Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Naast bellen in het verkeer, zijn sommigen nu overgeschakeld naar SMS'en. Natuurlijk zie je dan niet dat het al 5 seconden groen is en is het de eerste 50 meter na de lichten niet mogelijk om sneller dan 30km/u te rijden omdat typen en schakelen écht niet samengaan...
O ja, misschien heb ik iets gemist; maar sinds wanneer is de coolheid/stoerheid van de chauffeur evenredig aan de achterwaartse inclinatie van de autozetel ? Daarnet ene gezien in zijn Golf III met nieuwe type nummerplaat, zijn hoofd zat achter de B-stijl en kwam amper boven de zijruit.
Pfff, dat is ook al lang aan de gang hoor, vraag mij dan altijd af wat die daar naar beneden aan het kijken zijn, waarschijnlijk naar de (hun)naam die tussen hun benen hangt...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Geen echte ergernis, maar vanmorgen een echt stom kieken gezien. Aan een oversteekplaats voor voetgangers met een verkeerslicht (geen kruispunt), springt het licht op oranje en vervolgens rood. Ik rij op het linkerrijvak en stop, een bestelwagen op het rechterrijvak remt ook maar geraakt niet tijdig gestopt en rijdt al remmend het verkeerslicht voorbij en komt enkele meter voorbij het zebrapad tot stilstand. Wat doet dat kieken nu? Hij zet hem in achteruit en rijdt terug zodat hij voor het rode licht kan gaan staan ... De voetgangers die net wilden oversteken moesten nog oppassen of ze zaten eronder.
Geen echte ergernis, maar vanmorgen een echt stom kieken gezien. Aan een oversteekplaats voor voetgangers met een verkeerslicht (geen kruispunt), springt het licht op oranje en vervolgens rood. Ik rij op het linkerrijvak en stop, een bestelwagen op het rechterrijvak remt ook maar geraakt niet tijdig gestopt en rijdt al remmend het verkeerslicht voorbij en komt enkele meter voorbij het zebrapad tot stilstand. Wat doet dat kieken nu? Hij zet hem in achteruit en rijdt terug zodat hij voor het rode licht kan gaan staan ... De voetgangers die net wilden oversteken moesten nog oppassen of ze zaten eronder.
En omdat niemand er zich aan verwachtte, stak er bijna een bestelwagen in de koffer. Winterbanden + CSL schijven + Pagid blokjes = verrassend voor het andere verkeer.
Zal me leren zuinig te zijn op naft. Volgende keer 30 km omrijden, maar wel filevrij.
Of met de motorfiets, die al sinds maandag op een stevig pak sneeuw wacht als excuus waarom ie niet mag rijden.
Als er straks gene sneeuw valt, ga ik het KMI in brandt steken.
Eerder een stimulans van de lachspieren dan een echte ergernis: TT cabrio die op alle mogelijke manieren een XC90 probeerde in te halen op de afrit van de autosnelweg.
En omdat niemand er zich aan verwachtte, stak er bijna een bestelwagen in de koffer.
Euh dat is toch niet zo speciaal hoor, op E314 is dat toch echt geen uitzondering. 2 jaar geleden nog wel nu helaas niet meer ...
Bestelwagen rijders moeten gewoon elke ochtend opnieuw leren wat een file is denk ik Ofwel leren ze nooit dat hun bestelwagen meestal niet remt zoals een personenwagen ...
Euh dat is toch niet zo speciaal hoor, op E314 is dat toch echt geen uitzondering. 2 jaar geleden nog wel nu helaas niet meer ...
Bestelwagen rijders moeten gewoon elke ochtend opnieuw leren wat een file is denk ik Ofwel leren ze nooit dat hun bestelwagen meestal niet remt zoals een personenwagen ...
Naast bellen in het verkeer, zijn sommigen nu overgeschakeld naar SMS'en. Natuurlijk zie je dan niet dat het al 5 seconden groen is en is het de eerste 50 meter na de lichten niet mogelijk om sneller dan 30km/u te rijden omdat typen en schakelen écht niet samengaan...
Gisteren er nog eentje tegengekomen op de E40 die doodleuk zijn gazet zat te lezen, aan 120 km/u nota bene Ik snapte direct waarom hij op het linker vak bleef hangen ipv rechts te rijden
Als je naar het gemiddeld aantal filekilometers kijkt is dinsdagochtend inderdaad het drukste. Stond onlangs in de gazet, dus is het de waarheid (). Donderdagavond zou dan weer de "langste" spits hebben, vermoedelijk omdat vrijdag de populairste snipperdag is en velen dus donderdagavond nog wat later blijven doorwerken.
2 moto's tegengekomen in volle sneeuw met besneeuwde wegen, 1 crosser op noppenbanden die erg vlot filefilterde shock:
en een bmw'er die op het rechtse baanvak met zijn bmw met koffers met zijn achterwile in de goot was gesukkeld...op de middenleien aan porsche apen richting noord voor het rood licht
(ik dacht ff dat het de noppenbanden man was die op zijn zak was geslagen)
Comment