Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Het hangt er vanaf, Vandie Ik ken winkelcentra waar 70 toch wel flink vlot is, en als je dat op een zomeravond probeert je toch wel eens in het decor belandt na een uitwijkmanoever om een zatlap te vermijden .
    Zeer zeker. Maar 70-80 op zo'n banen is zeker niet onverantwoord. Vroeger was het daar zelfs overdag 70...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      Awel dat doe ik normaal eigenlijk, maar was nu zo verschoten eigenlijk dat het me ontglipte, vandaar m'n

Met de fiets moet ik regelmatig uitwijken en wegduiken voor auto's die fietsers-blind zijn, die krijgen van mij steevast een thumbsup en een knipoog.

Dan is meestal hun reactie
      Soms heb ik een fietser ook niet gezien, dan staat het rood ook meestal op me lippen.

I.v.m ritsen heb ik gisteren ook zo'n klojo gehad die naar het midden kwam. Ik kon ertussen maar ie heeft allesinds geen rare bewegingen gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
        Dat doe ik niet. Ik steek m'n duim op: "Goed gedaan, jongen".

Als jij gefrustreerd reageert, dan zijn ze ergens diep vanbinnen nog content dat ze jou toch een beetje hebben kunnen kloten.

Probeer het eens, ze gaan nog meer uit hun dak.
        Heb ik ook eens gedaan nadat één me geen voorrang van rechts wou geven.
        Heb me er tussen gewrongen, op 10 cm van zijn bumper gedraaid en ondertussen passeren met een smile tot achter mijn oren en een thumbs up
        die zijn kop

Comment

• Zelf 70 rijden in de wegenwerken op de E17 en dan....voorbij gesjeest worden door de wegenwerkers zelf...

Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Hihi

Ik heb zo eens achter twee zwaantjes en een motoragent van de lokale gezeten op de E40 toen ze daar aan het werken waren. De lokale kon de twee zwaantjes niet volgen, en die reed al aan rijbewijsonveilige snelheden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
              Er was deze ochtend iets op de radio om mensen bewust te maken van deze shit. "Doorrijden tot de versmalling en dan invoegen, is efficiënter en vlotter".
              Uitleg hieromtrent is ook begrijpbaar, als iedereen vooraf al invoegt wordt de beschikbare weg niet optimaal benut. Bij deze rij ik vanaf nu door tot het einde, als ik er ooit over aangesproken word, dan weet ik al mijn antwoord...
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Vanaf nu pas? Tsss !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                  Uitleg hieromtrent is ook begrijpbaar, als iedereen vooraf al invoegt wordt de beschikbare weg niet optimaal benut. Bij deze rij ik vanaf nu door tot het einde, als ik er ooit over aangesproken word, dan weet ik al mijn antwoord...
                  Dus je deed dat niet, en kon de logica ervan niet zelf verzinnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                    Wat was je motivatie dan om het niet te doen?
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                      Zelf 70 rijden in de wegenwerken op de E17 en dan....voorbij gesjeest worden door de wegenwerkers zelf...
                      Uw coyote staat maar op 58 km/h ?

Comment

• ja, toen hij me de 1e keer voorbij vloog was ik te laat met mijn gsm te pakken enz, 't is niet dat ik dat ding continue standby heb liggen

Toen ik dan de foto wou trekken had hij zijn snelheid laten dalen naar +- 30 om een kraan te passeren, dus reed hij terug achter me.

Op het moment van de eigenlijk foto kwam hij dan terug voorbij, maar ik had toen net een tragere deelnemer moeten inhalen -> die was net naar rechts. Vandaar
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          ja, toen hij me de 1e keer voorbij vloog was ik te laat met mijn gsm te pakken enz, 't is niet dat ik dat ding continue standby heb liggen

Toen ik dan de foto wou trekken had hij zijn snelheid laten dalen naar +- 30 om een kraan te passeren, dus reed hij terug achter me.

Op het moment van de eigenlijk foto kwam hij dan terug voorbij, maar ik had toen net een tragere deelnemer moeten inhalen -> die was net naar rechts. Vandaar
                          Middenvakplakkers en hun excuses
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                            Terwijl ik van mijne tak sta te maken, stopt er ene op de baan, zet zijn 4 pinkers op en gaat ook geld halen... Het antwoord op mijn vraag wat hij daarvan denkt: 'Meneer, die persoon doet geen overtreding...'
                            Heel vreemd, want doorgaans wordt het gebruik van de vier richtingsaanwijzers bij andere dan ongeval, ladingverlies of panne ook beboet...

Comment

Heel vreemd, want doorgaans wordt het gebruik van de vier richtingsaanwijzers bij andere dan ongeval, ladingverlies of panne ook beboet...
                              Denk ik ook. Als ik moet werken dan zet ik ook mijn auto meestal in de goot of voetbpad met pinker op naar rechts. Zo ben ik het altijd geleerd geweest. Nu de politie doet daar niet moeilijk over 's nachts en ze zijn al vaak gepasseerd, wanneer ik iets doe dat niet mag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                Oei, dan mag je eigenlijk ook je 4 pinkers niet opsteken als je plots moet vertragen op de snelweg voor file?

Erger nog, dan mag je met recente auto's geen noodstop meer doen, want dan onsteken die automatisch ook hun 4 pinkers.

Artikel 32bis. Gelijktijdig gebruik van al de richtingsaanwijzers

De inrichting die toelaat al de richtingsaanwijzers van een voertuig gelijktijdig te laten werken, mag slechts gebruikt worden in de gevallen voorzien in artikelen 39bis.2 en 51 of om de andere weggebruikers te wijzen op een dreigend gevaar voor ongeval.
                                Voor het afremmen voor een plotse file kan je nog discussiëren, maar motorrijders die met de vier pinkers doorheen de file rijden doen dit in overtreding .

Comment

Voor het afremmen voor een plotse file kan je nog discussiëren, maar motorrijders die met de vier pinkers doorheen de file rijden doen dit in overtreding .
                                  Motorrijders kennen nog niet eens het verschil tussen vertraagd verkeer en een file...

De lente is er weer, en zo zijn ook alle zichzelf ongenaakbaar wanende cowboys op hun gemotoriseerd velooke gestapt. Heb al een en ander gezien deze week. Ik ga zo veel mogelijk opzij op m'n vak dat ze makkelijk kunnen passeren, maar als ze tussen de auto's beginnen slalommen wordt het al eens moeilijk.
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik denk niet dat enig motorrijder verwacht dat je ook nog eens bliksemsnel ruimte gaat maken als ze zelf door het verkeer gaan slalommen. En diegenen die dan toch van hun neus maken, worden iets verder in de file opgejaagd door de mannen die wél kunnen rijden.

Het is soms zielig om te zien hoe iemand met een scooter bij wijze van spreke alle buitenspiegels zit af te trappen, maar mij met mijn brede koffers in de weg rijdt...

Comment

Ik denk niet dat enig motorrijder verwacht dat je ook nog eens bliksemsnel ruimte gaat maken als ze zelf door het verkeer gaan slalommen. En diegenen die dan toch van hun neus maken, worden iets verder in de file opgejaagd door de mannen die wél kunnen rijden.

Het is soms zielig om te zien hoe iemand met een scooter bij wijze van spreke alle buitenspiegels zit af te trappen, maar mij met mijn brede koffers in de weg rijdt...
                                      Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar nu het terug iets warmer en mooier weer wordt, valt het op dat er weer meer rambo's tussenzitten.
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Er zijn gewoon meer motorrijders, en een deel daarvan zijn geen winterrijders en dat valt op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                          Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar nu het terug iets warmer en mooier weer wordt, valt het op dat er weer meer rambo's tussenzitten.
                                          Yeah man!

Comment

Working...
                                          X