Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
- "Bedankt" ook aan de vrouw (!) die met mijn rugzak ging lopen terwijl je hulp aan het verlenen bent om 5u 's nachts in de kou, zodat ik ook nog achter jou moet aankomen lopen om het terug af te pakken, bedankt, echt waar.
In Gent ook zatlappen. Kwamen tijdens het vuurwerk plots met goedkope cava af en overgoten ons ermee. Waren de enige jongere mensen die vrouwen mee hadden (op die plek), dus misschien daarom dat wij werden uitgekozen. 't Waren 6 smalle mannen. Volgend jaar gaan ze dat waarschijnlijk niet meer doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk erger mij aan mensen die hun auto niet sneeuwvrij maken.
Voor en zijruiten vrijmaken en dan de baan op met 10cm op uw dak en capeau.
Duurt me te lang en ik doe geen autostrade dus. Nu is hij volledig sneeuwvrij natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenGelukkig maar, op de rest van het wegennet hoeft men geen goede zichtbaarheid te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDie gooit zomaar die vuiligheid op uw zetel en jij rijdt zonder iets te zeggen weg?
ik had de flikken gebeld voor vandalisme! die vettige drap met zout en wat nog allemaal maakt wel plekken op uw zetels e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMijn ergernis van de laatste dagen
PUTTEN IN DE BAAN
Jezus wat is me dat allemaal. In Waterloo was het een slagveld op de ring (hebben ze die net niet herdaan???). Vandaag de E42 richting Namen daar was het op sommige stukken het veiligste van IN HET MIDDEN te rijden tussen het eerste en het 2e vak, en in de andere rijrichting hadden ze al borden gezet met snelheidsbeperking tot 70 per uur want daar was het nog 10 keer erger
't is gewoon verschrikkelijk tegenwoordig. kutpolitici met hun ééndagsbeleid.bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
Nieuwjaar in Belgie is voor sommigen blijkbaar:
- Met een groep zatte jongeren rond een (ok, ze had eveneens wat gedronken) gevallen oudere vrouw, die niet meer recht raakte, staan om ze staan uit te lachen en uit te dagen, te verwijten.
- Met je zatte botten de ambulance bellen, en dan in groep ook nog eens kakken op de ambulance. "Bedankt" ook voor commentaren als "als ge er morgen nog ligt borstel ik u weg, met uw "hoerehaken". Gelukkig dat jullie aan mijn bek zagen dat ik razend was, en jullie ervandoor zijn gegaan. Bedankt daarvoor.
-Na een kwartier nog steeds de vrouw zitten uitlachen en uitmaken.
Ik ben er toevallig voorbij gekomen, studeer verpleegkunde. Kon niet meer doen dan de vrouw continue in het oog houden en blijven aanspreken. Kon toch moeilijk haar half gaan uitkleden om naar haar been te kijken? (Leek op het eerste zicht niet gebroken). Heb dan maar mijn reddingsdeken uit mijn jas gehaald en rond haar gewikkeld en de persoon blijven aanspreken/ in het oog houden.
- Bedankt aan de ambulancemedewerkers van brw Landen voor het schouderklopje en de commentaar "goed gedaan". Bedankt ook voor het nieuwe reddingsdeken hoewel dat echt niet nodig was. Graag gedaan om te helpen met mevrouw te tillen en toe te stoppen.
- "Bedankt" ook aan de vrouw (!) die met mijn rugzak ging lopen terwijl je hulp aan het verlenen bent om 5u 's nachts in de kou, zodat ik ook nog achter jou moet aankomen lopen om het terug af te pakken, bedankt, echt waar.
Waar was dat juist?Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Wat mij de laatste tijd opvalt is dat de mensen met hun auto's à la 5 serie, 3 serie, X5, etc... er moeilijk tegen kunnen dat er iemand met een klein stadsautoke sneller is aan de lichten, op de autostrade of in de bochten. want dan komen ze op den duur kleven om toch maar voorbij te gerakenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenWaar was dat juist?
Sint-Truiden, maar alle ambu's van hier waren bezet waardoor Landen moest komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAllez 't was een leuke avond heb ik de indrukOorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichtenprecies wel
kon hem misschien beter gewoon thuisblijven
Comment
-
Hier ook even zetten:
Oorspronkelijk geplaatst door BetaVanmiddag bijna boem.
Ik reed op een brede hoofdweg in Oudenaarde met twee zijstraten (voor de locals: op de Aalstbaan, ter hoogte van de afslag naar Welden, aan die grote boom). Er kwamen regelmatig wat tegenliggers aan en er kwam iemand met een MB C-klasse (vorig model) uit de zijstraat links van mij (ofte de baan naar Welden). Ik reed ongeveer 80 km/h en was die persoon aan die zijstraat in het oog aan het houden. Omdat die schuin rechtdoor moest, stond die ook wat schuin. Rara. Net toen ik er bijna was, stak die op het gemak de rijweg over. Ik moest werkelijk alles dicht gooien om er niet vol tegenaan te knallen. Ik moest echt zo goed al volledig stoppen en zat dan nog maar een metertje van die wagen. Dus iets later beginnen remmen of een ijzelplek en ik zat er recht op.
Naast voluit remmen ben ik ook direct beginnen toeteren, maar de bestuurder van die C had dat blijkbaar niet eens door, want bleef toch rustig oversteken. Was hij/zij gestopt toen ik begon te toeteren, dan was er geen enkel probleem geweest.
Echt, ik snap niet wat sommige mensen op de baan zoeken. Levensgevaarlijk gewoon.
Ben er nog even (al toeterend) achteraan gereden, die zijstraat in (ik stond toch zo goed als stil, dus kon ik er net zo goed achteraan gaan) om mijn gedacht te zeggen, maar zo breed is die weg daar niet en die wou mij duidelijk niet laten passeren. Ben dan maar teruggekeerd naar de hoofdweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk hoef geen zichtbaarheid door mijn dak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenidd
ik had de flikken gebeld voor vandalisme! die vettige drap met zout en wat nog allemaal maakt wel plekken op uw zetels e
Comment
-
die mistlampen! vreselijk. op bepaalde momenten begin ik gewoon te pharen naar m'n tegenliggers die ze aan hebben staan.
zatte mensen die in het midden van de straat lopen zijn idd ook een plaag. op nieuwjaarsnacht nog ferm moeten remmen voor iemand, bleek een meisje van m'n klas te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtendie mistlampen! vreselijk. op bepaalde momenten begin ik gewoon te pharen naar m'n tegenliggers die ze aan hebben staan.
zatte mensen die in het midden van de straat lopen zijn idd ook een plaag. op nieuwjaarsnacht nog ferm moeten remmen voor iemand, bleek een meisje van m'n klas te zijn
Of die dromer op de E34 in zn suv die aan 120 op het linkervak zat te tuffen tot er 2 in zn gat gaan hangen, dan naar rechts gaat en aan 140 rijdt, uit eerlijke schaamte zeker?i 1 2 1/2 6
Comment
Comment