Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    en hoe snel reed gij?
    80, net zoals de twee auto's voor me. Hij haalde ons alle drie in 1x in, door een bocht naar rechts.
    Ik had hem in de eerste plaats ingehaald omdat hij voordien 50 reed waar 70 mocht.

Comment

• Ik was daarstraks al stilstaande aan de verkeerslichten volledig verblind door de richtingaanwijzer van de Renault Clio voor mij. Daar hebben ze naar mijn mening toch ook een te sterk lampje in gestoken.

Iets later ben ik dan nog bijna van de baan gereden door iemand die van de rechter naar de linker rijstrook ging terwijl ik daar al reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
        Zo'n typisch geval gehad. Een rode Clio met een uitlaatdiameter groter dan zijn velgen. Zo'n kachelpijp, zelden gezien, zelfs niet bij getunede Skylines. Aan de acceleraties te zien een 1.0 ofzo en ik hoorde zijn muziek boven de mijne.
        Was met de WRX, dus op het eerste rechte stuk ervoorbij. Dat kon hij uiteraard niet hebben, dus kwam hij wat verder kleven en haalde me dan, op een bochtig, onoverzichtelijk stuk, net voor de bebouwde kom in met een rotvaart, 140-150 schat ik. Uiteraard vertraagde hij niet in de bebouwde kom, daarvoor was hij te cool.
        Het ergste aan de situatie is, dat hij nu waarschijnlijk denkt dat zijn auto snel is en hij goed kan rijden.
        Zwaar off-topic hier, maar ben wel benieuwd naar je Impreza.

Stel je hem niet voor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
          Zwaar off-topic hier, maar ben wel benieuwd naar je Impreza.

Stel je hem niet voor?
          Ik zal eens zien voor wat deftige foto's, zal dan topicske maken.

Comment

• Grote ergernis is het niet pinken om van een rotonde af te komen. daar mogen ze van mijn part een anonieme wagen zetten en alle nrplaten opschrijven van de mensen die geen richting aangeven.
            BMW X5 45e

Comment

• van mij ook, maar dat maakt geen doden dus is er weinig intresse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Grote ergernis is het niet pinken om van een rotonde af te komen. daar mogen ze van mijn part een anonieme wagen zetten en alle nrplaten opschrijven van de mensen die geen richting aangeven.
                Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                van mij ook, maar dat maakt geen doden dus is er weinig intresse
                Al verschillende malen gesuggereerd dat ze beter dat doen ipv de snelheidscontroles op de autosnelwegen, het zou véél meer geld opbrengen en het zou de veiligheid en de verkeersdoorstroming véél meer helpen.

Comment

• Deze ochtend moest de snelbus een auto voorbij waarvan de bestuurder niet wist of 100 te snel was of niet. Eindeloos haasje over dus.

En deze avond een griet die druk aan het bellen was aan minder dan 90, en erachter een trein vrachtwagens.

Ook groeten aan de oude lul in de Lexus die na langdurig inhalen van één auto op het linkervak vond dat de achterliggers toch een beetje te opdringerig werden en de rem op ging. Voor de flitser een kilometer verder zal ie niet geremd hebben want aan de wettelijk toegelaten maximumsnelheid kwam ie niet.

Comment

Grote ergernis is het niet pinken om van een rotonde af te komen. daar mogen ze van mijn part een anonieme wagen zetten en alle nrplaten opschrijven van de mensen die geen richting aangeven.
                    Of mensen die een rondpunt met twee vakken helemaal langs de buitenkant rondrijden
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                      Of mensen die een rondpunt met twee vakken helemaal langs de buitenkant rondrijden
                      Op een groot rondpunt, akkoord. Op een klein rondpunt met twee vakken houd ik me aan de buitenkant, ook al moet ik helemaal rond. Ooit half over een rondpunt moeten rijden om een aanrijding te vermijden. Ik stond naast de wagen in kwestie klaar om het rondpunt op te rijden, we vertrekken samen (ik was zelfs voor hem weg) en in plaats dat die zijn bocht naar rechts pakt, rijdt die rechtdoor recht naar het binnenvak... Sindsdien -op dat bewuste ronde punt- blijf ik aan de buitenkant.

Comment

• Die groeiende onverdraagzaamheid in het verkeer...ongelooflijk

Ik stond op de verkeerde voorsorteerstrook in Lede deze morgen. Bedankt aan iedereen om mij niet door te laten en integendeel nog een beetje te claxonneren.

Missen is menselijk.

Comment

• Mensen die remmen, achter mistlichten opzetten of hun grote pharen aansteken als je hen voorbijsteekt omdat ze niet weten dat bepaalde auto's onder hun gewone lichten nog een streepje leds hebben die je NIET kan uitschakelen en dit verwarren met mistlichten?!

Jongens toch, bijna dagelijks kom ik wel zo een ergerlijke lul tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                            Die groeiende onverdraagzaamheid in het verkeer...ongelooflijk

Ik stond op de verkeerde voorsorteerstrook in Lede deze morgen. Bedankt aan iedereen om mij niet door te laten en integendeel nog een beetje te claxonneren.

Missen is menselijk.
                            Uttuttut. Ze moesten u een boete gegeven hebben!
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                              Ik zal eens zien voor wat deftige foto's, zal dan topicske maken.
                              Altijd leuk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                Vreemd hoe die tragere 5 series, 3 series en X5, etc kunnen kleven bij dat snelle stadsautoke...

Nee ik weet wel dat die auto's allemaal sneller zijn dan mijn auto. ik bedoelde eigelijk gewoon als ik sneller vertrek aan het licht of sneller ben op de autostrade ze mij er na toch willen inhalen terwijl ze eerst niet vooruit geraakte
                                BMW X5 45e

Comment

Nee ik weet wel dat die auto's allemaal sneller zijn dan mijn auto. ik bedoelde eigelijk gewoon als ik sneller vertrek aan het licht of sneller ben op de autostrade ze mij er na toch willen inhalen terwijl ze eerst niet vooruit geraakte
                                  Dat doet mij een beetje denken aan het feit dat zoveel mensen, nadat je ze voorbij steekt omdat ze te traag rijden, opeens beginnen te versnellen, waardoor je er langer naast moet hangen of je ze eigenlijk niet voorbij had moeten gaan, indien ze direct die snelheid hadden gereden. Is niet merkgebonden btw :p

Comment

• Wat is er mis met u te willen inhalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                                      Dat doet mij een beetje denken aan het feit dat zoveel mensen, nadat je ze voorbij steekt omdat ze te traag rijden, opeens beginnen te versnellen, waardoor je er langer naast moet hangen of je ze eigenlijk niet voorbij had moeten gaan, indien ze direct die snelheid hadden gereden. Is niet merkgebonden btw :p
                                      Of op een gewestweg, je haalt ze in en plots blijken ze net even snel te rijden, liefst op 5m van je koffer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Wat is er mis met u te willen inhalen?
                                        Het is de manier waarop ze willen inhalen dat mij ergert. eerst geraken ze niet vooruit en derna komen ze aangevlogen op 5cm van den bumper ofwel steekt ge ze eerst zelf voorbij waarna ze weer onmiddelijk kome plakken
                                        BMW X5 45e

Comment

• Ik begrijp wat hij bedoelt. Maar bij mij is het meestal na het inhalen dat ze er alles aan doen om aan je bumper te blijven kleven.

Ik ben geen 'remduwer' in zulke situaties, maar als je eens doortrapt op bochtige wegen leren ze dat wel af

Comment

Working...
                                          X