Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDe gemiddelde stadsauto raakt niet over mijn R420 (@450pk) als ik leeg ben, zonder oplegger is het al helemaal leuk. Aan de lichten zo eens een getuned saxootje achtergelaten, er kwam nochtans veel lawaai uit.
Dat je dus moeite hebt tegen een oude V8, verbaast me niet echt. Onze 164's trekken nog steeds sneller dan de nieuwe R-series die meer pk's hebben. Maar toch, die camionette gaat niet beginnen inhalen tegen 0km/h natuurlijk, stel dat die al 60 reed, dan moet je toch vrij vlot aan 100km/h raken en er voorbij gaan, die vrachtwagen is tenslotte begrensd op 90.
Comment
-
Aan de chauffeurs die vanuit een parking/oprit nog vlug in de gladde/drabberige ruimte tussen mij en mijn voorligger schoten: mensen, die afstand was ruimer dan normaal voor een reden hé !
Echt, wat bezielt iemand om in andermans duidelijk zichtbare veiligheidsbuffer te gaan schieten ? Ok, 't verkeer reed maar aan 30 per uur... maar als ik moest remmen omdat hij/zijn niet van zijn plaats geraakte (wat zeker niet abnormaal was op dat wegdek), ik zat er tegen.Last edited by sibi; 30/11/2010, 16:36.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenVoila We zaten met vieren in de wagen en hadden er allemaal evenveel plezier in
Leven en laten leven. Ik geniet van de sneeuw en de winterse landschappen. Het is zo prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenWas een brit met een koelwagen, eerste as van de oplegger was opgetrokken.
Beide aan 30 het rond punt aan de autostrade in Veurne verlaten en richting Ieper opgedraaid. Ik kom ernaast in derde, heel de versnelling doorgetrokken, geraakte er niet over .
Heb mogen uitwijken naar de pechstrook daar links omdat ik anders frontaal op een andere camion zou geknald hebben. Achter die camion terug N8 op en zat er nog naast. Zijn hok bolde zeker 100. Volgens mij was zijn plong uitgetrokken.
En ingehaald worden terwijl ik bezig ben met optrekken vind ik eerlijk gezegd vrij irritant, vaak zijn dat dan nog van die eikels die 70 gaan bollen voor je neus, maar geen geduld hadden om te wachten tot de vrachtwagen op snelheid kwam. Ik zeg niet dat jij dat doet ofzo he, ik stel gewoon vast dat het er zeer veel zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenDus één van die cowboyrijders die denken dat hun truck een velenging van hun geslachtsdeel is En dan vinden ze het raar dat ze een slechte naam krijgen. Het is heel simpel : naam van bedrijf opschrijven, dikke brief of mail sturen en als dit voor de tiende keer voorvalt mag die brave chaffeur het afbollen Gisterenavond was het helemaal mooi op de autosnelwegen. Iedereen voorzichtig op het rechtse opengemaakte rijvak terwijl de vrachtwagens doodleuk op het linkse rijvak voorbij kwamen gevlogen. Ik kon het dan ook niet laten om eens flink te toeteren en mijn middevinger op te steken toen een chaffeur triestig naar zijn vrachtwagen zat te kijken nadat hij dwars op de pechstrook in de vangrails stak Zou die vandaag nog voor zijn baas mogen werken moest die weten wat voor een cowboy die had aangenomen?
En een brief schrijven? Die worden bij ons gewoon de vuilnisbak ingegooid hoor. Als iemand herhaaldelijk brieven schrijft om te klagen, gaan ze zelfs naar de advocaat. Nog nooit iemand gehad die nadien nog bleef fel doen op papier. De grappige hangen ze op de bureau aan de muur, zo kunnen we nog eens lachen.
Onlangs een met volgende zin in fluo gemarkeerd: "Uw chauffeur toeterde en flikkerde herhaaldelijk met de grootlichten, nadat ik hem simpelweg inhaalde en vertraagde voor hem, want de maximum toegelaten snelheid werd door uw chauffeur overschreden."
Dit gebeurde op een snelweg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenMij een cowboy noemen op basis van "een lege vrachtwagen trekt zeer goed"? Ok! Ja, ik zorg op zo'n momenten wel voor de slechte naam van het beroep.
En een brief schrijven? Die worden bij ons gewoon de vuilnisbak ingegooid hoor. Als iemand herhaaldelijk brieven schrijft om te klagen, gaan ze zelfs naar de advocaat. Nog nooit iemand gehad die nadien nog bleef fel doen op papier. De grappige hangen ze op de bureau aan de muur, zo kunnen we nog eens lachen.
Onlangs een met volgende zin in fluo gemarkeerd: "Uw chauffeur toeterde en flikkerde herhaaldelijk met de grootlichten, nadat ik hem simpelweg inhaalde en vertraagde voor hem, want de maximum toegelaten snelheid werd door uw chauffeur overschreden."
Dit gebeurde op een snelweg...
Hou u daarmee bezig zeg
Comment
-
Daarnet om 18u vertrokken in Gent. Om 21u toegekomen in Brussel/Louizawijk.
Ik kon er echt nog mee leven, zelfs toen iedereen aan 30 per uur voorbij de flitspalen in Merelbeke schoof. De autostrade lag er nu eenmaal volledig ondergesneeuwd bij etceteri etcetera. Alles viel wel mee tot ik in Brussel was.
Daar was het echt de hel. Stilstaand verkeer in de tunnels. Gewoon stilstaan. Zeker een auto of 4 die pech hadden of weet ik wat, zodat iedereen telkenmale op 1 rijstrook moest komen. De hel was het!
Uiteindelijk over 63km de volle 2u52minuten gereden. Dat betekent dat ik Gent Brussel deed aan een gemiddelde snelheid van 22km/uur... dat is er toch zwaar over. kutbrussel.bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk BerichtenUiteindelijk over 63km de volle 2u52minuten gereden. Dat betekent dat ik Gent Brussel deed aan een gemiddelde snelheid van 22km/uur... dat is er toch zwaar over. kutbrussel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenVorig jaar heb ik bij de eerste sneeuw er 6 uur over gedaan om van Brussel in Turnhout te geraken. Onder andere 3 uur quasi stilgestaan op Woluwedal.
lol
wijsbmw 116d sportshatch
Comment
-
vorig jaar 4u onderweg geweest van Gent naar Mechelen
en 's avonds nog ne camion die tegen mijne Saab had gereden en niet wilde toegeven dat hij in fout was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk BerichtenVanmorgen iets heel raar meegemaakt.
Ik stond in de file op een 2-vaks baan. Ik geef richting aan en wissel van rechter naar linker rijstrook. Een 20-tal seconden nadien hoor ik iemand wild claxonneren. Komt er een flik op de moto naast mij rijden, begint wild gebaren te maken en te roepen (geen idee wat, mijn raam was dicht). Hij was blijkbaar aan het file filteren en vond dat ik hem hinderde (heb ik verstaan uit zijn getier en gebaar). Hij zette me niet aan de kant, maar reed me voorbij, deed alle moeite om mijn nummerplaat te lezen, stak zijn duim op en reed verder.
Redelijk intimiderend gedrag vond ik. Ik had eigenlijk liever gehad dat hij me aan de kant had gezet en me een uitleg had gegeven. Op deze manier kan ik mezelf nog geeneens verdedigen.
Enig idee wat ze me hier kunnen aansmeren?
Is het zo dat zwaantjes altijd voorrang hebben als ze file filteren? Ik ben 100% zeker dat ik mijn richtingaanwijzer wel gebruikt heb. Ik heb het gevoel dat die kerel slecht gezind was en het op mij heeft uitgewerkt. Machtsmisbruik van een beëdigd ambtenaar...
150 euri voor de staatskas.
Comment
Comment