Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat betreft dat achteruit inparkeren ... ik heb het ooit eens meegemaakt dat ik aangaf dat ik wilde achteruit inparkeren, en de trut achter me het gat dichtreed zodat ze er zelf kon gaan staan
    AutoMinded.be

Comment

• Ik denk niet dat er banen zij waar je 90 mag en waar je moet inparkeren :-p
      Meestal beperkt tot stad en bebouwde kom hé...

Die ene zal zijn bestemming aan het zoeken geweest zijn hé...

Inderdaad ook ZWAAR irritant:
      mensen weten niet precies waar ze moeten zijn, dus gaan heel traag rijden om de nummertjes of straatnamen te kunnen lezen, 5x aanstalten maken om af te slaan, en dan toch maar niet...
      Ik stop dan even op een plek waar dat kan, om me dan aan de huisnummers orf zijstraat die ik daar zie te oriënteren en in te schatten waar ik nu moet zijn...

Zelfde met van die mensen die iemand moeten ophalen/afzetten of snel even de broodautomaat of de winkel moeten hebben...

Gewoon stoppen, 4 pinkers op en hun ding doen
      Die tientallen auto's die daar moeten passeren in die paar minuten moeten maar plan trekken dan

HEEL asociaal en egoistisch. IEDEREEN moet maar aanpassen aan hen, want zij gaan geen 50 meter te voet gaan naar die parkeerplaats hoor...

Zo zie ik in mijn dorpke haast elke morgent hetzelfde;

GROOT plein met parking. Kleine straat ernaast waarover alle verkeer tussen Geel en Westerlo moet passeren. Komt er een mercedes schoolbuske ene kleine ophalen die daar ergens woont. Uiteraard staat die kleine niet te wachten (bijzonder onderwijs denk ik) en moet dat buske daar vaak een 5min tot een kwartier staan wachten...

Gewoon op de rijweg met 4 pinkers op... NAAST de hele parking. Hierdoor staat er dan ook fille tot voor mijn deur (400m verder) zodat ik niet eens van de oprit kan en alleen hieraan al 5-10 min kwijt speel.

Dit gevolgd door een hoop gevaarlijke manoeuvres van wagens die nog snel dat buske willen inhalen en daarbij haast op de tegenliggers rijden etc.

Zelfs toen er door 10cm sneeuw haast geen doorkomen aanwas gebeurde dat zo

ELKE keer rijd ik er voorbij al claxonnerend!
      Maar helpen doet het niet, opluchten mss een beetje

Ben ik nu helemaal onverdraagzaam, of is het terecht dat ik vind dat dat buske maar op de parking moet wachten?!
      Last edited by Timmeke-Tim; 23/03/2011, 16:10.
      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
      www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
        Ik denk niet dat er banen zij waar je 90 mag en waar je moet inparkeren :-p
        Meestal beperkt tot stad en bebouwde kom hé...
        Alle gewestwegen die ik ken mag je 70 of 90 en op heel veel plaatsen moet je gewoon inparkeren, van zodra je aan winkels of bebouwde kommen komt.
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Vandaag een aangetekend schrijven ontvangen van Italië omdat ik deze zomer in een straat gereden heb waar ik blijkbaar niet mocht rijden. Kostprijs: 119 euro, 7 maanden na de feiten!

Wat nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
            Vandaag een aangetekend schrijven ontvangen van Italië omdat ik deze zomer in een straat gereden heb waar ik blijkbaar niet mocht rijden. Kostprijs: 119 euro, 7 maanden na de feiten!

Wat nu?
            Firenze zeker?
            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Pisa!

Comment

• Gebeurt wel vaker, helaas, zie ook http://www.anwb.nl/rechtshulp,/op-va...envatting.html

Als je nog plannen hebt om terug naar Italië te gaan, zou ik betalen, kwestie van de volgende keer niet tegengehouden te worden...
                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                  Mijn ergernis zijn de werken op de A19 naar kortrijk.

Vandaag 3 auto's en vrachtwagen rechts ingehaald (wel heel voorzichtig, zodat die niet plots rechts gaan rijden).
                  Ze delen de pechstrook op in rijstroken voor iets hé mensen -,-
                  en die vrachtwagens die dan Wel rechts rijden laten bijna geen plaats om te passeren.

Is daar al iemand geflitst ?
                  Ja jong. Als ge kunt kiezen tussen wat meer links rijden of de vangrail in, dan weet ik het ook hoor.

Comment

• die kijkfile gisteren van brussel naar gent... man man wie houdt er zich nu bezig met kijkfiles te veroorzaken, dat snap ik echt niet. ruim anderhalf uur over gereden terwijl ik sociale verplichtingen had: thank you, losers!
                    bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                      Ja jong. Als ge kunt kiezen tussen wat meer links rijden of de vangrail in, dan weet ik het ook hoor.
                      Welke vangrail?

Comment

• Schouppe ergert mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                          Schouppe ergert mij.
                          ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
                          bmw 116d sportshatch

Comment

• Ik erger mij aan de mensen die me gek verklaren wanneer ik 's nachts iets of veel sneller rijd dan toegelaten.
                            Wanneer ik uitleg dat 50 op een kaarsrechte baan met weinig tot geen huizen, maar wel winkelcentra 70-80 verantwoord is dan noemen ze mij al een doodrijder.
                            Dat je overdag die snelheden niet kan halen is logisch en gevaarlijk voor de horden kinderen, maar 's nachts komaan zet die oogkleppen es af.
                            Variabele borden zouden zo'n zegen zijn Wanneer meneer Schouppe?

Comment

• Het hangt er vanaf, Vandie Ik ken winkelcentra waar 70 toch wel flink vlot is, en als je dat op een zomeravond probeert je toch wel eens in het decor belandt na een uitwijkmanoever om een zatlap te vermijden .

Comment

• Onnozelaars die niet kunenn/willen ritsen.

Gisteren nog.

Kwam aangereden waar het versmald voor een rotonde en 200m voor die rotonde vond een camionette het al nodig om midden over de 2 rijstroken te gaan rijden omdat hij me zag komen in z'n spiegel.

Ik had nog ruim plaats om me er tussen te murwen en heb dat dus ook gedaan, reactie van die ket, komt nog meer naar links.

Uiteindelijk niks gebeurd, eens goed op mijne claxon geduuwd, maar was wel even verschoten. Onnozelaars op de weg soms

Positieve noot, had m'n dakje open staan dus kon makkelijk mijn arm door het dak steken om mijn middelvinger te laten zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  Onnozelaars die niet kunenn/willen ritsen.

Gisteren nog.

Kwam aangereden waar het versmald voor een rotonde en 200m voor die rotonde vond een camionette het al nodig om midden over de 2 rijstroken te gaan rijden omdat hij me zag komen in z'n spiegel.

Ik had nog ruim plaats om me er tussen te murwen en heb dat dus ook gedaan, reactie van die ket, komt nog meer naar links.

Uiteindelijk niks gebeurd, eens goed op mijne claxon geduuwd, maar was wel even verschoten. Onnozelaars op de weg soms
                                  Er was deze ochtend iets op de radio om mensen bewust te maken van deze shit. "Doorrijden tot de versmalling en dan invoegen, is efficiënter en vlotter".

Eindelijk.

Positieve noot, had m'n dakje open staan dus kon makkelijk mijn arm door het dak steken om mijn middelvinger te laten zien.
                                  Dat doe ik niet. Ik steek m'n duim op: "Goed gedaan, jongen".

Als jij gefrustreerd reageert, dan zijn ze ergens diep vanbinnen nog content dat ze jou toch een beetje hebben kunnen kloten.

Probeer het eens, ze gaan nog meer uit hun dak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten

Dat doe ik niet. Ik steek m'n duim op: "Goed gedaan, jongen".

Als jij gefrustreerd reageert, dan zijn ze ergens diep vanbinnen nog content dat ze jou toch een beetje hebben kunnen kloten.

Probeer het eens, ze gaan nog meer uit hun dak.
                                    Awel dat doe ik normaal eigenlijk, maar was nu zo verschoten eigenlijk dat het me ontglipte, vandaar m'n

Met de fiets moet ik regelmatig uitwijken en wegduiken voor auto's die fietsers-blind zijn, die krijgen van mij steevast een thumbsup en een knipoog.

Dan is meestal hun reactie

Comment

• Dit weekend toevallig op youtube een Blik-Op-De-Weg filmpje gezien dat over dat ritsen ging...

De anonieme hield een vrachtwagenbestuurder tegen die zo het linkervak blokkeerde. Klacht van de vrachtwagenchauffeur: "als ik dat niet doe, rijden alle automobilisten voor me in".

BODW nam een tijd later de proef op de som met hun eigen trekker-oplegger. Een eerste keer door de versmalling: geen problemen. Een tweede keer hield een collega-trucker het verkeer achter hen tegen op de linker rijstrook. En van wie hadden ze last? Van die collega-trucker die bij de versmalling wel voor hen wilde invoegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                        Er was deze ochtend iets op de radio om mensen bewust te maken van deze shit. "Doorrijden tot de versmalling en dan invoegen, is efficiënter en vlotter".
                                        Heb het ook gehoord. Reactie van Peter Van de Veire en zijn sidekick : "Allee jong da's toch totaal verkeerd ! Altijd zo snel mogelijk invoegen ! Zo doe ik dat toch ! Dat leren ze zo op de rijschool ! Die Crevits moet natuurlijk zelf nooit rijden, die heeft ne chauffeur, anders zou ze zo'n dwaasheden niet verkondigen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martenni Bekijk Berichten
                                          Heb het ook gehoord. Reactie van Peter Van de Veire en zijn sidekick : "Allee jong da's toch totaal verkeerd ! Altijd zo snel mogelijk invoegen ! Zo doe ik dat toch ! Dat leren ze zo op de rijschool ! Die Crevits moet natuurlijk zelf nooit rijden, die heeft ne chauffeur, anders zou ze zo'n dwaasheden niet verkondigen"
                                          Van de Veire heeft dan ook het verstand van een frans brood. Dat ze daar eens eindelijk op doordrukken.

Volgende week over middenvakplakkers?
                                          1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                          X