Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nam dan toch de auto, man!

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• kutdiscussies over trajectcontroles en belastingen op wegengebruik (alsof dat nog niet bestaat: hallo accijnzen (o.a.))

(7de dag)
      bmw 116d sportshatch

Comment

• Uiteraard geen ergernis van mij, maar ik kan me voorstellen dat er hier andere zijn die dit overdreven vinden.
        Prospeed anyone?

De rechtbank in Leuven heeft een 38-jarige man uit Rillaar, een deelgemeente van Aarschot, tot 12 maanden effectieve gevangenisstraf veroordeeld, omdat hij 2 agenten heeft opgezocht op de socialenetwerksite Facebook en bedreigd via e-mail.

Comment

• Toen ik dit op het 19u nieuws hoorde was mijn eerste gedacht dat we prospeed voor een jaar zouden moeten missen....

Comment

• pfff, met een enkelband...als je die al krijgt, kun je nog zeveren hiero

Comment

• Ja, zou kunnen maar het probleem, en dat zal prospeed niet gelukkig maken dan, is dat de nieuwste soort van enkelbanden zo zijn uitgerust dat ze de drager een elektrische stoot geven iedere keer hij iets onheus of onbeleefd durft te zeggen/schrijven/(zelfs)denken van de politie en/of de openbare macht...... dat zou een heuse 1 jaar durende calvarietocht voor hem zijn dan.....

Comment

• Above is just wishful thinking.....

Comment

• Vanmorgen iets heel raar meegemaakt.

Ik stond in de file op een 2-vaks baan. Ik geef richting aan en wissel van rechter naar linker rijstrook. Een 20-tal seconden nadien hoor ik iemand wild claxonneren. Komt er een flik op de moto naast mij rijden, begint wild gebaren te maken en te roepen (geen idee wat, mijn raam was dicht). Hij was blijkbaar aan het file filteren en vond dat ik hem hinderde (heb ik verstaan uit zijn getier en gebaar). Hij zette me niet aan de kant, maar reed me voorbij, deed alle moeite om mijn nummerplaat te lezen, stak zijn duim op en reed verder.

Redelijk intimiderend gedrag vond ik. Ik had eigenlijk liever gehad dat hij me aan de kant had gezet en me een uitleg had gegeven. Op deze manier kan ik mezelf nog geeneens verdedigen.

Enig idee wat ze me hier kunnen aansmeren?

Comment

• Waarschijnlijk zal ie je niks aansmeren. Enkele weken terug nog een motoragent gezien die een linksplakster langs links voorbij reed en vervolgens teken deed dat ze moest oprotten naar het rechtervak.

20 seconden vind ik wel vrij lang tussen je wisselen van rijstrook en dan de gehinderde motorrijder. Misschien scheelde er iets anders aan je auto? Scheve nummerplaat, defect achterlicht, geen gordel aan, ...?

Had hij je de duvel willen aandoen had hij je wel naar de kant geroepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Waarschijnlijk zal ie je niks aansmeren. Enkele weken terug nog een motoragent gezien die een linksplakster langs links voorbij reed en vervolgens teken deed dat ze moest oprotten naar het rechtervak.

20 seconden vind ik wel vrij lang tussen je wisselen van rijstrook en dan de gehinderde motorrijder. Misschien scheelde er iets anders aan je auto? Scheve nummerplaat, defect achterlicht, geen gordel aan, ...?

Had hij je de duvel willen aandoen had hij je wel naar de kant geroepen.
                      Nee hoor, ik ben er quasi zeker van dat het daarvoor was. Ik had mijn gordel aan, was niet aan het bellen, niets mis met de auto,...

Misschien dat hij me inderdaad wat schrik wilde aanjagen. Spijtig, vooral omdat ik probeer zo motor-vriendelijk mogelijk te rijden. Bon, we zullen wel zien zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        20 seconden vind ik wel vrij lang tussen je wisselen van rijstrook en dan de gehinderde motorrijder.
                        't Zullen er ook wel veel minder geweest zijn.

Maar ik begrijp het punt van Jokke wel.
                        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                          't Zullen er ook wel veel minder geweest zijn.

Maar ik begrijp het punt van Jokke wel.
                          Ik vrees dat het er echt wel 20 of meer waren. Daarom dat zijn reactie me verbaasde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                            Ik vrees dat het er echt wel 20 of meer waren. Daarom dat zijn reactie me verbaasde.
                            OK, jij was erbij, ik niet.
                            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Een vraagje voor de kenners hier:

ik was gisteren aan het rijden op de autostrade op het middenvak omdat ik een paar vrachtwagens aan het inhalen was. Nu links steekt er mij iemand voorbij en wilt invoegen voor mij. maar van het rechterbaanvak komt er een auto tussen 2 vrachtwagens uit. dus die beide wagens zijn op dezelfde hoogte aan het invoegen naar het middenvak. Ze zagen het net op tijd of ze zaten tegen elkaar.
                              Stel als ze nu tegen elkaar zouden hebben gereden. wie is er dan fout?
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Een vraagje voor de kenners hier:

ik was gisteren aan het rijden op de autostrade op het middenvak omdat ik een paar vrachtwagens aan het inhalen was. Nu links steekt er mij iemand voorbij en wilt invoegen voor mij. maar van het rechterbaanvak komt er een auto tussen 2 vrachtwagens uit. dus die beide wagens zijn op dezelfde hoogte aan het invoegen naar het middenvak. Ze zagen het net op tijd of ze zaten tegen elkaar.
                                Stel als ze nu tegen elkaar zouden hebben gereden. wie is er dan fout?
                                Bij gelijktijdige rijstrookverandering geldt de voorrang van rechts. De bestuurder die van links naar het middenvak invoegt is dus in fout.
                                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                  Bij gelijktijdige rijstrookverandering geldt de voorrang van rechts. De bestuurder die van links naar het middenvak invoegt is dus in fout.
                                  Inderdaad. Plezante regel om te misbruiken ook.

Comment

• Heb vandaag eentje gezien die zonder knipperlicht van de oprit naar het eerste vak reed. En van het eerste naar het tweede.
                                    Erg, ploertig, maar dagelijkse kost.
                                    De kers op de slagroomtaart was dat zijn knipperlicht naar rechts opstond, continu.
                                    Dat was er te veel aan, en ik heb dan maar eens wat extra licht gemaakt. Toen ik hem voorbijstak op het derde trok hij zo een gezicht van "wa, ge had toch plaats genoeg voor naar 't derde te gaan". 't Kan ook een ander gezicht geweest zijn, maar voor mij leek het zo
                                    Toen ik hem voorbij was, brandde uiteraard nog steeds z'n knipperlicht naar rechts. En hij was aan het versnellen, jaja, die gaan we weerpakken. Toen ik m'n pinkers naar links en rechts deed gaan, afwisselend, viel z'n frankske en ook zijn persoontje. En z'n snelheid

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                      Heb vandaag eentje gezien die zonder knipperlicht van de oprit naar het eerste vak reed. En van het eerste naar het tweede.
                                      Erg, ploertig, maar dagelijkse kost.
                                      De kers op de slagroomtaart was dat zijn knipperlicht naar rechts opstond, continu.
                                      Dat was er te veel aan, en ik heb dan maar eens wat extra licht gemaakt. Toen ik hem voorbijstak op het derde trok hij zo een gezicht van "wa, ge had toch plaats genoeg voor naar 't derde te gaan". 't Kan ook een ander gezicht geweest zijn, maar voor mij leek het zo
                                      Toen ik hem voorbij was, brandde uiteraard nog steeds z'n knipperlicht naar rechts. En hij was aan het versnellen, jaja, die gaan we weerpakken. Toen ik m'n pinkers naar links en rechts deed gaan, afwisselend, viel z'n frankske en ook zijn persoontje. En z'n snelheid
                                      Een Fransman toevallig?

Comment

• neen hoor.

En deze ochtend een nieuwe mode ontdekt. Na het middenvak hangen het inverse: eerste vak en derde vak vol, en in 't midden niemand. Man, ik heb genoooooooten van een leeg middenvak

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• jij gaat volvo-rijders nog een leasingnaam bezorgen

Comment

Working...
                                          X