Oorspronkelijk geplaatst door Bompa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk heb een kartonnen bordje in mijn auto met daarop de tekst "PINKERS!"
(Natuurlijk als ge dat maakt komt er een periode dat ge dat niet nodig hebt, maar het ligt klaar)
gewoon keihard tuuten is ook fijn.bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenNaast bellen in het verkeer, zijn sommigen nu overgeschakeld naar SMS'en. Natuurlijk zie je dan niet dat het al 5 seconden groen is en is het de eerste 50 meter na de lichten niet mogelijk om sneller dan 30km/u te rijden omdat typen en schakelen écht niet samengaan...
O ja, misschien heb ik iets gemist; maar sinds wanneer is de coolheid/stoerheid van de chauffeur evenredig aan de achterwaartse inclinatie van de autozetel ? Daarnet ene gezien in zijn Golf III met nieuwe type nummerplaat, zijn hoofd zat achter de B-stijl en kwam amper boven de zijruit.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWaarom de quotes?
-
Geen echte ergernis, maar vanmorgen een echt stom kieken gezien. Aan een oversteekplaats voor voetgangers met een verkeerslicht (geen kruispunt), springt het licht op oranje en vervolgens rood. Ik rij op het linkerrijvak en stop, een bestelwagen op het rechterrijvak remt ook maar geraakt niet tijdig gestopt en rijdt al remmend het verkeerslicht voorbij en komt enkele meter voorbij het zebrapad tot stilstand. Wat doet dat kieken nu? Hij zet hem in achteruit en rijdt terug zodat hij voor het rode licht kan gaan staan ... De voetgangers die net wilden oversteken moesten nog oppassen of ze zaten eronder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenGeen echte ergernis, maar vanmorgen een echt stom kieken gezien. Aan een oversteekplaats voor voetgangers met een verkeerslicht (geen kruispunt), springt het licht op oranje en vervolgens rood. Ik rij op het linkerrijvak en stop, een bestelwagen op het rechterrijvak remt ook maar geraakt niet tijdig gestopt en rijdt al remmend het verkeerslicht voorbij en komt enkele meter voorbij het zebrapad tot stilstand. Wat doet dat kieken nu? Hij zet hem in achteruit en rijdt terug zodat hij voor het rode licht kan gaan staan ... De voetgangers die net wilden oversteken moesten nog oppassen of ze zaten eronder.
Comment
-
File om 6 uur? WTF?
En omdat niemand er zich aan verwachtte, stak er bijna een bestelwagen in de koffer. Winterbanden + CSL schijven + Pagid blokjes = verrassend voor het andere verkeer.
Zal me leren zuinig te zijn op naft. Volgende keer 30 km omrijden, maar wel filevrij.
Of met de motorfiets, die al sinds maandag op een stevig pak sneeuw wacht als excuus waarom ie niet mag rijden.
Als er straks gene sneeuw valt, ga ik het KMI in brandt steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenFile om 6 uur? WTF?
En omdat niemand er zich aan verwachtte, stak er bijna een bestelwagen in de koffer.
Bestelwagen rijders moeten gewoon elke ochtend opnieuw leren wat een file is denk ik Ofwel leren ze nooit dat hun bestelwagen meestal niet remt zoals een personenwagen ...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
2 jaar geleden kon ik idd om 6u nog doorrijden in Aarschot. Toen begon het pas dicht te slibben vanaf 6u20...
Ik verschoot ervan dat het nu al stil stond in Tielt-Winge. En van Lummen was het al treintjerijden op de linker rijstrook...
Volgende keer langs Luik. Rijdt geen kat.
Of met de motorfiets. Maar dat is weer weersafhankelijk.
Klote-winter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten2 jaar geleden kon ik idd om 6u nog doorrijden in Aarschot. Toen begon het pas dicht te slibben vanaf 6u20...
Ik verschoot ervan dat het nu al stil stond in Tielt-Winge. En van Lummen was het al treintjerijden op de linker rijstrook...
Klote-winter.
Soms zijn de files erger op bepaalde dagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenklopt, en onverklaarbaar.
Maar regen en maandag of vrijdag zijn sowieso verzwarende omstandigheden!
Maandag= te laat uit bed owv zwaar weekend?
Vrijdag= vermoeidheid owv zware werkweek?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenEuh dat is toch niet zo speciaal hoor, op E314 is dat toch echt geen uitzondering. 2 jaar geleden nog wel nu helaas niet meer ...
Bestelwagen rijders moeten gewoon elke ochtend opnieuw leren wat een file is denk ik Ofwel leren ze nooit dat hun bestelwagen meestal niet remt zoals een personenwagen ...Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten2 jaar geleden kon ik idd om 6u nog doorrijden in Aarschot. Toen begon het pas dicht te slibben vanaf 6u20...
Klote-winter.
Degoutant dat de E314 slechts twee rijvakken heeft van Aarschot (of nog verder richting Lummen) richting Brussel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenNaast bellen in het verkeer, zijn sommigen nu overgeschakeld naar SMS'en. Natuurlijk zie je dan niet dat het al 5 seconden groen is en is het de eerste 50 meter na de lichten niet mogelijk om sneller dan 30km/u te rijden omdat typen en schakelen écht niet samengaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenNochthans imo dinsdag= drukste dag van de week.
Comment
-
geen ergernis, wou't wel kwijt
mensen met ballen en geen verstand
2 moto's tegengekomen in volle sneeuw met besneeuwde wegen, 1 crosser op noppenbanden die erg vlot filefilterde shock:
en een bmw'er die op het rechtse baanvak met zijn bmw met koffers met zijn achterwile in de goot was gesukkeld...op de middenleien aan porsche apen richting noord voor het rood licht
(ik dacht ff dat het de noppenbanden man was die op zijn zak was geslagen)
Comment
Comment