Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenAwel dat doe ik normaal eigenlijk, maar was nu zo verschoten eigenlijk dat het me ontglipte, vandaar m'n
Met de fiets moet ik regelmatig uitwijken en wegduiken voor auto's die fietsers-blind zijn, die krijgen van mij steevast een thumbsup en een knipoog.
Dan is meestal hun reactie
I.v.m ritsen heb ik gisteren ook zo'n klojo gehad die naar het midden kwam. Ik kon ertussen maar ie heeft allesinds geen rare bewegingen gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenDat doe ik niet. Ik steek m'n duim op: "Goed gedaan, jongen".
Als jij gefrustreerd reageert, dan zijn ze ergens diep vanbinnen nog content dat ze jou toch een beetje hebben kunnen kloten.
Probeer het eens, ze gaan nog meer uit hun dak.
Heb me er tussen gewrongen, op 10 cm van zijn bumper gedraaid en ondertussen passeren met een smile tot achter mijn oren en een thumbs up
die zijn kop
Comment
-
Zelf 70 rijden in de wegenwerken op de E17 en dan....voorbij gesjeest worden door de wegenwerkers zelf...
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenEr was deze ochtend iets op de radio om mensen bewust te maken van deze shit. "Doorrijden tot de versmalling en dan invoegen, is efficiënter en vlotter".sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenUitleg hieromtrent is ook begrijpbaar, als iedereen vooraf al invoegt wordt de beschikbare weg niet optimaal benut. Bij deze rij ik vanaf nu door tot het einde, als ik er ooit over aangesproken word, dan weet ik al mijn antwoord...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenUitleg hieromtrent is ook begrijpbaar, als iedereen vooraf al invoegt wordt de beschikbare weg niet optimaal benut. Bij deze rij ik vanaf nu door tot het einde, als ik er ooit over aangesproken word, dan weet ik al mijn antwoord...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenZelf 70 rijden in de wegenwerken op de E17 en dan....voorbij gesjeest worden door de wegenwerkers zelf...
Comment
-
ja, toen hij me de 1e keer voorbij vloog was ik te laat met mijn gsm te pakken enz, 't is niet dat ik dat ding continue standby heb liggen
Toen ik dan de foto wou trekken had hij zijn snelheid laten dalen naar +- 30 om een kraan te passeren, dus reed hij terug achter me.
Op het moment van de eigenlijk foto kwam hij dan terug voorbij, maar ik had toen net een tragere deelnemer moeten inhalen -> die was net naar rechts. VandaarCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenja, toen hij me de 1e keer voorbij vloog was ik te laat met mijn gsm te pakken enz, 't is niet dat ik dat ding continue standby heb liggen
Toen ik dan de foto wou trekken had hij zijn snelheid laten dalen naar +- 30 om een kraan te passeren, dus reed hij terug achter me.
Op het moment van de eigenlijk foto kwam hij dan terug voorbij, maar ik had toen net een tragere deelnemer moeten inhalen -> die was net naar rechts. Vandaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenTerwijl ik van mijne tak sta te maken, stopt er ene op de baan, zet zijn 4 pinkers op en gaat ook geld halen... Het antwoord op mijn vraag wat hij daarvan denkt: 'Meneer, die persoon doet geen overtreding...'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenHeel vreemd, want doorgaans wordt het gebruik van de vier richtingsaanwijzers bij andere dan ongeval, ladingverlies of panne ook beboet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenOei, dan mag je eigenlijk ook je 4 pinkers niet opsteken als je plots moet vertragen op de snelweg voor file?
Erger nog, dan mag je met recente auto's geen noodstop meer doen, want dan onsteken die automatisch ook hun 4 pinkers.
Artikel 32bis. Gelijktijdig gebruik van al de richtingsaanwijzers
De inrichting die toelaat al de richtingsaanwijzers van een voertuig gelijktijdig te laten werken, mag slechts gebruikt worden in de gevallen voorzien in artikelen 39bis.2 en 51 of om de andere weggebruikers te wijzen op een dreigend gevaar voor ongeval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenVoor het afremmen voor een plotse file kan je nog discussiëren, maar motorrijders die met de vier pinkers doorheen de file rijden doen dit in overtreding .
De lente is er weer, en zo zijn ook alle zichzelf ongenaakbaar wanende cowboys op hun gemotoriseerd velooke gestapt. Heb al een en ander gezien deze week. Ik ga zo veel mogelijk opzij op m'n vak dat ze makkelijk kunnen passeren, maar als ze tussen de auto's beginnen slalommen wordt het al eens moeilijk.
Comment
-
Ik denk niet dat enig motorrijder verwacht dat je ook nog eens bliksemsnel ruimte gaat maken als ze zelf door het verkeer gaan slalommen. En diegenen die dan toch van hun neus maken, worden iets verder in de file opgejaagd door de mannen die wél kunnen rijden.
Het is soms zielig om te zien hoe iemand met een scooter bij wijze van spreke alle buitenspiegels zit af te trappen, maar mij met mijn brede koffers in de weg rijdt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk denk niet dat enig motorrijder verwacht dat je ook nog eens bliksemsnel ruimte gaat maken als ze zelf door het verkeer gaan slalommen. En diegenen die dan toch van hun neus maken, worden iets verder in de file opgejaagd door de mannen die wél kunnen rijden.
Het is soms zielig om te zien hoe iemand met een scooter bij wijze van spreke alle buitenspiegels zit af te trappen, maar mij met mijn brede koffers in de weg rijdt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar nu het terug iets warmer en mooier weer wordt, valt het op dat er weer meer rambo's tussenzitten.
Comment
Comment