Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
    Chauffeurs die hun bochten afsnijden bij het afdraaien. Als ik afdraai maak ik een bocht van 90°, voor velen is dat echter te veel gevraagd en rijden ze bijna mijn linkervoorkant eraf.

Een van dees dagen gaat het toch eens prijs zijn. Maar dan sla ik erop hoor. Ik walg van nonchalantie...
    Ik maak mijn bochten altijd zo breed mogelijk.

Vermindert trouwens bandenslijtage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
      je mag daar ruim 70

Zeker van ?? En wat is "ruim" ???

70 + foutenmarge
      bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
        haha, op de louiza (brussel is petit paris voor iets) was 't gisteren ook van da: een of ander klein gedrocht van een auto die links 50 reed, parallel met iemand die rechts even traag reed.

bon, ik wil natuurllijk sneller, want je mag daar ruim 70. naar links pinken hielp niet, met faren flashen ook niet, tuten ook niet, gelukkig ging die rechtse auto iets sneller waardoor ik voor kon steken...

je vraagt je soms toch af wat sommigen op de baan doen...
        Dus, claxoneren binnen de bebouwde kom?
        Pharen en opjagen?

Wie zegt dat ze niet aan het voorsorteren waren, en het is niet omdat je 70 mag dat je dat ook moet doen, straat is van iedereen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
          het is niet omdat je 70 mag dat je dat ook moet doen, straat is van iedereen.
          Nee, maar moet dat dan per se naast een andere auto die even traag rijdt?
          AutoMinded.be

Comment

• kerstmarkt leuven, allemaal worsten die denken dat ze overal mogen parkeren.
            kom aan mijn ondergrondse parkeerplaats (privé) staat daar over mijn plek en mijn buur een polo dwars (weeral dezelfde, al 3x op zondag daar zien staan)

papiertje onder de ruit en mij er op 1cm naast gezet (snuit stak wel uit in de doorgang).
            toen ik terugkwam was hij weg en stak het papiertje onder mijn ruit dat ie naar de flikken ging met mijn nummerplaat
            uhu, zeker doen zal hetzelfde doen omdat mijn antenne is verdwenen op die plek

volgende keer vijs ik zijn achterste nrplaat af, lul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
              Nee, maar moet dat dan per se naast een andere auto die even traag rijdt?
              Is idd een ergernis die ik ook regelmatig voor mij heb, meestal op een ring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                Dus, claxoneren binnen de bebouwde kom?
                Pharen en opjagen?

Wie zegt dat ze niet aan het voorsorteren waren, en het is niet omdat je 70 mag dat je dat ook moet doen, straat is van iedereen.

het was geen voorsorteer-situatie, voor de duidelijkheid. het was gewoon een degoutant kalf met een teveel aan tijd dat niet begrijpt dat ze best rechts blijft rijden als ze niet half brussel wil ophouden. de straat is idd van iedereen, ook van zij die iets sneller willen, hence the left lane.
                bmw 116d sportshatch

Comment

• Eigenlijk zijn het geen ergernissen in het verkeer, want sinds ik met de motor rij vind ik het voornamelijk lachwekkend

Rij ik op mijn stalen ros de E40 af, van de tunnels in Brussel naar Kraainem. Daar zijn ze over de R0 aan het werken dus de linker rijstrook valt een stuk in Kraainem al weg. Voor ne keer staat daar een kerel in Renault Kangoo het linker- en middenvak klem te rijden, met een kerstboom in de koffer. Ja, want niemand mag natuurlijk het lege linkervak gebruiken, een kilometer voor de versmalling.

Ik met de motorfiets heb dan enige hinder van zo een pipo, want die staat dus stil, tussen twee vakken in, waar ik ik zonet reed doorheen de veroorzaakte file.

Ik ga ernaast hangen, stop, doe m'n helm open en zeg "eila manneke, 't ene of het andere rijvak eh, nie allebei!".

Die typ haalt plots een mini-honkbalknuppel boven van 40 cm, en wijst ernaar.

Ik ben in een lach geschoten .

Comment

• lol
                    bmw 116d sportshatch

Comment

• Naast bellen in het verkeer, zijn sommigen nu overgeschakeld naar SMS'en. Natuurlijk zie je dan niet dat het al 5 seconden groen is en is het de eerste 50 meter na de lichten niet mogelijk om sneller dan 30km/u te rijden omdat typen en schakelen écht niet samengaan...

O ja, misschien heb ik iets gemist; maar sinds wanneer is de coolheid/stoerheid van de chauffeur evenredig aan de achterwaartse inclinatie van de autozetel ? Daarnet ene gezien in zijn Golf III met nieuwe type nummerplaat, zijn hoofd zat achter de B-stijl en kwam amper boven de zijruit.

Comment

• Hm. Deze morgen met de auto door wat sneeuw. Nog geen minuut op de snelweg of een wit bestelwagentje met twee amoebes flikkert zich spontaan zonder indicatie op de linker rijstrook, en blijft daar rijden aan 100.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                          O ja, misschien heb ik iets gemist; maar sinds wanneer is de coolheid/stoerheid van de chauffeur evenredig aan de achterwaartse inclinatie van de autozetel ? Daarnet ene gezien in zijn Golf III met nieuwe type nummerplaat, zijn hoofd zat achter de B-stijl en kwam amper boven de zijruit.
                          Dat is al een jaar of 8 zo, al hadden de meesten vroeger wel een petje op dat net boven de venster uitstak en markeerde dat er wel degelijk iemand achter het stuur zat.
                          Nu iedereen zijn petje scheef begint te zetten, zullen ze wel eens een nieuwe markering mogen zoeken. (of is dat scheefzetten ook alweer voorbij?)
                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            Eigenlijk zijn het geen ergernissen in het verkeer, want sinds ik met de motor rij vind ik het voornamelijk lachwekkend

Rij ik op mijn stalen ros de E40 af, van de tunnels in Brussel naar Kraainem. Daar zijn ze over de R0 aan het werken dus de linker rijstrook valt een stuk in Kraainem al weg. Voor ne keer staat daar een kerel in Renault Kangoo het linker- en middenvak klem te rijden, met een kerstboom in de koffer. Ja, want niemand mag natuurlijk het lege linkervak gebruiken, een kilometer voor de versmalling.

Ik met de motorfiets heb dan enige hinder van zo een pipo, want die staat dus stil, tussen twee vakken in, waar ik ik zonet reed doorheen de veroorzaakte file.

Ik ga ernaast hangen, stop, doe m'n helm open en zeg "eila manneke, 't ene of het andere rijvak eh, nie allebei!".

Die typ haalt plots een mini-honkbalknuppel boven van 40 cm, en wijst ernaar.

Ik ben in een lach geschoten .
                            Misschien ook is nummerplaat doorbellen zodat ze die is met een bezoekje vereren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                              Dat is al een jaar of 8 zo, al hadden de meesten vroeger wel een petje op dat net boven de venster uitstak en markeerde dat er wel degelijk iemand achter het stuur zat.
                              Nu iedereen zijn petje scheef begint te zetten, zullen ze wel eens een nieuwe markering mogen zoeken. (of is dat scheefzetten ook alweer voorbij?)
                              Tegenwoordig is het meer een nektapijtje en ne kilo of 3 gel in hun haar.
                              BMW X5 45e

Comment

• Gisteren was het precies pinkerloze maandag

En aan de vrachtwagenchauffeur met container met bouwafval,
                                ik heb u niet doen stoppen voor het plezier, maar voor de veiligheid
                                van iedereen. Want het steenpuin viel er regelmatig van en hij zei
                                dan nog : " 't is één grote brok , het kan er niet van vallen. "
                                Tarara micha mara. Hij is toch effe op de container gekropen

Comment

• Ik heb een kartonnen bordje in mijn auto met daarop de tekst "PINKERS!"

(Natuurlijk als ge dat maakt komt er een periode dat ge dat niet nodig hebt, maar het ligt klaar)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Ik heb een kartonnen bordje in mijn auto met daarop de tekst "PINKERS!"

(Natuurlijk als ge dat maakt komt er een periode dat ge dat niet nodig hebt, maar het ligt klaar)
                                    Tot je een met "KAPOT" voor je neus krijgt...
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                      Tot je een met "KAPOT" voor je neus krijgt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audironi
                                        .
                                        Miscchien een domme vraag wat zijn amoebes?
                                        HIER kan je de uitleg vinden.

Mooi alles lezen en bekijken hoor.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Normaal erger ik mij niet aan vrachtwagens die elkaar in halen maar vandaag ging het er wel over.

Komende van de ring en ik neem de afslag richting bergen op zoom. Dat is een "gevaarlijke" S bocht waar ge 90 moogt rijden.
                                          Nu rijden op het linker en rechterbaanvak 2X2 vrachtwagens. ipv dat degene op het linker baanvak gas bijgeeft om die andere vrachtwagens in te halen gaan ze naast elkaar blijven rijden gezellig tegen 60 in die bocht. daarna wordt dat een 3 baanvak en die 2 rechtse vrachtwagens blijven rechts rijden, degene die eerst links rijdt heeft zijn gaspedaal gevonden en is bezig om die andere voorbij te steken. maar degene daar achter schuift nog een baanvak op om die vrachtwagen dan nog eens in te halen. dus 3 rijvakken zijn bezet door vrachtwagens die elk met 2km per uur verschil rijden.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X