Eikel op eerste vak aan 80. Ik haal in met de camion en op het moment dat ik er bijna voorbij ben komt hij me plots terug voorbij langs rechts. Ik terug erachter dus. 500m verder rijdt hij weer 80. Ik terug er voorbij, zelfde scenario, alleen blijft hij deze keer naast de cabine hangen aan dezelfde snelheid als ik. Ik claxonneer eens en zet pinker op naar rechts. Hij geeft wat gas bij, ik ga naar rechts en hij begint agressief teken doen dat ik maar wat gas moest bijgeven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
daarnet brussel gent brussel gedaan. zowel in de ene als in de andere richting een pipo die met zijn lichten flasht toen ik hem voorbijreed. betekent dat iets speciaal?
die 2 (audi a5 en even ervoor ik dacht een bmw/audi break) die ietsje na 9pm ter hoogte van wetteren reden hebben toch ook een zwaardere motor... lolbmw 116d sportshatch
Comment
-
De oudere man die daarstraks alles dichtgooide terwijl hij voorrang had en er geen andere auto te bespeuren was en die daarna tot 2x toe ferm remde terwijl er in de verste verte niets te zien was en dit op een enkele baan met aan 2 kanten hoge betonnen borduurs. Toffe kerel!
Comment
-
en hier opnieuw: dezelfde baan als gisteren; naar m'n werk.
Je denkt dan, 't is zaterdagochtend, gaat leker vlot gaan .... miljaar wat een drukte
En de grootste ergernis is niet het traag rijden, maar het feit dat sommigen niet weten dat na een kruispunt alle snelheidsbeperkingen wegvallen tenzij anders aangegeven.
Dus rijden we maar heel de tijd 50. Ook waar 90 mag. Niet erg als je zoals hen maar 5 km moet rijden, maar wel vervelend als je er 30 moet doen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Nee ik weet wel dat die auto's allemaal sneller zijn dan mijn auto. ik bedoelde eigelijk gewoon als ik sneller vertrek aan het licht of sneller ben op de autostrade ze mij er na toch willen inhalen terwijl ze eerst niet vooruit geraakte
Oeie, je weet toch dat je een BMW rijder niet mag bekritiseren...!Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Vandaag in centrum Ieper, traag verkeer, iets van 30km/h maximum, ik keek net in mijn spiegel en zag een madam zonder kijken de baan oversteken, van tussen twee geparkeerde wagens uit, zonder zebrapad, net voor de BMW die achter me reed. Die mens moet alles dichtgooien, schrikt zich half dood (want hij was bejaard) en claxonneert. Dat mens dat overstak had dan nog eens het lef om met haar zakske patatten op zijn motorkap te slaan. Die mens kon daar uiteraard niet mee lachen en er ontstond een discussie in 't midden van de baan.
Comment
-
waarschijnlijk al gezegd maar FIETSERS ZONDER LICHT 'S MORGENDS daar erger ik me mateloos aan.
Zeker als het regent en je nog eens halvelings verblind wordt door de aftermarker xenons.
Er zijn er ook die er een degelijke stroboscoop hebben op staan (voor en achter) maar de meeste van die flutlichtjes merkt je bijna niet op, als ze ze al hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenLeuven - Overijse: putten van meer dan 30cm diep !!!!!
Dan blijf je met een gewone auto wel vastziten he.
Nu wordt er over 30 cm wel meer gezeverd ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk heb ook al serieuze putten gezien, mar 30 cm?
Dan blijf je met een gewone auto wel vastziten he.
Nu wordt er over 30 cm wel meer gezeverd ...
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
ik heb zonet achter de grootste associale eikel aller tijden gereden. E40, van aalst tot de laatste afslag voor koekelberg, reed die kerel, duitse audi A4 breack met een of andere sukkel in (no offence), toch wel de hele tijd links aan 120 zeker? niemand kon er voorbij, tot grote ergernis van iedereen, mijzelf incl., pinken etc hielp niet. man man, wat een gefrustreerde deb.
enfin, eindelijk home...bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenik heb zonet achter de grootste associale eikel aller tijden gereden. E40, van aalst tot de laatste afslag voor koekelberg, reed die kerel, duitse audi A4 breack met een of andere sukkel in (no offence), toch wel de hele tijd links aan 120 zeker? niemand kon er voorbij, tot grote ergernis van iedereen, mijzelf incl., pinken etc hielp niet. man man, wat een gefrustreerde deb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenik heb zonet achter de grootste associale eikel aller tijden gereden. E40, van aalst tot de laatste afslag voor koekelberg, reed die kerel, duitse audi A4 breack met een of andere sukkel in (no offence), toch wel de hele tijd links aan 120 zeker? niemand kon er voorbij, tot grote ergernis van iedereen, mijzelf incl., pinken etc hielp niet. man man, wat een gefrustreerde deb.
enfin, eindelijk home...
Comment
-
Aangezien niet heel België 90 km/u is tijdens dat smogalarm, gok ik erop dat de Duitser altijd links bleef rijden en koenvj niet zo moreel onbeschoft is om niet alleen sneller dan 120 te willen maar ook nog eens langs rechts in te halen.
Of hij moet zich een krachtigere auto kopen
Comment
-
Dat hij zich aan de wet houdt: chapeau.
Dat hij zich ergert aan mensen die dat niet doen: jammer.
Dat hij correctief gaat optreden: wordt niet aanvaard en is niet toegelaten.
Ikzelf heb daar geen probleem mee, met iedereen die me te snel voorbijvlamt. Integendeel, ik maak graag plaats. Af en toe zie je dan nog eens een lichtflits zonder dat je ervoor moet betalen.
Maar ik moet zeggen dat velen met een A3 toch ook op negatieve manier m'n aandacht trekken de laatste maanden. 't Is alsof de weinig rijdende eigenaars van de polokes nu opgeklommen zijn tot een A3. Niks mis met een poloke, ik noem maar wat, en bedoel het sterotype grijze mensbeest dat met de massa meeloopt en passief op de baan beweegt.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Ergernis is niet bepaald wat ik voel bij dit artikel, eerder moedeloosheid en een gevoel van radeloosheid. We kunnen het dossier natuurlijk niet inkijken maar als ik bedenk dat ik voor een snelheidsovertreding op een lege autostrade een maand rijverbod en 800 euro boete heb gekregen, dan vind ik dit voorval toch wel de schaamte voorbij.
Dronken bestuurder die bromfietsster doodreed in Lede krijgt rijbewijs terug
Een 28-jarige autobestuurder die twee weken geleden een 72-jarige vrouw uit Erpe-Mere doodreed in Lede terwijl hij te snel reed en 2,7 promille alcohol in het bloed had, krijgt zijn rijbewijs terug. Dat heeft de politierechtbank in Aalst beslist.
Het ongeval gebeurde op 21 januari in de Molenbergstraat in Lede. De bestuurder van de wagen, een 28-jarige man uit Dilbeek, reed de bromfietsster aan, die uit de tegenovergestelde richting kwam. De 72-jarige vrouw overleed aan haar verwondingen. Uit de vaststellingen van de verkeersdeskundige bleek dat de autobestuurder te snel reed en 2,7 promille alcohol in het bloed had.
Het parket van Dendermonde liet op de dag van het ongeval het rijbewijs van de man intrekken voor een periode van vijftien dagen. Het openbaar ministerie vroeg gisteren aan de politierechtbank in Aalst om de intrekking van het rijbewijs te verlengen met een periode van drie maanden, maar een plaatsvervangende politierechter ging daar niet op in. De man krijgt zijn rijbewijs terug, hoewel hij in het verleden al betrapt werd op rijden onder invloed. Het Dendermondse parket geeft geen commentaar op de zaak. (belga/dea)
Comment
-
Goh... wettelijk stelt zich hier geen enkel probleem, en kan je zelfs de vraag stellen of die 15 dagen intrekking van het rijbewijs gerechtvaardigd zijn... Als intrekking van het rijbewijs een strafmaatregel is, mag die nl. enkel uitgevoerd worden nadat hij veroordeeld is.
Verder... Hmjah... Zo een ongevallen gebeuren overal, maar 't is wel treffend dat dit er eentje is op een eenrichtingsstraat waarbij fietsers en bromfietsers wel beide richtingen mogen gebruiken. Dat wordt een kluif om te achterhalen wie hier in fout is, want beiden reden in een voor hen toegelaten richting...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dEN_BERE Bekijk Berichtenwaarom is hij asociaal? omdat hij jou niet voorlaat of omdat hij 120 rijdt bij een smog-alarm en bijgevolg 90km/u maximumsnelheid?
het was zondag, d.i. voor het smog alarm.bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenDe oudere man die daarstraks alles dichtgooide terwijl hij voorrang had en er geen andere auto te bespeuren was en die daarna tot 2x toe ferm remde terwijl er in de verste verte niets te zien was en dit op een enkele baan met aan 2 kanten hoge betonnen borduurs. Toffe kerel!
waren jullie aan het racen dat hij alles moest dichtgooien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAangezien niet heel België 90 km/u is tijdens dat smogalarm, gok ik erop dat de Duitser altijd links bleef rijden en koenvj niet zo moreel onbeschoft is om niet alleen sneller dan 120 te willen maar ook nog eens langs rechts in te halen.
Of hij moet zich een krachtigere auto kopen
het is niet zozeer dat ik er morele problemen mee heb met meer dan 120 te rijden, of om rechts voor te steken. sterker nog, mocht dat mogelijk geweest zijn, ik was hier niet aan het klagen het was eerder zo dat het gewoon onmogelijk was om via rechts voorbij te gaan. ik was niet de enige met het probleem: een bmw 6 deed continu verwoede pogingen, zonder succes (behalve op het moment dat hij er in ternat afreed)
point taken mbt uw opmerking over mijn weinig krachtige auto.bmw 116d sportshatch
Comment
Comment