Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
    Nu geef je 'ongeveer' nieuwe info door te zeggen dat hij een nieuwe wagen heeft. Als hij die heeft ingeschreven sinds eind vorig jaar, kan hij niet op oude platen blijven rijden.

Tenzij hij Lampe heet.

Gestapo to the rescue!
    Hij heeft zijn oude auto tot ongeveer begin/midden april gehad.
    Vervolgens een andere, tweedehandse gekocht.

Het zou me niet schelen, als die maar stilstond.
    Maar deze rijdt er dagelijks mee rond.
    Ik wil niet dat hij tegen mij ofzo rijdt, om daarna een rechtzaak te starten, om hopelijk binnen de x-aantal jaar men geld terug te krijgen, of nog erger dat hij iemand aanrijdt

Comment

• Da's een beetje zoals nen andere hier... Je kan perfect verzekerd zijn op chassisnummer, en een beetje lui zijn in het inschrijven van je nieuwe auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk Berichten
        Hij heeft zijn oude auto tot ongeveer begin/midden april gehad.
        Vervolgens een andere, tweedehandse gekocht.

Het zou me niet schelen, als die maar stilstond.
        Maar deze rijdt er dagelijks mee rond.
        Ik wil niet dat hij tegen mij ofzo rijdt, om daarna een rechtzaak te starten, om hopelijk binnen de x-aantal jaar men geld terug te krijgen, of nog erger dat hij iemand aanrijdt
        Dat begrijp ik, maar je kan het al dan niet verzekerd zijn niet opmaken uit het hebben van een 'nieuwe' of 'oude' nummerplaat.

Wat wooter zegt dus:

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Da's een beetje zoals nen andere hier... Je kan perfect verzekerd zijn op chassisnummer, en een beetje lui zijn in het inschrijven van je nieuwe auto
        Wie?

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
        Tenzij hij Lampe heet.

Comment

• Daarstraks nog serieus hard gelachen. Stond een hele file op het rechterrijvak aan te schuiven voor een rotonde. Linkse rijvak volledig leeg natuurlijk omdat je op het einde moet ritsen. Soit ik en m'n voorligger dus op het linkse naar voor aan het rijden, op ongeveer 100 meter van de rotonde schiet er ineens ene naar links en die bleef gewoon stilstaan. Hij kon het blijkbaar niet hebben dat wij correct ritsen gingen toepassen en bleef ons ophouden. Na wat geflash en getuuter bleef ie nog steeds stand houden en stond stil op het lege linkse rijvak, ik wou al bijna uitstappen om m'n gedacht eens te gaan zeggen totdat ik in m'n achteruitkijkspiegel een zwaantje zag afkomen. Dat reed tot bij de gefrustreerde bestuurder en maande hem duidelijk aan verder te rijden omdat hij het verkeer ophield. Ik kon men lach niet inhouden en toen ik 'm na het kruispunt voorbijging reed ik ernaast en heb ik 'm eens goed uitgelachen.

Ook een thumbs up gegeven aan het zwaantje dat wat verderop stilstond, als het goed is mag het ook gezegd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
            Daarstraks nog serieus hard gelachen. Stond een hele file op het rechterrijvak aan te schuiven voor een rotonde. Linkse rijvak volledig leeg natuurlijk omdat je op het einde moet ritsen. Soit ik en m'n voorligger dus op het linkse naar voor aan het rijden, op ongeveer 100 meter van de rotonde schiet er ineens ene naar links en die bleef gewoon stilstaan. Hij kon het blijkbaar niet hebben dat wij correct ritsen gingen toepassen en bleef ons ophouden. Na wat geflash en getuuter bleef ie nog steeds stand houden en stond stil op het lege linkse rijvak, ik wou al bijna uitstappen om m'n gedacht eens te gaan zeggen totdat ik in m'n achteruitkijkspiegel een zwaantje zag afkomen. Dat reed tot bij de gefrustreerde bestuurder en maande hem duidelijk aan verder te rijden omdat hij het verkeer ophield. Ik kon men lach niet inhouden en toen ik 'm na het kruispunt voorbijging reed ik ernaast en heb ik 'm eens goed uitgelachen.

Ook een thumbs up gegeven aan het zwaantje dat wat verderop stilstond, als het goed is mag het ook gezegd worden.
            Let me guess: ring van Geel?
            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
              Let me guess: ring van Geel?
              Correct A Mundo!

Comment

• Is er een bepaalde reden waarom alles, in alle richtingen, dubbel zo traag beweegt wanneer op een kruispunt met verkeerslichten een flik het verkeer aan het "regelen" is? Wordt dat zo aangeleerd in de flikkenschool of zo? Of zijn verkeerslichten gewoon intelligenter dan de gemiddelde flik? Ik denk van wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                  Is er een bepaalde reden waarom alles, in alle richtingen, dubbel zo traag beweegt wanneer op een kruispunt met verkeerslichten een flik het verkeer aan het "regelen" is? Wordt dat zo aangeleerd in de flikkenschool of zo? Of zijn verkeerslichten gewoon intelligenter dan de gemiddelde flik? Ik denk van wel.
                  Ik denk niet dat ge de enige zijt die dit al heeft mogen vaststellen, en ge zijt evenmin de laatste die zich die vraag stelt ...

Hersenen eruit, kepie erop?

Voor de mensen die staan aan te schuiven lijkt het inderdaad zo dat alles trager gaat als er een agent het kruispunt probeert te 'regelen', en dat zal ook wel zo zijn.
                  Anderzijds ga ik er van uit dat daar steeds een goede reden voor is (een arm van het kruispunt is afgesloten of iets dergelijks) en dat er bij gebrek aan een agent binnen de vijf minuten ambras ontstaat op het kruispunt zelf, omdat er altijd eikels zijn die OP het kruispunt gaan staan, ook al wisten ze op voorhand dat ze niet OVER het kruispunt gingen geraken voor de andere rijrichting terug groen licht krijgt ...

Comment

• Het probleem is niet altijd de flik, maar eerder de twijfelende mensen. Zelfs met duidelijke signalen zie je ze nog twijfelen.

Het verkeer regelen is echt niet zo simpel als het lijkt, en dat komt voornamelijk door het niveau van chauffeurs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Het probleem is niet altijd de flik, maar eerder de twijfelende mensen. Zelfs met duidelijke signalen zie je ze nog twijfelen.

Het verkeer regelen is echt niet zo simpel als het lijkt, en dat komt voornamelijk door het niveau van chauffeurs...
                      Dit is nu eens de vinger op de "o zo gevoelige" plek gelegd.

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Moet spontaan aan dees denken.
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Loooooool, ik denk dat diene binnen het half uur omver gereden is....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
                            Loooooool, ik denk dat diene binnen het half uur omver gereden is....
                            ... in België

Comment

• jaaaaren geleden, in de jaren '80, was er in Brussel ook zo enen, maar dat was eerder een show van zich kwaad maken enz tegen de autobestuurders.
                              Heb die ooit nog life gezien, jammer dat toen filmen nog op antieke wijze ging en uitzondering was voor een particulier. En dat internet nog niet beston. En digitale dinges. Anders hadden we er filmpjes zat van, zeker weten.

Die is ooit wel in één of ander programma geweest, herinner ik me vaag.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Bompa is oud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hi hi, eindelijk nog eens iemand die plezier in zijn werk heeft/vindt.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• hard op het einde gewoon met 2 voeten tegelijk erop
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                      + YouTube Video

Doet me denken aan ene jonge kerel die ik vroeger een paar keer op de bus zag staan wachten in het centrum van Gavere. Hoofdtelefoon op en dansen maar (hij ging er echt voor). En vriendelijk lachen en wuiven naar iedereen die hem aanstaarde.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Gisteravond tussen Lummen en Houthalen: vrachtwagens die elkaar inhaalden. Dat bleef duren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Da's een beetje zoals nen andere hier... Je kan perfect verzekerd zijn op chassisnummer, en een beetje lui zijn in het inschrijven van je nieuwe auto
                                          Lui, lui ... De inschrijvingstaks zakt met 500 euro binnen 2 maand.
                                          En de staat doet niet voort!
                                          Maar inderdaad, ge kunt een auto dus perfect verzekeren op oude platen. Dat de rest niet in orde is, hoeft niemand zich mee te moeien.

Comment

Working...
                                          X