Oorspronkelijk geplaatst door reVel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisteren tijdens mijn werk (valet parking) 2x moeten blazen. Ik zei nog dat ik valet parkeerder ben en ik liet mijn kaartje zien en toch moest ik blazen. 1x kan ik nog begrijpen maar een half uur later stond er iemand anders en moest ik weer blazen, zijn uitleg was dat ik in tussentijds al serieus heb kunnen drinkenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenGisteren tijdens mijn werk (valet parking) 2x moeten blazen. Ik zei nog dat ik valet parkeerder ben en ik liet mijn kaartje zien en toch moest ik blazen. 1x kan ik nog begrijpen maar een half uur later stond er iemand anders en moest ik weer blazen, zijn uitleg was dat ik in tussentijds al serieus heb kunnen drinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenTerecht!BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichteneen normale mens
Aangezien die flik niet kan herkennen of jij een normale mens bent, moet ie je laten blazen om dat te weten
Comment
-
Iemand van mij in de straat rijdt al een stuk of 2 maanden op zijn oude nummerplaten.
Dus niet met een 1 ervoor...
Dan maar naar de blauwe lijn gebeld, om te vragen of dit correct is, wat kreeg ik te horen?
Zoland de oude platen nog goed zichtbaar zijn, is dit geen probleem...
Dan maar naar politiekantoor gestapt om dit te vragen.
Conclusie?
Die van de blauwe lijn moeten dringend is de verkeerswetgeving doorlezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk BerichtenIemand van mij in de straat rijdt al een stuk of 2 maanden op zijn oude nummerplaten.
Dan maar naar de blauwe lijn gebeld, om te vragen of dit correct is, wat kreeg ik te horen?
Conclusie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtende blauwe lijn?
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenMoei u met uw eigen zaken, zou ik dan zeggen, maar wie ben ik he
Voila
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk BerichtenIemand van mij in de straat rijdt al een stuk of 2 maanden op zijn oude nummerplaten.
Conclusie?
Yeah fuckin' right.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenMijn Gestapo vriend, wil je nu eigenlijk zeggen dat hij niet met die 'oude' platen mag rijden?
Yeah fuckin' right.
Comment
-
Conclusie?
Ben dan ook geen polies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk BerichtenGewoon dat hij verzekerd moet rijden, that's the point
Geef dan eens wat details he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk BerichtenGewoon dat hij verzekerd moet rijden, that's the point
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenJij ziet de status van zijn verzekering aan de plaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenJij ziet de status van zijn verzekering aan de plaat?
Dus navraag gedaan..
Ze zeiden, auto ingeschreven na 15 nov 2010, moet een nieuwe plaat hebben.
Nieuwe plaat => Verplicht verzekering hebben
Of niet?
Hij kan toch moeilijk 2 maanden wachten op nieuwe platen?
Comment
-
Andere auto, identiek dezelfde nummerplaatcombinatie?
Die mens kan misschien geen verzekering meer krijgen of zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk BerichtenZelf naar politiekantoor geweest(omdat ne maat van mij de zondag daar moest zijn, ivm inbeslagname klasse b, reed 50km/h )
Dus navraag gedaan..
Ze zeiden, auto ingeschreven na 15 nov 2010, moet een nieuwe plaat hebben.
Nieuwe plaat => Verplicht verzekering hebben
Of niet?
Hij kan toch moeilijk 2 maanden wachten op nieuwe platen?
Als hij een nieuwe wagen heeft ingeschreven, wat je zelf niet aangeeft, dan zal hij een nieuwe plaat gekregen hebben. Dan kan hij niet met de oude rijden.
Als hij zijn bestaande wagen heeft, dan mag hij natuurlijk nog met de 'oude platen' rijden.
Verzekering is in beide gevallen verplicht en niet af te leiden uit 'nieuwe' of 'oude' platen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenAndere auto, identiek dezelfde nummerplaatcombinatie?
Die mens kan misschien geen verzekering meer krijgen of zo?
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten'Auto ingeschreven worden' is niet gelijk aan 'auto ingeschreven zijn' hé.
Als hij een nieuwe wagen heeft ingeschreven, wat je zelf niet aangeeft, dan zal hij een nieuwe plaat gekregen hebben. Dan kan hij niet met de oude rijden.
Als hij zijn bestaande wagen heeft, dan mag hij natuurlijk nog met de 'oude platen' rijden.
Verzekering is in beide gevallen verplicht en niet af te leiden uit 'nieuwe' of 'oude' platen.
Met andere woorden, ook op de openbare weg staan?
Tegen mij zeiden ze iets anders, op het kantoor van Merksem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk BerichtenJa, andere auto, maar dezelfde nummerplaten.
Dus volgens jou, kan je op je oude platen blijven rondrijden?
Met andere woorden, ook op de openbare weg staan?
Tegen mij zeiden ze iets anders, op het kantoor van Merksem.
Tenzij hij Lampe heet.
Gestapo to the rescue!
Comment
Comment