Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenmaar als iedereen mooi zo veel mogelijk rechts zou gehouden hebben, zou hij dan nog kunnen zigzaggen hebben?
Ja het was een vrouw... *zucht*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenzo je eigen geslacht afslachten
Mannen slachten elkaar niet af...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtendie vangen elkaars prooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk BerichtenNaja, meestal trekt een wagen met een L niet zo snel op
Zelf laat ik voor wagens met een L achteraan altijd voldoende plaats en zal ik die ook pas inhalen als dat die persoon niet kan irriteren of afschrikken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenLap, het zit al van in het begin verkeerd....
Ik had al wat lopen vragen of ik eens met z'n wagen mocht rijden, en was zeer content toen ik ook de toestemming krijg.
Verder meld ik nog dat dit ook maar 1x is voorgevallen en dat ik anders wel een gewone leerling met L was
En 'dont fuck with the L-drivers' slaat op mijn gevoel nadat ik meneer (had zijn vrouw en kinderen trouwens mee) duidelijk had gemaakt dat niet alle L-rijders trage slakken zijn die niet vlot het verkeer (én de verkeersregels, die ik weliswaar even heb moeten overtreden om dit hem duidelijk te maken, akkoord) kunnen volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenWie ingehaald wordt, is bij wet verboden om te versnellen.
Maar ik weet ook dat dit manoeuvre niet properkes was, ik was dan ook al van vooraf geïrriteerd door andere wegmisbruikers..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenVerder ook het feit dat men nu de laatste 20 meter van een zone 50 niet meer kan wachten alvorens naar 70 te kunnen (willen in hun geval) gaan, had vanavond 2 pipo's achter mij en de laatste 20 m voor het uitrijden van de bebouwde kom begonnen ze me voorbij te steken, mij niet gelaten maar als ze willen optrekken moeten ze optrekken en niet alleen hun pinker opzetten en links gaan rijden zonder "te avanceren". Ik heb meer op mijn rem moeten stampen om ze, van 50 tot 70, niet van de baan te duwen.Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichtenen ik geef ook gas (tegen dan zit die al naast me), en we trekken samen op tot 110 (nog steeds in 3e, te veel stress ), waarop die besluit om weer achter me te gaan rijden, en ik weer properkes vertraag naar 90. Don't fuck with the L-drivers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenWelja, en dat was mijn grote ergernis. Die persoon reed vooraf niet sneller dan de toegelaten snelheid, en toen het bord einde bebouwde kom in zicht was besloot hij dat ik te traag reed. Ik was gewoon al geïrriteerd en vond dat men weinig respectvol reed tegenover mensen die met een L rijden.
Zelf laat ik voor wagens met een L achteraan altijd voldoende plaats en zal ik die ook pas inhalen als dat die persoon niet kan irriteren of afschrikken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenGeïrriteerd aan het stuur zitten is te vermijden..... stel dat "iemand" u bezig zag en u nog een dikke boete aansmeerde ??
Ik besef ook wel dat ik fout zat, maar iemand beginnen inhalen die ook op het punt staat om op te trekken is toch ook niet echt slim?
Soit, kheb er wel wat uit geleerd, wees gerust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenHij was nog niet langs me toen ik besloot om op te trekken (tegen dat de wagen er dan ook daadwerkelijk aan begon te sleuren was het kwaad uiteraard al geschied!
Maar ik weet ook dat dit manoeuvre niet properkes was, ik was dan ook al van vooraf geïrriteerd door andere wegmisbruikers..
Alleen hou ik dat regeltje wel steeds in m'n achterhoofd.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenIk weet het, maar toen reed ik nog maar 6 maand rond en was ik inderdaad nog een stuk onvolwassener achter het stuur.
Ik besef ook wel dat ik fout zat, maar iemand beginnen inhalen die ook op het punt staat om op te trekken is toch ook niet echt slim?
Soit, kheb er wel wat uit geleerd, wees gerustOorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenmaar ergens begrijp ik je wel hoor. Ik vind het ook ergerlijk. En in 't geval dat je al begon te versnellen des te erger.
Alleen hou ik dat regeltje wel steeds in m'n achterhoofd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenmaar ergens begrijp ik je wel hoor. Ik vind het ook ergerlijk. En in 't geval dat je al begon te versnellen des te erger.
Alleen hou ik dat regeltje wel steeds in m'n achterhoofd.
Zoals ik hierboven al vermeldde, ik heb er inderdaad uit geleerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenVoila, dat is (bompa) de algemene teneur, en al doende leert men (kwiekie).
En ik besef ook dat er nog veel te leren valt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenMeer moet dat niet zijn.
En dan ga ik nu toch nog met een goed gevoel slapen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenTha, het komt wel wat verkeerd over inderdaad.
Ik had al wat lopen vragen of ik eens met z'n wagen mocht rijden, en was zeer content toen ik ook de toestemming krijg.
Verder meld ik nog dat dit ook maar 1x is voorgevallen en dat ik anders wel een gewone leerling met L was
En 'dont fuck with the L-drivers' slaat op mijn gevoel nadat ik meneer (had zijn vrouw en kinderen trouwens mee) duidelijk had gemaakt dat niet alle L-rijders trage slakken zijn die niet vlot het verkeer (én de verkeersregels, die ik weliswaar even heb moeten overtreden om dit hem duidelijk te maken, akkoord) kunnen volgen.Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenHij was nog niet langs me toen ik besloot om op te trekken (tegen dat de wagen er dan ook daadwerkelijk aan begon te sleuren was het kwaad uiteraard al geschied!
Maar ik weet ook dat dit manoeuvre niet properkes was, ik was dan ook al van vooraf geïrriteerd door andere wegmisbruikers..Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenIk weet het, maar toen reed ik nog maar 6 maand rond en was ik inderdaad nog een stuk onvolwassener achter het stuur.
Soit, kheb er wel wat uit geleerd, wees gerust
Tip: 1 van mijn stokpaardjes = zelfdisciplinePhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment