Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De controle op de E19 vannacht. 2 uur en een kwartier van oprit Zemst tot Parking in Peutie.

Kan op weinig begrip rekenen van mezelve...
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
      De controle op de E19 vannacht. 2 uur en een kwartier van oprit Zemst tot Parking in Peutie.

Gangsters!

Comment

• Ben op half elf in Beveren vertrokken, en op 2 uur was ik thuis.

Je zal zo maar even onderweg zijn naar de luchthaven...
        1991 BMW E30 318is

Comment

• dan moet je eens een taxichauffeur afschieten.
          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
            Een spiegel klapt toch niet zomaar dicht van lichtjes tegen je arm te rijden....
            Ik zou klacht indienen.
            Zeker da !

Comment

• Voor het restaurant waar ik werk als voiturier staat een bord van de valet parking.dees bord sta tusse 2 autos op een plek waar sowiso geen auto inkan. Derjuist komt de politie me 4 man zegge dada in de weg staat en op prive terrein enz en dazer een grote zaak van gaan maken . Hebbe die niks beters te doen? En waarom moete die me 4 man komen voor een stom bord
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                De controle op de E19 vannacht. 2 uur en een kwartier van oprit Zemst tot Parking in Peutie.

Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                Gangsters!
                Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                Ben op half elf in Beveren vertrokken, en op 2 uur was ik thuis.

Je zal zo maar even onderweg zijn naar de luchthaven...
                Het was natuurlijk aangekondigd ..

Comment

• Ronde punten.
                  Mensen weten blijkbaar echt niet hoe ze daar moeten op rijden. Zeker niet als het dubbele ronde punten betreft. Pinkers gebruiken op een rond punt is teveel gevraagd. En het juiste vak kiezen en een beetje sociaal rijden is helemaal teveel gevraagd. Op de weg naar mijn werk ligt een groot (6 afritten) dubbel rond punt waar veel mensen 360° draaien. Allemaal op het buitenste vak, omdat we dan zoveel mogelijk het verkeer kunnen ophouden. En als ze niet op het buitenste vak rijden, rijden ze gewoon dwars over beide vakken...
                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Een vraagje.

Als je in de bebouwde kom achter een bus van De Lijn staat te wachten en je merkt dat er 5 mensen willen opstappen, dus je beslist toch maar die bus voorbij te steken,dat de chauffeur blijkbaar dat niet kon verkroppen en voor m'n neus de baan opvliegt, kan hij dan beroep doen op z'n 'bus heeft voorrang in de bebouwde kom-regel'?

Aan z'n gebaren te zien, dacht hij dat ik in fout was.

Klopt dit?

Edit: Ik was dus al aan m'n manoeuvre bezig.
                    Last edited by Breyton; 14/05/2011, 00:06.

Comment

• Vermits hij terug vertrok moeten die 5 mensen toch opgestapt zijn ? In zo'n geval mag die toch vertrekken en telt die regel toch ?

Comment

• Volgens mij zijn mensen die onverantwoord wild rijden en heel assertief zijn soms voor andere mensen ook wel een ergernis.

Allé, tis van horen zeggen é
                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                          Vermits hij terug vertrok moeten die 5 mensen toch opgestapt zijn ? In zo'n geval mag die toch vertrekken en telt die regel toch ?
                          Even ter verduidelijking:

-ik zie 5 mensen wachten.
                          -besluit de bus voorbij te steken.
                          -moet wachten, want tegenligger.
                          -Ik begin voorbij te steken
                          -thv midden van de bus, besluit hij, zonder pinker te gebruiken, me bijna te rammen om de baan op te komen.

Comment

• Als iemand schijnbaar zeker is van zijn zaak zou die de volgende keer zo'n bus daadwerkelijk eens moeten rammen en zien hoe alles afloopt ??
                            En het is volgens mij niet een kwestie van "niet kunnen verkroppen" bij die chauffeur maar alleen een kwestie van voorrang hebben en gebonden zijn aan een tijdsschema en dus geen tijd te verliezen met allerhande beuzelarijen zoals een gepresseerd iemand doorlaten of niet. Als men ter hoogte van het midden van een bus is kan men toch moeilijk zien of er wel of niet pinkers opstaan ?? (Toch zeker niet als men zo laag zit zoals in een BMW ?) Trouwens in het slechtste geval is het woord tegen woord en laat me raden wie er, zonder getuigen, zal geloofd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                              Als iemand schijnbaar zeker is van zijn zaak zou die de volgende keer zo'n bus daadwerkelijk eens moeten rammen en zien hoe alles afloopt ??
                              En het is volgens mij niet een kwestie van "niet kunnen verkroppen" bij die chauffeur maar alleen een kwestie van voorrang hebben en gebonden zijn aan een tijdsschema en dus geen tijd te verliezen met allerhande beuzelarijen zoals een gepresseerd iemand doorlaten of niet. Als men ter hoogte van het midden van een bus is kan men toch moeilijk zien of er wel of niet pinkers opstaan ?? (Toch zeker niet als men zo laag zit zoals in een BMW ?) Trouwens in het slechtste geval is het woord tegen woord en laat me raden wie er, zonder getuigen, zal geloofd worden.
                              Pinkers staan ook op de zijkant van een bus.

Moest het tot een aanrijding gekomen zijn, dan zou het inderdaad een 50/50 zaakje zijn geworden. Ik zie het zo: Als ik een manoeuvre uitvoer, dan moet die bus wachten tot ik voorbij ben. Ik mag nog altijd voorbij steken zeker?

Comment

• Zeker, en sorry voor het antwoorden.

Comment

• Geldt die voorraangsregel voor bussen nog steeds alleen in de bebouwde kom? En is er een verschil op dat vlak tussen Wallonië en Vlaanderen? Op de weg naar mijn werk rijden de bussen op een nationale weg (90 km/h) geheid de weg op, alsof ze voorrang hebben
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Ergernissen: Ramptoeristen! Gisteren had de stiefvader van mijn vriendin perongeluk iemand po een scooter omver gereden.
                                    Die jongen lag op de grond te bloeden en we waren aan het wachten tot de ambulance komt. Ondertussen 3auto's die stoppen, is komen kijken en terug weg rijden.

Daarna, ambulance komt aan en iets later passeert er een motorijder. Wat doet die? Parkeert zich voor de ambulance om is te komen kijken.

En plus nog de grootste ergernis, de stiefvader van mijn vriendin was aan het wenen, zegt die politie agent nog, ja ik heb al erger mee gemaakt, hij had evengoed onthoofd kunnen zijn. Zijn die flikken tegenwoordig nu echt zo dom dat ze zo'n dingen moeten zeggen? Hij was er een ganse dag niet goed van.
                                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                      Hij was er een ganse dag niet goed van.
                                      Een ganse dag, ocharme zeg!
                                      ik ben ook al aangereden geweest op mijn brommer door een stoem wijf dat te stom was om te kijken voor ze een fietspad kruiste. Na een jaar nu zit ik nog altijd met de miserie, vermoedelijk zelfs heel mijn leven dus hoop ik van harte dat de stiefpa van uw vriendin zich slecht voelt.

Comment

• deel jouw mening tuut en maakte hetzelfde mee, auto draait af zonder kijken, bibi op de grond...pijn, veel pijn
                                        chauffeur zegt sorry sorry, ik weet natuurlijk ook dat het een accident is en niet expres, maar toch...

Comment

• Gisteren op de bredaan een serieuze ergernis. In Merksem zijn er 2 baanvakken en op het einde moet het linkse baanvak ritsen. Ik was nogal gehaast dus ik rij links en haal een aantal auto's in. Is er toch wel ene loser bij die in het midden rijdt om mij niet voor te laten . Ik wou dan een stuk busbaan pakken om die in te halen en er kwam just een bus aan, Maar die dee teken dat ik ff op zijn baan mocht om in te halen. vriendelijke buschauffeurs, ziet ge niet veel meer , terwijl die middenrijder kwaad keek en tekens dee da hij juist was enz
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X