Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die ezels van het da vinci parkeerbedrijven hebben mij deze middag mijn eerste boete ooit gegeven. omdat ik mijn parkeerschijf niet gelegd zou hebben... ik neem aan dat dat niet echt hoeft als je een permanente betaalde toelating hebt om te parkeren in die straat (zoals bewoners; in mijn geval door mijn kantoor aangevraagd) ??
nu kan ik morgen (want ja, nu zijn die mannen gesloten) nog eens bellen om ze de huid vol te schelden en of ze schriftelijk zouden willen bevestigen dat het een vergissing betreft (wat ze zeker gaan weigeren, dus ga ik nog mogen emailen om alles op papier te zetten)...
okay, dees gaat er echt over. ik ging er van uit dat het een vergissing van dat parkeerbedrijf betreft. vandaag stond ik toevallig in dezelfde zijstraat van de louiza.
op mijn werk check ik de straten waarop mijn parkeervignet van toepassing is, en wat blijkt, jawel het hele louizakwartier met uitzondering van net die ene straat.
en jawel, vandaag terug een boete...
30 euro om mij 2 dagen te parkeren in de buurt van het kantoor... wat een eikels!
edit: ik sta daar dus al quasi een jaar zonder enig probleem hé... en ze gaven de laatste weken al vele boetes... blijkbaar is het ze nu pas opgevallen dat het sector louiza vignet geldt voor de louizalaan plus zijstraten behalve die ene zijstraat...
Wie is hier de idioot denk ik dan.
Dat is zoals ik zou beginnen roepen en tieren op de politie moesten ze mij geflitst hebben aan 200 op de snelweg. Ik rijd daar nochtans al quasi een jaar elke dag 200!!!
Ik ben er helemaal voor dat agenten consistent bij astrante apen de facto een PV opstellen. Als iemand de tijd heeft om uit z'n auto te stappen, naar je auto toe te wandelen en op je ruit te tikken, ben je gewoonweg niet aan het opletten en kan je inderdaad beter thuis blijven.
"Ik ben wel politie agent en kan u een boete geven" is dan al een zwaktebod als meneer oetlul astrant reageert. Veel makkelijker is "parkeer u even daarachter voor controle van de boorddocumenten". Astrante lul heeft dan 2 opties: ofwel PV voor voor slapen achter het stuur en smaad, of PV voor slapen achter het stuur, smaad, en niet opvolgen van bevelen. En met wat sjans vind je als agent nog wat fouten in de boorddocumenten .
Nee, echt, ik begrijp dat niet... Prospeed zijn astrante mond maakt hem een perfect slachtoffer En als je je als agent netjes houdt, ben ik er zeker van dat ie helemaal over de zeik gaat
Daarom geloof ik zijn -ik ben de stoerste van de straat- verhaaltjes niet.
Dat vele van zijn collega's nauwelijks bijkwamen van het lachen al helemaal niet. Als ik rondkijk in het kantoor van mijn verzekeraar, dan zie ik daar vooral administratieve seuten, mannen en vrouwen. Er is daarenboven geen enkele reden waarom specifiek mensen in die branche allemaal een probleem zouden hebben met politie.
Ergernis: mensen die zich achteruit uit een parkeerplaats schieten zonder kijken. Het was dan nog een jonge gast die de dikke nek zat af te geven met (waarschijnlijk) de papa zijn Porsche. Wanneer hij dan doorhad dat hij bijna tegen mij zat (indien ik niet had geremd was dit zeker het geval), bekijk hij mij met een blik van "uit de weg ik rijd hier wel met nen Porsche hé!"
Ik zal te naïef zijn en niet kunnen geloven dat iemand verhaaltjes verzint om een discussie uit te lokken .
We zitten tenslotte op een forum van autoliefhebbers. De helft van dit forum zou zo een slaper inderdaad al claxonnerend zijn voorbij gereden. De andere helft had prospeed uit zijn auto gesleurd .
Ergernis kan ik het niet noemen maar ik post het hier bij dit topic. Waarschijnlijk nu massale reacties maar ik moest er toch mee lachen. Deze morgen vroeg aan een school :
- Een gemachtigde opzichter laat wagens stoppen om kinderen over te laten steken.
- Ik stop. Een drietal wagens voor mij en nog verschillende achter mij.
- Ik was even in de wagen papieren aan het nemen en zag daarom niet dat ze voor mij al terug doorreden.
- Opeens tikt er iemand aan mijn zijraam. Het was de persoon die achter mij in de wagen zat.
- Gast in smurfkostuum zegt : als ge niet met de wagen kunt rijden blijft dan thuis.
- Ik antwoord : zijt maar rustig en ga terug achter uw stuur zitten.
- Hij zegt daarop : zijt maar kalm want ik ben wel politie agent en kan u een boete geven.
- Daarop zeg ik : ik kan er ook niet aan doen dat ge te stom waart om te gaan studeren.
- Gast wist totaal niet meer wat te zeggen en ging gewoon terug weg.
- Ergens hoop ik dat ik daarvoor een brief van hem krijg. Die wordt overal op het werk op de prikborden gehangen.
We moesten deze morgen toen ik het hier vertelde er bijna een paar reanimeren die niet meer bijkwamen van het lachen. De eerste blauwe die vandaag hier binnen komt gaat het mogen horen
Ik moet lachen.
Maar niet omwille van de agent
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Dat ICM mij nu wel of niet gelooft intresseert me geen bal. Ja ik fantaseer maar wat om me intressant te maken alhoewel het hier allemaal nog vrij anoniem is. En volgens ICM zijn wij allemaal administratieve seuten. Ik weet niet waar hij mee vergelijkt maar ik zie hier nergens een administratieve seut zitten. Wij lopen hier niet rond met ons haar in een zijlijn en een brilleke op. Trouwens verzekeringen is maar één afdeling hier.
Daarom geloof ik zijn -ik ben de stoerste van de straat- verhaaltjes niet. Dat heeft niets met stoerdoenerij te maken. Er zullen tientallen mensen dit dagelijks wel ergens meemaken. Mensen die niet op het internet en forums zitten. Frappant voorbeeld : wie wist dat er 17 meldingen van geweld op scholen waren? De meesten wisten nog niet dat daar 1X op een jaar politie werd bijgeroepen.
Dat vele van zijn collega's nauwelijks bijkwamen van het lachen al helemaal niet. Ze lachen nu nochthans weeral met uw mooie opmerkingen.
En met wat sjans vind je als agent nog wat fouten in de boorddocumenten. Dan heeft de baas een probleem want het is een firmawagen.
Prospeed zijn astrante mond maakt hem een perfect slachtoffer. Kan misschien zijn maar in België kunnen ze u enkel maar een geldboete geven. En die flik zijn dag is gegarandeerd naar de kloten. En ik blijf altijd kalm en beleefd. Want ze proberen u zodanig uit lokken dat ge de verkeerde dingen gaat zeggen. Je ergert ze het meeste door één gepast antwoord te geven en daarna geen commentaar meer te geven.
De andere helft had prospeed uit zijn auto gesleurd. En die mag dan ettelijke jaren afdokken want ik ben na de eerste slag maanden lang werkonbekwaam. De juristen hier zullen die kerel wel kaal plukken. Al trouwens in het verleden al 1X voorgehad. En dat heeft die kerel toen wel een dik jaarloon gekost. Die heeft mijn nieuwe inrichting van mijn appartement toen betaald. En tijdens het werkonbekwaam zijn heb ik het kunnen schilderen en inrichten. Dus aan de heethoofden klop maar zou ik zeggen.
Ik kan z'n post niet zien, want hij staat op m'n neger-lijst. Zolang niemand hem quote lees ik dat dus niet (hoeft echt niet ).
Kom ik er in voor?
Zal wel weer wat agressieve zooi zijn over wij die niet weten hoe het er in het echt aan toegaat en dat hij niet de enige is die er zo over denkt. Al zijn posts bevatten die boodschap, dus hier zal het niet anders zijn.
En volgens ICM zijn wij allemaal administratieve seuten. Ik weet niet waar hij mee vergelijkt maar ik zie hier nergens een administratieve seut zitten. Wij lopen hier niet rond met ons haar in een zijlijn en een brilleke op. Trouwens verzekeringen is maar één afdeling hier.
Verzekeringen. En boekhouding. Dat is niet bepaald het vak waar de bikini babes in vertoeven. Zeker niet in België.
Prospeed zijn astrante mond maakt hem een perfect slachtoffer. Kan misschien zijn maar in België kunnen ze u enkel maar een geldboete geven. En die flik zijn dag is gegarandeerd naar de kloten. En ik blijf altijd kalm en beleefd. Want ze proberen u zodanig uit lokken dat ge de verkeerde dingen gaat zeggen. Je ergert ze het meeste door één gepast antwoord te geven en daarna geen commentaar meer te geven.
Had je bovenstaande echt tegen een agent gezegd, was dit laster. Daar kan je inderdaad een geldboete voor krijgen. Maar wat je zegt zijn verkeerde dingen, en je lokt er in de echte wereld mee uit dat je op de rooster gelegd wordt. In je fantasie ben je op internet natuurlijk de man, maar in het echte leven zeg je zo iets ene keer en heb je een PV smaad aan je broek. Terecht ook.
De andere helft had prospeed uit zijn auto gesleurd. En die mag dan ettelijke jaren afdokken want ik ben na de eerste slag maanden lang werkonbekwaam. De juristen hier zullen die kerel wel kaal plukken. Al trouwens in het verleden al 1X voorgehad. En dat heeft die kerel toen wel een dik jaarloon gekost. Die heeft mijn nieuwe inrichting van mijn appartement toen betaald. En tijdens het werkonbekwaam zijn heb ik het kunnen schilderen en inrichten. Dus aan de heethoofden klop maar zou ik zeggen.
Ai ai ai, dan heb je iemand tegengekomen die niet wist hoe ie je moest meppen, en niet de juiste controleartsen op je afstuurde .
De pro's doen je pijn zonder blijvend letsel
En op zo een momenten ga je wel rekenen op die luie flikken die te dom zijn om te studeren, om je verklaring te noteren? Dan hoop ik echt dat je net die flikken tegenkomt die je al kennen en vrolijk je verklaringen vervalsen .
Correct. Bikini babes lopen hier niet rond. Het zijn gewone vrouwen maar die zeker gezien mogen worden. Als eens in het justitiegebouw geweest? Al daar eens sommige vrouwelijke juristen zien lopen? ik weet niet maar als er daar geen babes tussen zitten dan moet je dringend naar de oogarts
Waarom zou het voor mij pijnlijk moeten zijn moesten de boorddocumenten van een firmawagen niet in orde zijn? De wagen is een paar weken oud. Volledig origineel afgeleverd en ingeschreven + verzekerd. Dus kan uw redenering niet goed volgen
Geloof het (of niet, who cares) maar het was deze morgen ofwel een verklede papegaai ofwel een flik. En waarom zou die direct een PV wegens smaad geven? Velen van die mannen hier op het forum zouden zeggen van wel maar ze zijn allemaal niet zo moedig. Ik zie een snotter van begin 20 jaar in zijn apepak nog niet zomaar PV's beginnen uitdelen
Een pro zal nooit beginnen slaan. Het zijn die mannen in schaapskleren waar ge voor moet oppassen. De blaffende honden zullen niet bijten. Trouwens ik ben ook geen klein lichtgewicht dus het moet al iemand van 1,90 meter zijn en vrij struis gebouwd om mij te imponeren. En ja als ik die mannen van het koud water bel moeten ze komen en moeten ze mijn verklaring openemen zoals ik het hun zeg. Ze worden verdomme door onze belastingcenten betaald om te luierikken en mensen te kloten dus zullen ze dat ook moeten doen.
En waar ik nu mijn bedenkingen over heb : EERSTE AAP DAT NOG VERKLARINGEN TEGEN MIJ AF LEGT KRIJGT TEGEN ZIJN TATSE DA MEEN IK GRTZ PEDRO Dat is een duidelijk teken dat ik veronderstel een agent zich duidelijk niet aan zijn boekske houdt en corrupt is tot en met. Als er zoveel verklaringen tegen hem worden afgelegd wordt het tijd dat ze die op staande voet buiten stampen en er een deftig intern onderzoek opzetten.
En nu stop ik met reageren. Ik snap dat het hier op een autoforum en zeker als er sommige moderators tot de groep ACAB's behoren braaf moet aan toegaan. Gelukkig zijn er nog andere forums waar je je ongezouten mening mag zeggen
En waar ik nu mijn bedenkingen over heb : EERSTE AAP DAT NOG VERKLARINGEN TEGEN MIJ AF LEGT KRIJGT TEGEN ZIJN TATSE DA MEEN IK GRTZ PEDRO Dat is een duidelijk teken dat ik veronderstel een agent zich duidelijk niet aan zijn boekske houdt en corrupt is tot en met. Als er zoveel verklaringen tegen hem worden afgelegd wordt het tijd dat ze die op staande voet buiten stampen en er een deftig intern onderzoek opzetten.
En nu stop ik met reageren. Ik snap dat het hier op een autoforum en zeker als er sommige moderators tot de groep ACAB's behoren braaf moet aan toegaan. Gelukkig zijn er nog andere forums waar je je ongezouten mening mag zeggen
Ei lullo, gíj stond wel in de weg in uw boekske te lezen terwijl de rest doorreed eh...
En voor iemand ie zo juridisch op de hoogte claimt te zijn valt het op dat je niet weet dat de bestuurder aansprakelijk is als het voertuig wat ie gebruikt niet in regel is met de boorddocumenten.
de beste linksplakkers zijn vrouwen. Bij een vent zit je bij rechts inhalen altijd met het risico dat hij het ineens door heeft en naar rechts komt op dat moment, bij een vrouw moet je je daar absoluut geen zorgen over maken. Ze zeggen wel dat die een beter perifeer zicht hebben dan een man, wel ik geloof er juist niks van
Comment