Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vrouwen hebben geen beter perifeer zicht om te rijden
    wel om bvb te strijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      vrouwen hebben geen beter perifeer zicht om te rijden
      wel om bvb te strijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        vrouwen hebben geen beter perifeer zicht om te rijden
        wel om bvb te strijken
        Wetenschappelijk bewezen!

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ja ja ... zo kennen we ze wel ... 'tgaat op youtube komen he schat' :p

Last edited by fblade; 19/03/2011, 11:47.
          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ja ja ... zo kennen we ze wel ... 'tgaat op youtube komen he schat' :p

http://www.nieuwsblad.be/article/det...&postcode=9900
            ik ging ZEKER geen millimeter achteruit gereden hebben!!!!
            Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
              Ik ook niet, heb het eens meegemaakt met een polderbus. die kon gemakkelijk rechts blijven staan en mij doorlaten, maar hij vond dat hij gelijk had. Ik ben toen uitgestapt en int zonneke gaan zitten en wachten tot hij weg was. Eerst wilde hij zich niet verplaatsen want hij heeft voorrang omdat hij met een polderbus rijdt. uiteindelijk heeft hij onder druk van oudere buurtbewoners zijn bus toch opzij gezet.
              BMW X5 45e

Comment

• Voor de tweede keer sinds ik met die WRX rij iemand gehad die me achtervolgt. Vorige keer een man van rond de 35 met een klein manneke mee, geen last van gehad. Deze keer een tunerke met zijn C4 die toch wel wat zotte dingen aan 't doen was. Reed op een meter van mijn achterkant, hield dan plots afstand om te kunnen inhalen tegen zwaar overdreven snelheid, om dan voor me te remmen tot 70 zodat ik er terug over moest om dan weer te kleven. Volgde me gelijk waar ik indraaide. Uiteindelijk een stoffig boerenbaantje ingeslaan met veel bochten en eens "vlot" erdoor gegaan. Zag hem niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                  maat van mij eens gehad met een tram. Ze zijn daar beide meer dan 15 minuten blijven stilstaan. Maar doen de chauffeur in zijne radio begon te praten heeft hij toch schrik gehad dat de politie zou komen en heeft em aangezet :p
                  Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                    maat van mij eens gehad met een tram. Ze zijn daar beide meer dan 15 minuten blijven stilstaan. Maar doen de chauffeur in zijne radio begon te praten heeft hij toch schrik gehad dat de politie zou komen en heeft em aangezet :p
                    Goed dat hij dat gedaan heeft, want de tram heeft in zo'n geval altijd voorrang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                      Goed dat hij dat gedaan heeft, want de tram heeft in zo'n geval altijd voorrang.
                      Ik snap ook niet goed hoe je zo'n situatie met een tram kan krijgen. Die kan toch nooit rond een geparkeerd voertuig rijden, dus had die auto sowieso al voorrang moeten verlenen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                        Ik snap ook niet goed hoe je zo'n situatie met een tram kan krijgen. Die kan toch nooit rond een geparkeerd voertuig rijden, dus had die auto sowieso al voorrang moeten verlenen?
                        Ja, hoe die situatie is ontstaan weet ik ook niet. In ieder geval, een tram heeft altijd voorrang (behalve op prioritaire voertuigen). Trams moeten volgens mij zelfs het verkeersreglement niet volgen, enkel de verkeerslichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          de beste linksplakkers zijn vrouwen. Bij een vent zit je bij rechts inhalen altijd met het risico dat hij het ineens door heeft en naar rechts komt op dat moment, bij een vrouw moet je je daar absoluut geen zorgen over maken. Ze zeggen wel dat die een beter perifeer zicht hebben dan een man, wel ik geloof er juist niks van

haha, gisteren nog tegengekomen. gelukkig ben ik een uitstekend anticipeerder. om hem te kloten heb ik dan overmatig gebruik gemaakt van mijn grootlichten. toen ik hem dan langs links voorbijging deed hij nog het teken dat ik volledig wacko was omdat ik probeerde langs rechts voor te gaan... tssk tsssk
                          bmw 116d sportshatch

Comment

• Mijn ergernis zijn de werken op de A19 naar kortrijk.

Vandaag 3 auto's en vrachtwagen rechts ingehaald (wel heel voorzichtig, zodat die niet plots rechts gaan rijden).
                            Ze delen de pechstrook op in rijstroken voor iets hé mensen -,-
                            en die vrachtwagens die dan Wel rechts rijden laten bijna geen plaats om te passeren.

Is daar al iemand geflitst ?

Comment

• Het is weer erg met de links en middebaanvaks rijders. Op de ring thv het sportpaleis zijn 5 rijvakken. iedereen zit daar op de 2 links banen gezellig achter elkaar te tuffen, de vrachtwagens mooi rechts. terwijl de 2 baanvakken daartussen geen kat rijdt ge gewoon kunt verder rijden.
                              BMW X5 45e

Comment

• Al verschillende keren meegemaakt de laatste 2 weken;

Je bent aan het rijden, naast de rijbaan parkeerstroken om in te parkeren.
                                Ruim op voorhand (50-100 meter) zet je de richtingaanwijzer naar rechts op. Je vertraagt al een beetje om te kijjken naar een plaats, doch niet te erg om niet nodeloos iedereen op te houden.

Bingo! plaats: je rijdt (met nog steeds richtingsaanwijzer aan) de plek voorbij, zet hem in achteruit en wil inrijden.

Begint de pipo achter jouw te claxoneren en te doen.

Hij gaat eindelijk een beetje achteruit zodat je hem er nog net in krijgt.

Begint hij vanalles te gebaren naast jouw om dan door te rijden

Wat doe ik eigenlijk mis?! Ik snap het niet?

Ze claxonneerden niet allemaal. Maar wel verschillende die bleven volgen en pas achteruit willen als je effectief in achteruit gaat en begint te rijden...
                                Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                www.meevliegen.be

Comment

• Als iemand stilstaat met zijn richtingaanwijzer, ga ik er niet automatisch van uit dat hij die plek achter hem wil inrijden. Kan het zijn dat je achterliggers hetzelfde denken?
                                  Ik zou wel lastiger zijn als je gewoon zou blijven staan en ik je moet inhalen.
                                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Hoe kan ik dat dan beter aangeven?!

Dat is toch hetgeen ik altijd geleerd heb.

Als ik er voorwaarts in kan rijden doe ik dat ook, maar inparkeren doe je eenmaal achterwaarts hé...
                                    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                    www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                                      Hoe kan ik dat dan beter aangeven?!

Dat is toch hetgeen ik altijd geleerd heb.

Als ik er voorwaarts in kan rijden doe ik dat ook, maar inparkeren doe je eenmaal achterwaarts hé...
                                      Ik zou pas beginnen pinken als je echt een manoeuver overweegt (dus als je de plaats gezien hebt die je wil inrijden). En als je die parkeerplaats voorbijrijdt, zou ik daar al even "in- en uitzwenken", voordeel is dat je achterligger sneller gaat doorhebben dat je "iets" van plan bent, en dat je de auto zo al in positie kan zetten om vlot in de parkeerplaats te glippen.
                                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Achterligger moet niet zagen. Wat wel kan helpen is ter hoogte van de parkeerplaats al stoppen, dan even doorrijden en achteruit in manoevreren, maar tegenwoordig is dat ook geen garantie dat het groot licht achter je doorheeft wat je wilt doen.

Comment

• Als het een weg is waar je 90 mag ga je toch niet achteruit beginnen inparkeren zeker?
                                          Vanaf dat ik zie dat iemand zijn pinker naar rechts doet gaan om te parkeren of af te slaan, en het is een baan met 2x2 rijstroken dan zet ik me bijna altijd op het linkse vak..

Ergernis van gisteren:
                                          Pinker naar rechts gaat, persoon rijdt het voetpad op tussen 2 huizen (er was een winkeltje dus ik dacht dat hij daar zou parkeren). Hij zit net half op het voetpad, doet terug zijn pinker naar links gaan en rijdt terug de baan op.

Paar km verder, opnieuw diezelfde wagen: doet pinker naar links gaan, begint goed te remmen, staat bijna stil en rijdt dan 100-150 meter verder om dan links af te slaan.

Comment

Working...
                                          X