Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Aan den Aldi vond iemand het tof om zomaar de baan te kruisen met z'n koekendoos... 't leek wel alsof die mens mij niet gezien had. Ik kon nog stoppen, gelukkig geen erg. Nog geen kilometer verder op dezelfde baan, weer van dat, een Duitse vrachtwagen die vanuit de zijstraat de baan wil oprijden. Ziet mij afkomen... en besluit toch maar op de baan te rijden, ik kon weer stoppen (tot stilstand) of het zat er tegen. Dacht effe dat ik onzichtbaar geworden was. Enfin, smijt die mens wat later nog een blikje door de raam en dan begin ik van filmscenarios te dromen, iets met een shotgun enzo. Maar ben braaf gebleven, had geen shotgun bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenWelkom in Leuven sinds de 30 km/u beperking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenEen beperking waar de lijnbus (die reclame maakt voor deze nieuwe regel) zich alvast niet aan houdt. Soms gaat die echt hard door het centrum
Te snel rijden, geen voorrang geven, voorrang nemen waar ze die niet hebben, inhalen waar het niet mag, ...Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZijn er wel lijnbussen die zich aan de regels houden? Ik twijfel daar sterk aan.
Te snel rijden, geen voorrang geven, voorrang nemen waar ze die niet hebben, inhalen waar het niet mag, ...
Alle doppers zijn immense losers.
Geen moeite doen om werk te zoeken, constant zitten te internetten op belachelijke chatrooms met dopgeld,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
Het maakt niet uit wat voor auto je hebt, maar als je mikt, moet je hier niet voor remmen en aan een normale snelheid over rijden.
Spijtig genoeg snapt 90% v:d weggebruikers dat niet en remmen ze toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenWelkom in Leuven sinds de 30 km/u beperking.
Comment
-
Het maakt niet uit wat voor auto je hebt, maar als je mikt, moet je hier niet voor remmen en aan een normale snelheid over rijden.
Als je een motorfiets, bus of SUV hebt kan je er wel aan volle petrol over .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk rem ook, en rij er met een set wielen over. Jaren geleden in GB gezien hoe iemand met zijn Alfa Romeo daar stapvoets zijn bumper op kapot reed, omdat de wielen natuurlijk aan de grond bleven en de bumper de drempel moet pakken. Die dingen zijn vaak 9 tot 12cm hoog, en als je dus een sportkar hebt, heb je ook vaak feest met die dingen. Zo een Z4M heeft 'fangs' links en rechts, die zo een dingen wel eens durven pakken.
Als je een motorfiets, bus of SUV hebt kan je er wel aan volle petrol over .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenWat een knappe veralgemening!
Alle doppers zijn immense losers.
Geen moeite doen om werk te zoeken, constant zitten te internetten op belachelijke chatrooms met dopgeld,...
En wat de doppers betreft hebt ge gelijk, zij het een kleine nuancering, al die dat geen moeite doen om werk te zoeken zijn inderdaad losers.
Ik doe wel de moeite, meer nog, ik heb al een hele tijd werk, maar ben wel nog verder aan het zoeken naar iets anders.
('t is maar om te zeggen dat ik me door die uitspraken totaal niet aangesproken voel)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
In Merksem hebben ze de Terlindenhofstraat heraangelegd, heel knap gedaan maar de verkeersdrempels zijn daar niet te doen. Een auto die lager hangt dan normaal geraakt daar niet deftig over.
Hetzelfde met het kroonplein in Merksem. Vroeger was het gewoon voorrang van rechts, niets moeilijk aan. Nu is er een deel verhoogt dat dan geen voorrang heeft, maar wel voorrang van rechts heeft op andere verhogingen. En die op het verhoogde deel moeten dan stoppen voor degene op het lagere deel. Daar hebben op een paar weken tijd dat het plein er terug ligt al een hoop mensen een accidentje gehad.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWat is dat toch.. dat is al het tweede filmpke dat perfect gefilmd is met dergelijke stunts op de openbare weg.. Recent nog een gelijkaardig gevalletje op Dumpert gezien.
Echt heel vreemd, ik denk niet da zoiets te faken is. En de camera staat toch echt precies klaar om alles vast te leggen.
Comment
Comment