voor het minste via de haven rijdt, maar die nu wel gezellig aanschuift in de file
                            BMW X5 45e

Comment

• Toevallig Deckx? Die heeft vandaag de twee linker rijstroken op de E40 in Bertem richting Luik afgeschraapt. Snelheidslimiet is 70. Met wat kans heb je geen ster in je voorruit, maar voor motorrijders zoals mij zit je vast op die rijvakken, want ff een boord van 4cm oprijden met mijn wieltjes ga ik niet riskeren aan die snelheid zonder een stevige inrijhoek.

Comment

Voorlopig rijbewijs laten vervallen en nog niet geslaagd op het examen?

Komkom... Bel naar een rijschool, boek 2 uurtjes en een examen, en 't is geklaard.
                                was het maar waar, zo eenvoudig is het niet. 't is hier een publiek forum dus ik post liever niet waarom.

Comment

• PM PM PM PM

Maakt overigens niks uit. Van verbod van de schoonpapa, tot gebroken poot, tot ex is met de moto vandoor. Zijn mijn zaken niet.

Comment

Toevallig Deckx? Die heeft vandaag de twee linker rijstroken op de E40 in Bertem richting Luik afgeschraapt. Snelheidslimiet is 70. Met wat kans heb je geen ster in je voorruit, maar voor motorrijders zoals mij zit je vast op die rijvakken, want ff een boord van 4cm oprijden met mijn wieltjes ga ik niet riskeren aan die snelheid zonder een stevige inrijhoek.

Knap eh, zo een snelweg.

Comment

• Belgen en linksrijden... Ik heb er zeker 4 rechts voorbijgestoken, en ze zullen het nog niet geweten hebben waarom...
                                      i 1 2 1/2 6

Comment

• op de staatsbaan tielt-winge richting leuven maken ze er een echte sport van om vanuit de zijstraten voor u in te rijden. Elke dag hetzelfde liedje, grmbl.
                                        van 70 afremmen naar 20

Comment

• continu lichten aanzetten, dat durft dan al eens te minderen.
                                          (hoop nu wel dat je nog niet met daytime running lights rijdt )

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X