Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
    Mistlichten, inderdaad... Wat denken die mensen dan: er is een beetje mist, ik zal mn achterste mistlamp aansteken zodat mn achterligger weet dat er mist is. Ik zal hem wel wat storen en misschien beetje verblinden, maar hij moet toch weten dat er mist is...
    Of die dromer op de E34 in zn suv die aan 120 op het linkervak zat te tuffen tot er 2 in zn gat gaan hangen, dan naar rechts gaat en aan 140 rijdt, uit eerlijke schaamte zeker?
    Idd. Vooral achterste mistlichten, vind ik irritant. Als je minstens 100 meter ver kan zien, hebben die dingen eigenlijk maar weinig nut. En dan heb je mensen die ze aanzetten als je tot 1000 meter ver kan zien.
    Mistlichten vooraan zijn ook niet leuk, maar minder irritant, vind ik. Dan stoor ik mij meer aan wagens met slecht afgestelde koplampen.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Daarstrak op de markt in Schoten stond er een anonieme wagen van de politie verkeerd geparkeerd. Als ge nu dan de politie belt om te zeggen er staat een auto fout geparkeerd moeten ze die dan ook een boete geven?
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
        kwallen die hun zijvensters niet ijsvrij maken. Gevaar!
        ik zag vanavond in Oostende zelfs een kwal die zo vers uit de zee kwam dat hij nog zo nat stond dat z'n ruiten binnenin aandampten. Hoe je dat de dag van vandaag nog kan tegenkomen, .... dan ben je niet waard met de auto te rijden. En dat meen ik.
        Deze gremlin moest natuurlijk op een parkeerplaats sukkelen zonder pinker en zo. En dan reed ik heel traag voorbij, en zag ik een stereotype saaiheid van zo een 20 jaar jong dwaas naar mij kijken door ........ een streep van 4 vingers hoog weggevaagde damp door z'n zijruit.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
          ik zag vanavond in Oostende zelfs een kwal die zo vers uit de zee kwam dat hij nog zo nat stond dat z'n ruiten binnenin aandampten. Hoe je dat de dag van vandaag nog kan tegenkomen, .... dan ben je niet waard met de auto te rijden. En dat meen ik.
          iemand met airco contenu aan, en laat het nou net onder de 3° gaan waardoor ze stopt...

Comment

• bobo, slecht vel!

by the way ... beter handleiding lezen!!!
            Airco stopt niet onder x graden, wel de koeling. Is een verschil

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• geen koeling = geen airco = geen draaiende compressor = niet meer ontvochtigen

Comment

• maar wel klepjes regelen en ventilatie regelen en zo van die toeren, iets wat niet iedereen onder de knie heeft als 't niet automatisch gaat.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• mijn ruiten dampen ook altijd volledig aan. ik moet een gigantische kwal zijn.

Comment

• Looooooool ik heb dat probleem ook
                    En dan ma prutsen met de ventilatie enzo.

Comment

• blazers op de ruiten maar je mag toch een goede vijf minuten rekenen voor alles weg is

Comment

• Bij mij gaat dat zo snel niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                          maar wel klepjes regelen en ventilatie regelen en zo van die toeren, iets wat niet iedereen onder de knie heeft als 't niet automatisch gaat.
                          Bij mijn vriendin (die pas 3 weken haar rijbewijs heeft) zit ik ook constant alles bij te regelen om ramen proper te houden

Volvo doet het vanzelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                            Bij mijn vriendin (die pas 3 weken haar rijbewijs heeft) zit ik ook constant alles bij te regelen om ramen proper te houden

Volvo doet het vanzelf
                            Denk dat het bij mij gewoon aan de auto zelf ligt.... Rij al 12j...

Comment

• Er is nog altijd een groot verschil tussen aandampen met airco aan bij koude temperaturen en aandampen zonder airco aan... Er wordt nog aanzienlijk ontvochtigd...

Comment

• Heb ook immens last van aandampende ruiten, en mijn blazers krijgen die van de linkerruit niet proper, rechts wel. En ja, ze staan gelijk afgesteld naar het raam toe
                                Is er soms een product waarmee je de binnenkant wast, dat ze minder snel aandampen of sneller droog zijn?

Comment

• bestaan daar inderdaad producten voor, kost niet zo veel geld. bestaat uit een spray die je dan met een doekje op je ruiten openwrijft. heb hier nog een busje liggen, goed dat je me er helpt aan herinneren dat ik m'n ruiten nog eens behandel.

Comment

• als het echt blijft aandampen, misschien toch eens de interieurfilter nakijken alsook de recirculatieklep. Dat ge u ramen niet dampvrij krijgt met 5 man in de auto, dat kan ik geloven. Zit ge er alleen in, is er een ander probleem.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Ramen open zetten, dan kunt ge er ook door kijken.

Comment

• Voorsorteren, hoe doe je dat?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                          Ramen open zetten, dan kunt ge er ook door kijken.
                                          en dan geraakt het vocht ook makkelijker weg, tis wel fris

Comment

Working...
                                          X