Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Wat heeft dat met al dan niet pauper zijn te maken? A ja die hebben geen garage wschl ....
    Nee, geen borstel.

Groetjes en prettige kerst, Martini

Comment

Ik kan natuurlijk altijd eens proberen mijn auto sneeuwvrij te maken met mijne Black Baron
      Dat gaat nog goed ook
      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
        Zou nen bladbazer hier ook niet zijn nut bewijzen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
          4 minuten werk en dat in versneld beeld. Samen met het binnen en buiten zetten van dat ding, moet je dus een kwartier vroeger opstaan om uw auto sneeuwvrij te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
            4 minuten werk en dat in versneld beeld. Samen met het binnen en buiten zetten van dat ding, moet je dus een kwartier vroeger opstaan om uw auto sneeuwvrij te maken.
            Als ik hier soms s morgens buiten kom ben ik ook 10 minuten bezig met die kar helemaal sneeuw en ijsvrij te maken, en dan ligt mijn motorkap en dak ook nog vol.

Comment

Als ik hier soms s morgens buiten kom ben ik ook 10 minuten bezig met die kar helemaal sneeuw en ijsvrij te maken, en dan ligt mijn motorkap en dak ook nog vol.
              Vind ik vrij veel. Hier lichten en ramen vrij en gaan, is hooguit twee minuten werk. Tegenwoordig zelfs niet meer nodig, want ik heb mijn garagepoort hersteld!

Comment

• Mensen die met voorste mistlichten op rijden, en het waren er veel vandaag. Vond dat echt levensgevaarlijk, zo weerkaatsten dat dat licht deed op de sneeuw.

En dan een politiecombi die met de standlichten op reed terwijl het al donker was.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Bwa, er zijn toch heel veel mensen die inconsistent blijven rijden hoor, plots denken ze dat de weg blinkt en laten ze de gas los. Dit los van uw verhaal natuurlijk, ik was er zelf niet bij. En zoals ik al zei: zo'n chauffeurs zijn ook niet erg graag gezien bij truckers zelf hoor, in zo'n geval gaat de meerderheid gewoon vertragen of langs het tweede voorbij gaan.

Maar met dubbele oplegger, bedoel je dan zo een in twee verdiepingen of twee korte die aaneen hangen met de wielen van de eerste omhoog? Gewoon om te kunnen gokken van welk bedrijf hij was.
                  Het waren 2 korte die achter elkaar hingen, of de wielen omhoog waren van de 1ste weet ik eigenlijk niet meer , dacht dat de opleggers rood waren, maar kan evengoed andere kleur zijn geweest
                  Hoeft idd niet te gelden voor elke vrachtwagenchauffeur, maar mensen veralgemenen natuurlijk nogal snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                    Het waren 2 korte die achter elkaar hingen, of de wielen omhoog waren van de 1ste weet ik eigenlijk niet meer , dacht dat de opleggers rood waren, maar kan evengoed andere kleur zijn geweest
                    Hoeft idd niet te gelden voor elke vrachtwagenchauffeur, maar mensen veralgemenen natuurlijk nogal snel
                    Uw beschrijving klopt volledig met het idee dat ik eerst had.

Comment

wat zit die kerel nu alle details van vlokjes sneeuw van zijn achterruit te verwijderen??????

what happened with de traditionele methode: men trekke zijn jas aan, men vege met een vlotte mouwveeg de hele laag poedersneeuw van de auto; klaar is kees; snel en efficiënt
                      bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                        wat zit die kerel nu alle details van vlokjes sneeuw van zijn achterruit te verwijderen??????

what happened with de traditionele methode: men trekke zijn jas aan, men vege met een vlotte mouwveeg de hele laag poedersneeuw van de auto; klaar is kees; snel en efficiënt
                        Hebt gij armen zoals een gorilla?

Comment

• je moet eens op de trucks van Transmet letten, die rijden vaak treintje op het derde vak op de E40 dat volledig is dichtgesneeuwd, zotjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                            je moet eens op de trucks van Transmet letten, die rijden vaak treintje op het derde vak op de E40 dat volledig is dichtgesneeuwd, zotjes
                            Slovaken he.

Comment

Hebt gij armen zoals een gorilla?

meerdere vlotte mouwvegen, langs links, rechts, voor en achter ;-)
                              bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                Wat is daar erg aan? Ik ga echt om 6 uur s'morgens mijn auto niet gaan sneeuwvrij maken hoor. Even snel de ramen vrij en onderweg valt de rest daar wel af, is toch geen probleem?
                                Ik doe altijd alle sneeuw van mijn wagen, ook van het dak. Ik erger er mij ook lichtjes aan als ik voortdurend de sneeuw van mijn voorligger in mijn richting zie vliegen. Is nog geen minuut werk om dat er af te vegen ..

Comment

Vind ik vrij veel. Hier lichten en ramen vrij en gaan, is hooguit twee minuten werk. Tegenwoordig zelfs niet meer nodig, want ik heb mijn garagepoort hersteld!
                                  Zo doe je het grondig

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door b_ken Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                      klopt, al is dat niet zo leuk voor de mensen die achter je rijden, als er plots een klets sneeuw op hun voorruit vliegt

ik probeer het er normaal ook altijd af te doen, alleen bij de mpv waar ik nu mee rij zou ik het met een aftrekker van t dak moeten halen (en daar heb ik geen zin in).
                                      Hehe ik dacht dat ik de enigste was die met de trekker de sneeuw van z'n auto moest halen! Ben echt te klein om op men dak sneeuw te ruimen

Comment

• maar niemand weet dat je een verlaagde mini uit 1960 hebt.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Blijvende bron van grote ergernis:
                                          Die plaats in Gent onder die grote brug die van de autostrade komt en voor het zuid stopt. Als ge richting tzuid gaat heb je daar lichten waar ge doorgaans voor het rood staat. Vervolgens wordt het groen om rechtdoor te rijden en daarna pa groen om ook links en rechts af te slaan?
                                          Het tweede vak van links, waar ik altijd sta als ik rechtdoor moet, is enkel voor mensen die rechtdoor moeten, dus niet moeten afslaan. Ongelooflijk hoeveel mensen er daar telkens blijven staan als het groen is maar aant wachten zijn om af te slaan.
                                          Zo ook weer gisterenavond
                                          Er staat een peugeot eerst aan de lichten en ik er vlak achter. Het wordt groen en ze vertrekt niet direct, kwist al sebiet hoe laat het was en ik claxonneer eens. Niets. Nog eens. Ze doet wat gebaren. Blijf verder claxonneren en ze zet uiteindelijk toch aan en zet zich links voor die mensen die daar staan te wachten om af te slaan.
                                          Ik passeer ze, claxonneer nog eens en kzie dat zij begint te reclameren tegen mij

Khaat het dat soort mensen, het is een ambetant punt in Gent, in de spits kan zoiets al eens voorvallen maar niet gewoon 's avonds met weinig verkeer op de baan.

Comment

Working...
                                          X