Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Zolang ze leesbaar is!
    Waarom kuist ge ze dan ni af?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Waarom kuist ge ze dan ni af?
      Omdat ik nieuwe nummerplaten op tweedehandswagens lelijk vind.

Comment

• Voor dat vestje kunnen ze je geen boete geven. Het is pas als je in panne staat en het niet draagt, dat je in overtreding bent.

Art. 51.4. Wanneer op autosnelwegen en autowegen de bestuurder van een pechvoertuig op een plek terechtkomt waar hij niet mag stoppen of parkeren, moet hij een retro-reflecterende veiligheidsvest dragen, zodra hij zijn voertuig verlaat.

En de enige reden dat je als burger niet de plaats mag verlaten, is als een agent je arresteert. "Ben ik gearresteerd?" is dus de vraag die je moet stellen als de agent zegt dat je moet wachten op de cavalerie . Zo ja, dan begint het papierwerk en zeg je niets meer. Zo nee, stap je in je wagen en rij je weg . Behalve als ie dan zegt dat ie je wagen aanslaat, maar dan ontstaat de discussie onder welke reden hij dat kan .

Overigens had ik zo een agent lekker zelf laten zoeken naar gevarendriehoek en brandblusser, ipv snel snel toe te geven dat je ze niet hebt. Die mannen hebben toch altijd tijd, dus alles wat je doet om er snel vanaf te zijn werkt nooit in je voordeel.

Comment

-"Die plaat is perfect leesbaar, kijk uw collega is ze aan het noteren!"
          PMSL !

Comment

• Hopelijk noteren ze weer Ferrari op de boetes

Comment

• Haha Porker. Zalig dat je haar op u tanden hebt. Die flikken hebben nu eens echt niets beter te doen. Omdat je aantoonde dat je nr. plaat wel leesbaar was, wouden ze u dan per sé op iets anders pakken. Echt belachelijk..

Comment

• De tiensestraat de straat waar ge zeker moet wegblijven want van wat ze daar aan boetes schrijven betalen ze de helft van alle agenten in Leuven. Amai ik had gewoon mijn deuren terug vast gedaan en weggewandeld. Als die van Leuven iets vragen antwoord ik nog niet meer. Voor mij zijn die mannen lucht. Even iets gaan drinken in de buurt. Als uw wagen reglementair geparkeerd stond konden ze er alleen voor spek en bonen bij staan. Ze konden u alleen een mogelijke boete geven voor een onleesbare nummerplaat en dan nog. En dat die zogezegd het parket erbij riepen? Hilarisch gewoon. Als ik het goed begrijp stonden daar op een moment zes van die pippo's rond uw wagen te draaien en dit vanwege een onleesbare nummerplaat? Voor zoiets zou ik nog een boete willen betalen maar dan wel als ze mooi als aapjes voor de foto aan mijn wagen posseerden Zes man voor een nummerplaat. Dat kost meer dan de boete kan opbrengen. Maar ach ja wij betalen die mannen door de hoge belastingen in België

Comment

• ze hebben mij in leuven proberen op te schrijven op een laad- & loszone.
                  je moet daar uw vier pinkers hebben opstaan en uw deuren open laten. Camionet zit vol dure electronica, zot zekers?!

Comment

• Dat is zever.
                    Dan kunnen ze je een boete geven voor het onrechtmatig gebruik van je 4 pinkers.

Comment

• Op een laad- en loszone moet je laden of lossen. Niks anders. Zelfs de leveringsbon laten aftekenen is volgens de wetgever al niet meer laden en lossen, en op dat moment parkeer je en riskeer je een boete.

Comment

-"Die plaat is perfect leesbaar, kijk uw collega is ze aan het noteren!"

hahaha! nice one!

bmw 116d sportshatch

Comment

• Niet direct een ergernis maar meer 'n vaststelling. Vanavond heb ik zo'n stuk of 5 tegenliggers gezien die met hun voorste mistlichten aan reden en toeval of niet maar het is een feit, ieder van hen reed met een wagen waar de voorste spoiler bijna de grond raakte.
                          Verder ook het feit dat men nu de laatste 20 meter van een zone 50 niet meer kan wachten alvorens naar 70 te kunnen (willen in hun geval) gaan, had vanavond 2 pipo's achter mij en de laatste 20 m voor het uitrijden van de bebouwde kom begonnen ze me voorbij te steken, mij niet gelaten maar als ze willen optrekken moeten ze optrekken en niet alleen hun pinker opzetten en links gaan rijden zonder "te avanceren". Ik heb meer op mijn rem moeten stampen om ze, van 50 tot 70, niet van de baan te duwen.
                          In beide gevallen heb ik geen enkele van de hier zo geliefde ouwe pee's gezien, het waren allemaal jonge gastjes, met of zonder klakske weet ik niet, het was donker.
                          Last edited by ; 24/11/2010, 21:38.

Comment

-"Nee, het parket komt om vast te stellen of uw nummerplaat leesbaar is"

-15min wachten-

Combi met 4 agenten arriveert, met in de hand
                            combi met 4 agenten + de agent die al ter plaatse was = 5 agenten !

5 agenten om zoiets banaals af te handelen?

zeer efficient....

Comment

Ik ben in blijde verwachting van enkele boetes, crimineel die ik ben!
                              laat je weten hoe het hier verder afloopt?

denk niet dat je dit gaat betalen,toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cete2004 Bekijk Berichten

zeer efficient....

zo weet een mens eens waar hij belastingen voor betaalt!
                                bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cete2004 Bekijk Berichten

zeer efficient....
                                  Zeg rekenwonder,

Als Porker in het begin tegen de agent zegt dat z'n collega de nummerplaat aan het noteren is. Zijn ze toch wel met 2 zeker.

De rest kan je zelf wel invullen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                    Niet direct een ergernis maar meer in vaststelling. Vanavond heb ik zo'n stuk of 5 tegenliggers gezien die met hun voorste mistlichten aan reden en toeval of niet maar het is een feit, ieder van hen reed met een wagen waar de voorste spoiler bijna de grond raakte.
                                    Verder ook het feit dat men nu de laatste 20 meter van een zone 50 niet meer kan wachten alvorens naar 70 te kunnen (willen in hun geval) gaan, had vanavond 2 pipo's achter mij en de laatste 20 m voor het uitrijden van de bebouwde kom begonnen ze me voorbij te steken, mij niet gelaten maar als ze willen optrekken moeten ze optrekken en niet alleen hun pinker opzetten en links gaan rijden zonder "te avanceren". Ik heb meer op mijn rem moeten stampen om ze, van 50 tot 70, niet van de baan te duwen.
                                    In beide gevallen heb ik geen enkele van de hier zo geliefde ouwe pee's gezien, het waren allemaal jonge gastjes, met of zonder klakske weet ik niet, het was donker.
                                    Tjoeningmannen Een ras apart en met het vallen van de bladeren zijn die gastjes hun hormonen ook in overdrive. Ik ben onlangs naar het tuningsalon geweest. Daar kun je harder lachen dan in een show van Geert Hoste. En die denken dan echt dat ze het zijn met hun bolide

Comment

Ik ben in blijde verwachting van enkele boetes, crimineel die ik ben!
                                      Ik voel met u mee, sinds een uurke geleden
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• associale buschauffeurs.

harmonicabus, zet'm dwars over het kruispunt waardoor ALLES vaststaat.
                                        dan andere bus op baan van 90 denkt ie dat hij voorrang heeft als hij van zijn halte afkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                          Ik voel met u mee, sinds een uurke geleden
                                          De hooligan uitgehangen

Comment

Working...
                                          X