mensen die tegen 70 een autostrade oprijden en met hun lichten flikkeren als ge ze dan nog langs rechts voorbij gaat over de invoegstrook
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenmensen die tegen 70 een autostrade oprijden en met hun lichten flikkeren als ge ze dan nog langs rechts voorbij gaat over de invoegstrook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenInderdaad, ben er ook nog gepasseerd, enkel twee camions die wel op het eerste reden, dan een treintje auto's op het linkervak. Gewoon alles rechts voorbij en enkel voor de camions even naar links.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenDe snelheid is er wel beperkt tot 70 km/uur (en ze staan graag fotootjes te nemen onder de brug in Menen).
Comment
-
die ezels van het da vinci parkeerbedrijven hebben mij deze middag mijn eerste boete ooit gegeven. omdat ik mijn parkeerschijf niet gelegd zou hebben... ik neem aan dat dat niet echt hoeft als je een permanente betaalde toelating hebt om te parkeren in die straat (zoals bewoners; in mijn geval door mijn kantoor aangevraagd) ??
nu kan ik morgen (want ja, nu zijn die mannen gesloten) nog eens bellen om ze de huid vol te schelden en of ze schriftelijk zouden willen bevestigen dat het een vergissing betreft (wat ze zeker gaan weigeren, dus ga ik nog mogen emailen om alles op papier te zetten)...
pffff eikelsbmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtendie ezels van het da vinci parkeerbedrijven hebben mij deze middag mijn eerste boete ooit gegeven. omdat ik mijn parkeerschijf niet gelegd zou hebben... ik neem aan dat dat niet echt hoeft als je een permanente betaalde toelating hebt om te parkeren in die straat (zoals bewoners; in mijn geval door mijn kantoor aangevraagd) ??
nu kan ik morgen (want ja, nu zijn die mannen gesloten) nog eens bellen om ze de huid vol te schelden en of ze schriftelijk zouden willen bevestigen dat het een vergissing betreft (wat ze zeker gaan weigeren, dus ga ik nog mogen emailen om alles op papier te zetten)...
pffff eikels
okay, dees gaat er echt over. ik ging er van uit dat het een vergissing van dat parkeerbedrijf betreft. vandaag stond ik toevallig in dezelfde zijstraat van de louiza.
op mijn werk check ik de straten waarop mijn parkeervignet van toepassing is, en wat blijkt, jawel het hele louizakwartier met uitzondering van net die ene straat.
en jawel, vandaag terug een boete...
30 euro om mij 2 dagen te parkeren in de buurt van het kantoor... wat een eikels!
edit: ik sta daar dus al quasi een jaar zonder enig probleem hé... en ze gaven de laatste weken al vele boetes... blijkbaar is het ze nu pas opgevallen dat het sector louiza vignet geldt voor de louizalaan plus zijstraten behalve die ene zijstraat...Last edited by koenvj; 15/03/2011, 20:43.bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenZij hebben nochtans niks fout gedaan dan...
kom zeg, het druist toch wel in tegen elk gezond verstand dat je een parkeervignet hebt, je je daarmee niet zou mogen parkeren in een straat waar parkeren gratis is
maar blijkbaar, omdat die straat gratis is (ik kan geen andere reden bedenken) valt het nu net uitzonderlijk buiten sector louizalaan, alle andere zijstraten vallen daar in...
wat is trouwens de wettelijke basis dat ik de blauwe parkeerschijf moet leggen? moet dat niet ergens aangeduid staan??bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenkom zeg, het druist toch wel in tegen elk gezond verstand dat je een parkeervignet hebt, je je daarmee niet zou mogen parkeren in een straat waar parkeren gratis is
Comment
-
Ik krijg echt het schijt van Sodexho. Das ALTIJD miserie. Maar dan echt altijd.
Nu was ik het beu. Iedere maand krijg ik betalingsaanvraag binnen voor mijn maaltijdcheques. Iedere maand betaal ik binnen de 5min en iedere maand krijg ik de dag nadien 2 mails waarin ze beweren dat ik niet betaald heb.
Na 4 keer te reageren en te vragen of dat echt wel nodig is dat ze dat sturen, terwijl het wél betaald is, en dat ik het tevens zeer onbeleefd vind dat ze mij dan ook steeds 2 maal beschuldigen van wanbetalingen, heb ik het vandaag wat minder vriendelijk aangepakt.
Hun mail, zoals gewoonlijk :
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Sodexo Pass Belgium N.V. - www.sodexo.be [mailto:infocustomers@sodexho-pass.be]
Verzonden: donderdag 17 maart 2011 13:12
Aan:
Onderwerp: Betaling Lunch Pass® 198020 niet ontvangen
Betaling Lunch Pass® 198020 niet ontvangen
Bende boeren! Is dat nu nog niet gedaan! Ik betaal steeds tijdig en wordt door jullie ALTIJD 2 keer aangespoord om opnieuw te betalen!
Is dat jullie wijze om verstrooide mensen in de zak te proberen zetten ofzo???
Last edited by Tjeu; 20/03/2011, 12:58.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenIk krijg echt het schijt van Sodexho. Das ALTIJD miserie. Maar dan echt altijd.
Nu was ik het beu. Iedere maand krijg ik betalingsaanvraag binnen voor mijn maaltijdcheques. Iedere maand betaal ik binnen de 5min en iedere maand krijg ik de dag nadien 2 mails waarin ze beweren dat ik niet betaald heb.
Na 4 keer te reageren en te vragen of dat echt wel nodig is dat ze dat sturen, terwijl het wél betaald is, en dat ik het tevens zeer onbeleefd vind dat ze mij dan ook steeds 2 maal beschuldigen van wanbetalingen, heb ik het vandaag wat minder vriendelijk aangepakt.
Hun mail, zoals gewoonlijk :
Mijn antwoord :
Benieuwd of het nu zal geholpen hebben. Anders volgende maand meer van dat!
Go tell 'em, boy!
Comment
-
Ergernis kan ik het niet noemen maar ik post het hier bij dit topic. Waarschijnlijk nu massale reacties maar ik moest er toch mee lachen. Deze morgen vroeg aan een school :
- Een gemachtigde opzichter laat wagens stoppen om kinderen over te laten steken.
- Ik stop. Een drietal wagens voor mij en nog verschillende achter mij.
- Ik was even in de wagen papieren aan het nemen en zag daarom niet dat ze voor mij al terug doorreden.
- Opeens tikt er iemand aan mijn zijraam. Het was de persoon die achter mij in de wagen zat.
- Gast in smurfkostuum zegt : als ge niet met de wagen kunt rijden blijft dan thuis.
- Ik antwoord : zijt maar rustig en ga terug achter uw stuur zitten.
- Hij zegt daarop : zijt maar kalm want ik ben wel politie agent en kan u een boete geven.
- Daarop zeg ik : ik kan er ook niet aan doen dat ge te stom waart om te gaan studeren.
- Gast wist totaal niet meer wat te zeggen en ging gewoon terug weg.
- Ergens hoop ik dat ik daarvoor een brief van hem krijg. Die wordt overal op het werk op de prikborden gehangen.
We moesten deze morgen toen ik het hier vertelde er bijna een paar reanimeren die niet meer bijkwamen van het lachen. De eerste blauwe die vandaag hier binnen komt gaat het mogen horen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenPapieren lees je op je bureau maar, niet in het verkeer...
"Papieren a.u.b."
"Papieren lees je op je bureau maar, niet in het verkeer."
*vroooaaaaaaaaaaar*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenErgernis kan ik het niet noemen maar ik post het hier bij dit topic. Waarschijnlijk nu massale reacties maar ik moest er toch mee lachen. Deze morgen vroeg aan een school :
- Een gemachtigde opzichter laat wagens stoppen om kinderen over te laten steken.
- Ik stop. Een drietal wagens voor mij en nog verschillende achter mij.
- Ik was even in de wagen papieren aan het nemen en zag daarom niet dat ze voor mij al terug doorreden.
- Opeens tikt er iemand aan mijn zijraam. Het was de persoon die achter mij in de wagen zat.
- Gast in smurfkostuum zegt : als ge niet met de wagen kunt rijden blijft dan thuis.
- Ik antwoord : zijt maar rustig en ga terug achter uw stuur zitten.
- Hij zegt daarop : zijt maar kalm want ik ben wel politie agent en kan u een boete geven.
- Daarop zeg ik : ik kan er ook niet aan doen dat ge te stom waart om te gaan studeren.
- Gast wist totaal niet meer wat te zeggen en ging gewoon terug weg.
- Ergens hoop ik dat ik daarvoor een brief van hem krijg. Die wordt overal op het werk op de prikborden gehangen.
We moesten deze morgen toen ik het hier vertelde er bijna een paar reanimeren die niet meer bijkwamen van het lachen. De eerste blauwe die vandaag hier binnen komt gaat het mogen horen
Comment
-
Ik ben er helemaal voor dat agenten consistent bij astrante apen de facto een PV opstellen. Als iemand de tijd heeft om uit z'n auto te stappen, naar je auto toe te wandelen en op je ruit te tikken, ben je gewoonweg niet aan het opletten en kan je inderdaad beter thuis blijven.
"Ik ben wel politie agent en kan u een boete geven" is dan al een zwaktebod als meneer oetlul astrant reageert. Veel makkelijker is "parkeer u even daarachter voor controle van de boorddocumenten". Astrante lul heeft dan 2 opties: ofwel PV voor voor slapen achter het stuur en smaad, of PV voor slapen achter het stuur, smaad, en niet opvolgen van bevelen. En met wat sjans vind je als agent nog wat fouten in de boorddocumenten .
Nee, echt, ik begrijp dat niet... Prospeed zijn astrante mond maakt hem een perfect slachtoffer En als je je als agent netjes houdt, ben ik er zeker van dat ie helemaal over de zeik gaat
Comment
-
Comment