Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou voor de opnames van Rundskop geweest zijn geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
      Zou voor de opnames van Rundskop geweest zijn geloof ik.
      Een andere zegt dan weer dat het een romeense bruiloft is ofzo, waar de bruid in de filmauto rijdt en iedereen die auto zo dicht mogelijk volgt om gelukt te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        die die ik weet liggen zijn toch te breed hoor om er "volle petrol" gewoon over te kunnen rijden, sportkar of niet.
        22222222

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
          Een andere zegt dan weer dat het een romeense bruiloft is ofzo, waar de bruid in de filmauto rijdt en iedereen die auto zo dicht mogelijk volgt om gelukt te hebben.
          Idd, is daar een traditie, je moet het maar eens opzoeken, bestaan massas filmpjes van !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Idd, is daar een traditie, je moet het maar eens opzoeken, bestaan massas filmpjes van !

Ik durf sterk te betwijfelen dat het daar traditie is om elkaars auto naar de kloten te botsen bij een bruiloft

Geef nog eens links van zo'n filmpjes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
              Ik durf sterk te betwijfelen dat het daar traditie is om elkaars auto naar de kloten te botsen bij een bruiloft

Geef nog eens links van zo'n filmpjes?
              Da botsen is bijzaak, de eer zit hem in de eerste achter de trouwauto te rijden blijkbaar.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier de beter gestelde familie ...

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En de lokale margifamilie

+ YouTube Video

En deze mannen waren er blijkbaar op voorzien, en hadden een wrak mee ...

+ YouTube Video

Comment

• Fuck die gasten zijn nog meer retarded dan ik dacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                  Fuck die gasten zijn nog meer retarded dan ik dacht
                  Hilarisch he, maar tegelijk ook verontrustend

Comment

Achterlijk, meer kan je er niet over zeggen

Comment

• In grote steden zoals Antwerpen, Gent, Brussel is dat toch wekelijkse kost?

(Natuurlijk niet zo extreem als de filmpjes hierboven, maar er zijn er wel die soms te ver gaan door zelfs de auto's aan de lichten te blokkeren, heb het veel gezien)

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Lijkt me anders wel eens plezant om te doen, wel met oude auto's.

Comment

• ik snap het concept niet helemaal. is het enkel de bedoeling zo dicht mogelijk bij de bruidegom/bruidsauto te rijden? dat lijkt mij toch tamelijk debiel, nee?
                          bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                            ik snap het concept niet helemaal. is het enkel de bedoeling zo dicht mogelijk bij de bruidegom/bruidsauto te rijden? dat lijkt mij toch tamelijk debiel, nee?
                            Niet debieler dan met 4 in de auto de hele dag rondjes rijden door de binnenstad, met de muziek vollenbak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Niet debieler dan met 4 in de auto de hele dag rondjes rijden door de binnenstad, met de muziek vollenbak.

als ik die filmpjes bekeek, leek het daar wel een variante op :-)
                              bmw 116d sportshatch

Comment

• Vooral ten noorden van Brussel is dat vaak lachen. Rijdt er zo een groep maroeffen buiten Brussel om wat huwelijksfoto's te laten schieten in de buurt van Opwijk, maar de politie daar weet al hoe laat het is dus vorderen ze direct al een paar takelwagens op want het merendeel van die auto's is natuurlijk niet verzekerd en ingeschreven. In Brussel doet men daar niks tegen maar in Opwijk kan men er zich wel eens op uitleven .

Comment

• Daarstraks met Sub op baan, kom aan rotonde en stop omdat er twee auto's op reden die nog niet af moesten. Auto achter mij (die nochtans niet overdreven dicht van me reed) rijdt eerst bijna mijn bumper er af en begint dan claxonneren en teken doen dat ik verder moest rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    Vooral ten noorden van Brussel is dat vaak lachen. Rijdt er zo een groep maroeffen buiten Brussel om wat huwelijksfoto's te laten schieten in de buurt van Opwijk, maar de politie daar weet al hoe laat het is dus vorderen ze direct al een paar takelwagens op want het merendeel van die auto's is natuurlijk niet verzekerd en ingeschreven. In Brussel doet men daar niks tegen maar in Opwijk kan men er zich wel eens op uitleven .
                                    Precies bekend in de zone van Pol ???

Comment

• Gisteren parkeerboete gekregen rond 22u30 op de parking van Kinepolis Gent, 35 euro.
                                      Waar the fuck moet je daar betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                        Gisteren parkeerboete gekregen rond 22u30 op de parking van Kinepolis Gent, 35 euro.
                                        Waar the fuck moet je daar betalen?

da's toch al een aantal jaar betalend dacht ik...
                                        bmw 116d sportshatch

Comment

• "Intelligente" verkeerslichten die in het midden van de nacht net voor uw neus (op hoofdweg) op rood springen terwijl er geen kat te zien is op de kruisende wegen.... grrrrr

Comment

Working...
                                          X