Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Ik ben in blijde verwachting van enkele boetes, crimineel die ik ben!
Comment
-
Gisterennacht mogen opkomen voor een chauffeur met turbo problemen. Dus heel de nacht tegen de Hollandse grens aangezten en oo man wat heb ik me geërgerd an de weginfrastructuur
In Brugge ergens heb je een veel te groot rondpunt op een veel te kleine plaats. Waardoor dat je eigenlijk een hele toer doet voor niets.
Dan zijn ze bezig in Lokeren met werken en willen ze het verkeer vertragen met zo'n boordstenen waar je moet tussen slalommen, waarbij één richting voorrang heeft natuurlijk. Niets ergs, maar aan de uiteinden zitten er scherpe punten waar je je velg volledig kapot op kan rijden.
Aan de kanten van Kieldrecht en Stekene heb je mooie lange rechte banen en dan mag je daar maar 70. Mij geen probleem.. Het is 's nachts, geen bakken en geen verkeer. Maar dan kom je allemaal zo'n klote drempels tegen dat volgens mij niet echt wettelijk zijn.
Als ik me niet vergis reed ik op een baan van 70 en er was een drempel die voorzien was van een blauw bord waar je eigenlijk maar 30 over mag...
Dan nog niet gesproken over lichten die op rood slaan en je daar een paar minuten staat te kijken naar een leeg kruispunt waar niemand passeert.
Ik snap wel dat overdag al die dingen nodig zijn, maar houdt ook es rekening met mensen die 's nachts rijden.
Veel zones 30 of 50 die overdag een nut hebben, maar 's nachts...
Chauffeur van ons geflitst in Aalst richting Melle in de straat van de winkels waar je 50 mag.
Hij reed 65 en werd behandeld als een crimineel... Maken dan heel van hun oren dat een af van de fabriek trekhaak blijkbaar voor de nr-plaat hangt...
Dan een chauffeur die is aangevallen in Eupen door jongeren, omdat hij iets niet goed deed naar hun zin. Waarbij ze dan effectief de chauffeur hebben klem/aangereden. Waar zijn we mee bezig.
en dan die klotesneeuw
Klote België!! Geef ons eens een degelijk mobiliteitsbeleid!!
ps: aanvallers chauffeur waren opgefokte boerka spuiters
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenDan nog niet gesproken over lichten die op rood slaan en je daar een paar minuten staat te kijken naar een leeg kruispunt waar niemand passeert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIdd die baan, maar richting Oudenaarde. Dat lang recht stuk zal je wel kennen: tussen Volkgem en Kerselare. Net voor je Kerselare passeert.
Sorry voor het late antwoord.2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI
Comment
-
De honderden chauffeurs die dagelijks een rijvak nemen dat feitelijk bestemd is voor rechtdoor maar deze gebruiken om rechts te volgen. De gevolgen achter hun rug zijn niet te overzien, maar wat kan hen dit schelen...file veroorzakers....Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenZijn dat die lichten niet die her en der geinstalleerd werden en die op rood slaan nadat er een te hoge snelheid werd waargenomen ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenTjoeningmannen Een ras apart en met het vallen van de bladeren zijn die gastjes hun hormonen ook in overdrive. Ik ben onlangs naar het tuningsalon geweest. Daar kun je harder lachen dan in een show van Geert Hoste. En die denken dan echt dat ze het zijn met hun bolide
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMotards die nog tussen de wagens gevlamd komen terwijl de file eigenlijk aan het "oplossen" is, en iedereen al + 100 rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenNiet direct een ergernis maar meer 'n vaststelling. Vanavond heb ik zo'n stuk of 5 tegenliggers gezien die met hun voorste mistlichten aan reden en toeval of niet maar het is een feit, ieder van hen reed met een wagen waar de voorste spoiler bijna de grond raakte.
Verder ook het feit dat men nu de laatste 20 meter van een zone 50 niet meer kan wachten alvorens naar 70 te kunnen (willen in hun geval) gaan, had vanavond 2 pipo's achter mij en de laatste 20 m voor het uitrijden van de bebouwde kom begonnen ze me voorbij te steken, mij niet gelaten maar als ze willen optrekken moeten ze optrekken en niet alleen hun pinker opzetten en links gaan rijden zonder "te avanceren". Ik heb meer op mijn rem moeten stampen om ze, van 50 tot 70, niet van de baan te duwen.
In beide gevallen heb ik geen enkele van de hier zo geliefde ouwe pee's gezien, het waren allemaal jonge gastjes, met of zonder klakske weet ik niet, het was donker.
Ik was al geambeteerd geweest: file op een rondpunt en mensen die me beginnen in te halen op het fietspad.
Wat later reed ik properkes 50 tot op het einde van de bebouwde kom, en dan begint de volvo V70 die achter me zit ook te pinken. Ik dacht: nu even niet, en ik geef ook gas (tegen dan zit die al naast me), en we trekken samen op tot 110 (nog steeds in 3e, te veel stress ), waarop die besluit om weer achter me te gaan rijden, en ik weer properkes vertraag naar 90. Don't fuck with the L-drivers
En ivm de mistlamprijders: tis echt belachelijk idd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenWat later reed ik properkes 50 tot op het einde van de bebouwde kom, en dan begint de volvo V70 die achter me zit ook te pinken. Ik dacht: nu even niet, en ik geef ook gas (tegen dan zit die al naast me), en we trekken samen op tot 110 (nog steeds in 3e, te veel stress ), waarop die besluit om weer achter me te gaan rijden, en ik weer properkes vertraag naar 90. Don't fuck with the L-drivers
Zeer irritant rijgedrag van uwentwege vind ik dat, bah
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZeer irritant rijgedrag van uwentwege vind ik dat, bah
Maar eerlijk gezegd begrijp ik ook niet goed dat je iemand gaat inhalen die gaat versnellen (wegens hogere toegelaten snelheid) zonder te weten hoe snel die zal gaan rijden ...Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenIrritant en (mogelijk) gevaarlijk.
Maar eerlijk gezegd begrijp ik ook niet goed dat je iemand gaat inhalen die gaat versnellen (wegens hogere toegelaten snelheid) zonder te weten hoe snel die zal gaan rijden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenIk heb ook eens zo iets voorgehad ivm het einde van de bebouwde kom. Ik reed nog met m'n L rond, en reed op dat ogenblik met de gechipte 406 coupé van m'n nonkel. (Met een ander nonkel naast me, soit).
Ik was al geambeteerd geweest: file op een rondpunt en mensen die me beginnen in te halen op het fietspad.
Wat later reed ik properkes 50 tot op het einde van de bebouwde kom, en dan begint de volvo V70 die achter me zit ook te pinken. Ik dacht: nu even niet, en ik geef ook gas (tegen dan zit die al naast me), en we trekken samen op tot 110 (nog steeds in 3e, te veel stress ), waarop die besluit om weer achter me te gaan rijden, en ik weer properkes vertraag naar 90. Don't fuck with the L-drivers
En ivm de mistlamprijders: tis echt belachelijk idd!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment