Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Ik meen dat zeker.

Moet een buschauffeur niet elk jaar testen doen zoals een vrachtwagenbestuurder?
    Elke 5 jaar, maar vanaf 60 of 65 (daar rond ergens) is het om de 3 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
      Zelf 70 rijden in de wegenwerken op de E17 en dan....voorbij gesjeest worden door de wegenwerkers zelf...

en alweer ingehaald geweest

Wel handig, dan weet je min of meer dat ze daar niet staan te flitsen
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

en alweer ingehaald geweest

Wel handig, dan weet je min of meer dat ze daar niet staan te flitsen
        Ik zou dat doorsturen naar de media. Persoonlijk vin ik het écht niet kunnen dat ze daar al bijna 10.000 mensen geflitst hebben (= +500.000 euro!!!) onder de noemer veiligheid, terwijl die eigen gasten daar OP het werkterrein, waar effectief wel mensen lopen, zo hard vlammen als ze maar kunnen.
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

• uit die foto blijkt natuurlijk niet dat die gasten sneller rijden ;-)
          bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
            uit die foto blijkt natuurlijk niet dat die gasten sneller rijden ;-)
            Inderdaad. Tijd om de videofunctie van uw smartphone te aktiveren!

Comment

• alst nog eens voorvalt zal ik het eens filmen
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                Doen en dan idd zorgen dat je km-teller en coyote in het zicht staan en doorsturen naar wat media...
                En gebruik een zuignap en een trigger op afstandsbediening, want je mag niet gsm-en in den auto.

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                'Voor wie zijn veiligheid rijden wij 70???'
                "Wij werken hier voor JOUW mobiliteit! Groetjes, Hilde C."

Comment

• hihi, kan het mss sturen naar 4040 -> "wegenwerkers werken erg snel, dankuwel daarvoor"
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Comment

hihi, kan het mss sturen naar 4040 -> "wegenwerkers werken erg snel, dankuwel daarvoor"
                    De wegenwerkers wel, de asfaltcentrales minder (zie E40 Gent-BXL 6/4/2011)

Comment

• Fransman op gewestweg. 90 toegelaten => 40 rijden, 70 toegelaten => 30 rijden, 50 toegelaten =>25 rijden, zone 30 => 10-15 rijden.
                      Ik met oplegger, bochtige baan en kon er niet voorbij, zeker een half uur daar achter gehangen, was om zot te worden. Achter mij een oneindige rij camions en auto's die zigzagden om te kunnen zien wat er gaande was. Uiteindelijk op recht stuk zonder tegenliggers er voorbij gegaan, begint hij nog eens te claxonneren ook. Mijn claxon + licht naar rechts beginnen gaan deden hem ophouden.

Comment

• Net de zomerwielen laten opleggen... €83,49.
                        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                        1990 Volvo 344
                        1991 Mercedes W124 230CE
                        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                        1980 Volkswagen Derby CLS
                        1990 Mercedes W124 230CE
                        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Aarh die cutverkeerswerken hier in Roeselare!! Ze zijn bezig aan een nieuwe brug over de brugsesteenweg waardoor er nu lichten staan en ellenlange file's tot gevolg natuurlijk. (De lichten zijn dan nog slecht afgeregeld)
                          Dan komt er nog es bij dat ze aan het werken zijn op de e403, waardoor iedereen afrijdt in Torhout waardoor er nog langere files staan Torhout-Roeselare.
                          In de industriezone zijn ze ook al een halfjaar bezig, waardoor de vrachtwagens ook niet langstdaar wegkunnen.

Nu neemt de merendeel de landbouweggetjes, waar er ook lange files staan om de ring over steken. Dit alles valt nog mee als je van Roeselare komt, maar naar Roeselare is het een ware ramp. Wanneer er nog es vrachtwagens daar beginnen te rijden is het een complete ramp, vooral met een tractor als tegenligger uiteraard.
                          De binnenring(westlaan) van Roeselare ligt dan nog es gedeeltelijk open, waardoor de Hoogleedsesteenweg ook blok zit.
                          Dan ligt Hooglede markt nog es open, waardoor je langs daar ook niet goed doorkan en Lichtervelde ligt de spooroverweg ook open. Dan verneuken ze nog es heel die baan met wegversmallingen

Wordt er eigenlijk wel nagedacht over zo'n werken, wanneer het moet worden uitgevoerd?

Oja en de eerste politieker die de afschaffing van verkeersdrempels en wegversmallingen en variabele snelheidsborden introduceert krijgt onmiddellijk een stem van mij!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                            Net de zomerwielen laten opleggen... €83,49.
                            Gewoon de wielen laten wisselen of de winterbanden van de velgen genomen, de zomerbanden er terug opgelegd, opnieuw alle 4 de wielen geëquilibreerd (tot 0 alom), een nieuw ventiel en de winterbanden stockeren. Ik betaal daar €50 voor ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                              Gewoon de wielen laten wisselen of de winterbanden van de velgen genomen, de zomerbanden er terug opgelegd, opnieuw alle 4 de wielen geëquilibreerd (tot 0 alom), een nieuw ventiel en de winterbanden stockeren. Ik betaal daar €50 voor ??
                              Gewoon de wielen gewisseld.
                              Op de auto (Volvo V50) lagen velgen met winterbanden, die zijn verwisseld met andere velgen met zomerbanden. De zomerwielen waren "gratis" gestockeerd in hun magazijn.
                              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1990 Volvo 344
                              1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                              1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• Mocht je die zelf niet afhalen en ze er zelf opsteken? Vraag me echt af van waar dat bedrag komt... Zo iets zou bij een garage maximum 10 euro mogen kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                  Net de zomerwielen laten opleggen... €83,49.
                                  Waar ga jij?

Zoiets doe je op een half uurtje ook zelf. Gewoon maken dat je een krik hebt die past op het steunpunt.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Was bij Scancar in Deurne.
                                    M'n ma ging er vanuit dat het max. 10-15 euro ging kosten de de stokage was gratis...
                                    Winterwielen liggen wel thuis ondertussen.

1990 Volvo 344
                                    1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                                    1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• Ik betaal voor een wissel 4,5euro/wiel met nog eens de controle van bandendruk etc etc
                                      U ma is goed afgezet geweest..

Comment

• Ik snap het punt nog niet waarom mensen 50 rijden op baan van 90 en als je ze wilt inhalen ze plots optrekken tot 140 ofzo... Ik stak bekan tegen een tegenligger, want we waren bijna even snel...

En ahja, ik zag hem bellen en wrsch was het gesprek net gedaan toen ik voorbij wou rijden.

En serieus ,sommige oude mensen moeten ze toch echt hun rijbewijs afpakken. Het ergste dat ik ooit heb gezien is een oude pé die niet meer met zijn wagen over een vluchtheuvel geraakte gaf te weinig gas...

Comment

• Vandaag een Nissan bijna heel zwaar in de flank gepakt op een voorrang van rechts. Rustig geremd en beetje getoeterd. Wel spijtig van het kind dat op de passagierstoel zat

Comment

Working...
                                          X