Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
een kameraad die nog geen maand in Gent op kot zit, of hij komt al pronken met foto's van een Ferrari geparkeerd in de buurt van de overpoort, en hoe hij een ventieldopje van een wiel heeft gestolen
je kwaad maken heeft geen zin, je maakt je belachelijk en kunt niet op tegen hun immense coolheid
Geen grote ergernis, maar het valt me meer en meer op dat veel wagens rondrijden met een te lage bandenspanning. Het heeft nochtans enkel voordelen om met de juiste druk rond te rijden: minder kans op een klapband, betere wegligging én lager verbruik.
Ik vind die verlichting eerder storend dan helpend...
én massale geldverspilling.
in 't donker rijden als je de weg niet kent, blijf ik mega gevaarlijk vinden; ik reed daarnet af de ring via diegem en dan evere. Ge moogt daar 120. En dan plots zijn er werken en moet je een bocht van 90° naar rechts maken om dan terug rechtdoor te kunnen... als het donker is en ge weet niet dat er werken zijn... good luck...
in 't donker rijden als je de weg niet kent, blijf ik mega gevaarlijk vinden; ik reed daarnet af de ring via diegem en dan evere. Ge moogt daar 120. En dan plots zijn er werken en moet je een bocht van 90° naar rechts maken om dan terug rechtdoor te kunnen... als het donker is en ge weet niet dat er werken zijn... good luck...
Dat ligt niet aan (het gebrek aan) lichten, maar aan slechte wegsignalisatie denk ik dan ..
Daarnet moest ik de afrit Zemst nemen. Ik zette mij achter 2 vrachtwagens om zo de afrit te kunnen nemen. Één of andere lul in één Ford S-max wou nog voor de vrachtwagens waardoor hij over het gearceerde stuk moest, door al het vuil dat daar ligt. En daardoor kreeg ik een kieselregen over mij. Ik hoop dat de averij meevalt ..
Daarnet moest ik de afrit Zemst nemen. Ik zette mij achter 2 vrachtwagens om zo de afrit te kunnen nemen. Één of andere lul in één Ford S-max wou nog voor de vrachtwagens waardoor hij over het gearceerde stuk moest, door al het vuil dat daar ligt. En daardoor kreeg ik een kieselregen over mij. Ik hoop dat de averij meevalt ..
Nog een geluk dat hij maar met één Ford S-Max was, moest hij er met twee geweest zijn had je het dubbele van de opgeworpen prut over uw auto gehad .....
Nog een geluk dat hij maar met één Ford S-Max was, moest hij er met twee geweest zijn had je het dubbele van de opgeworpen prut over uw auto gehad .....
GVD! Torhout-Geel in 3u
ongeval in st-niklaas en in kennedytunnel
Waaslandtunnel zat ook potdicht, 'k heb daar 15 min stilgestaan om terug te keren naar de oorspronkelijke file.
En ik was net een half uur eerder opgestaan om wat meer tijd op de werf te hebben VOOR m'n vergadering, en ik kwam een uur later toe....
Ik had er vandaag toch even genoeg van, echt...
Comment