Oorspronkelijk geplaatst door prospeed
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenDie werken ken ik. Gisterenavond voor het werk daar ook moeten zijn en een tuningbakske dacht daar ook even door te rijden tot vlak aan waar ge moet ritsen. Die heeft toch even zwaar in de remmen moeten gaan of hij zat achter op mijn bumper. En maar onozel doen. Hij had veel chance dat het regende of zijn klakske was van zijne puberkop geklopt Toen ik aanstalten deed om uit te stappen bleef hij daarna ineens ver achter. Iedereen zit al 100 meter vooraf mooi te ritsen en toch zijn er van die klojo's die tot op het einde willen rijden om er tussen te wringen. En dan verschieten ze ervan dat er verkeersagressie van komt. Bij mij is het simpel : ik wijk gene millimeter en als ge er wilt tegen rijden dan doet ge maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDan is er al genoeg gestraft, laat de camioneurs voor een keer met rust, die worden al genoeg genaaid door de wet en medeweggebruikers.
Soit, alweer doelloze discussie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk BerichtenIs het daarom dat ze elke week wel ergens in een stilstaande file rijden? Mss geen makkelijke job, maar het is wel hun job, ik heb evenveel frustraties op de weg, maar ik word er niet voor betaald
Soit, alweer doelloze discussie...
Comment
-
maar GODVERDOMME
het is weer zover, mijn nummerplaat vooraan HELEMAAL INGEDEUKT, ik vermoed van een trekhaak.... het is toch godgeklaagd zeker, er staan nu al op verschillende plaatsen op voor- en achterbumper scharten, en nu ook nog eens een quasi geperforeerde nummerplaat...
wtf moet ik doen, een spandoek rond mijn auto binden met de boodschap 'gelieve niet tegen mijn auto te rijden, en als u dat toch doet, gelieve de kosten te betalen, dank u' ????bmw 116d sportshatch
Comment
-
het is toch niet te geloven zeker, wat een lomp kalf moet ge wel niet zijn om bij het parkeren tegen een geparkeerde & stilstaande auto te rijden, laat staan nog eens zo lomp te zijn om de hele nummerplaat in te deuken
als ik ooit zo een kieken te pakken krijg die ik tegen mijn auto zie rijden/parkeren/geparkeerd staan... man man, die kerel gaat hopen dat hij een rechtsbijstandsverzekering heeft afgesloten...bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEr zijn mensen die dat bewust doen bij het parkeren.
"Allez, zo ne bumper da dient daar toch voor?"
truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenInderdaad, zeker in Brussel. Ben eigenaar van een verfrommelde nummerplaat vooraan, en een geschonden bumper achteraan. ( geluk dat wat er tussen zit nog in goede staat is )
ik heb het inderdaad over brussel - dat is toch een kutstad bij tijdenbmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenDie werken ken ik. Gisterenavond voor het werk daar ook moeten zijn en een tuningbakske dacht daar ook even door te rijden tot vlak aan waar ge moet ritsen. Die heeft toch even zwaar in de remmen moeten gaan of hij zat achter op mijn bumper. En maar onozel doen. Hij had veel chance dat het regende of zijn klakske was van zijne puberkop geklopt Toen ik aanstalten deed om uit te stappen bleef hij daarna ineens ver achter. Iedereen zit al 100 meter vooraf mooi te ritsen en toch zijn er van die klojo's die tot op het einde willen rijden om er tussen te wringen. En dan verschieten ze ervan dat er verkeersagressie van komt. Bij mij is het simpel : ik wijk gene millimeter en als ge er wilt tegen rijden dan doet ge maar.
Ik verdien graag een centje bij, en bij zo'n geval is het overduidelijk.
Comment
-
Ik zei zijn klakske van zijne kop kletsen en niet op zijn gezicht slaan? Dat zal ik ook nooit (meer) doen want ik weet wat zoiets kost. Verkeersagressie wordt inderdaad zwaar beboet maar ik heb er toch geen seconde spijt van dat ik ooit die misstap begaan heb. Nu zal ik nooit meer als eerste slaan maar enkel als zelfverdediging en met voldoende getuigen erbij. Ondertussen was dit onderwerp het punt waar een gans weekend bij pot en pint werd over gesproken. En ik geef iedereen hier gelijk die zegt dat ze voorrang hebben en mogen doorrijden tot op het einde om te ritsen. Dat is de wet. Maar de meesten mensen bekijken het toch als een zware ergernis en bij velen begint hun bloed te koken als er zo iemand alles komt voorbijgevlogen om dan in de remmen te gaan en er tussen te wringen. Dus je bent dan wel in regel met de wet maar je wordt als een laagvlieger en egoist bekeken. Vooral tof als er reclame van een bedrijf op de wagen gekleefd is. Prachtige reclame voor uwe baas dan (of jezelf).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenIk zei zijn klakske van zijne kop kletsen en niet op zijn gezicht slaan? Dat zal ik ook nooit (meer) doen want ik weet wat zoiets kost. Verkeersagressie wordt inderdaad zwaar beboet maar ik heb er toch geen seconde spijt van dat ik ooit die misstap begaan heb. Nu zal ik nooit meer als eerste slaan maar enkel als zelfverdediging en met voldoende getuigen erbij. Ondertussen was dit onderwerp het punt waar een gans weekend bij pot en pint werd over gesproken. En ik geef iedereen hier gelijk die zegt dat ze voorrang hebben en mogen doorrijden tot op het einde om te ritsen. Dat is de wet. Maar de meesten mensen bekijken het toch als een zware ergernis en bij velen begint hun bloed te koken als er zo iemand alles komt voorbijgevlogen om dan in de remmen te gaan en er tussen te wringen. Dus je bent dan wel in regel met de wet maar je wordt als een laagvlieger en egoist bekeken. Vooral tof als er reclame van een bedrijf op de wagen gekleefd is. Prachtige reclame voor uwe baas dan (of jezelf).Last edited by kefkie; 15/11/2010, 13:14.BMW X5 45e
Comment
-
Kort samengevat: ja
Van alle keren dat ik moest ritsen was dat in 99% van de gevallen zonder problemen, wagen op het rechtervak liet een mooie opening wanneer ze m'n pinker zagen.
Manier waarop ge zelf komt aangereden speelt daar waarschijnlijk ook in mee, achteraf ook altijd even bedanken met handgebaar of 4 pinkertjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenMaar de meesten mensen bekijken het toch als een zware ergernis en bij velen begint hun bloed te koken als er zo iemand alles komt voorbijgevlogen om dan in de remmen te gaan en er tussen te wringen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenIk zei zijn klakske van zijne kop kletsen en niet op zijn gezicht slaan? Dat zal ik ook nooit (meer) doen want ik weet wat zoiets kost. Verkeersagressie wordt inderdaad zwaar beboet maar ik heb er toch geen seconde spijt van dat ik ooit die misstap begaan heb. Nu zal ik nooit meer als eerste slaan maar enkel als zelfverdediging en met voldoende getuigen erbij. Ondertussen was dit onderwerp het punt waar een gans weekend bij pot en pint werd over gesproken. En ik geef iedereen hier gelijk die zegt dat ze voorrang hebben en mogen doorrijden tot op het einde om te ritsen. Dat is de wet. Maar de meesten mensen bekijken het toch als een zware ergernis en bij velen begint hun bloed te koken als er zo iemand alles komt voorbijgevlogen om dan in de remmen te gaan en er tussen te wringen. Dus je bent dan wel in regel met de wet maar je wordt als een laagvlieger en egoist bekeken. Vooral tof als er reclame van een bedrijf op de wagen gekleefd is. Prachtige reclame voor uwe baas dan (of jezelf).
Het is niet omdat jullie zo lomp zijn dat jullie andere mensen moeten afstraffen!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
al de trezebeesjes die door dit weer amper 30km/u durven rijden opeens alles toeslaan omdat ze in de verte opeens lichtjes zien. en dan nog eens zonder pinken stoppen waar ze het gedroomd hebben.
oja en de pap die het nodig acht om zonder lichten te rijden, om zijne kleine af te zetten aan het kinderdagverblijf.
(die komt dus op amper 50meter voor mijn neus de steenweg op. (zonder lichten aan) om dan 100 meter verder te stoppen aan het kinderdagverblijf. toen ik terug voorbijkwam reed hij ook weer verder ZONDER lichten terug. onbegrijpelijk.
Comment
Comment