Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapcount Bekijk Berichten
    Ok, strak plan... ik snap niet helemaal hoe dat aansluit bij wat je uit mijn post gequote hebt, maar toch.

Een sleeper is natuurlijk altijd dolle pret (ik spreek uit ervaring met de Saab, iedereen dacht dat dat een bompakar was... tot we een paar stoplichten verder waren.).
    Wel een heel erg karikaturale versie van de tjoening beemer die je daar beschrijft, maar zo heb ik er inderdaad al zien rijden, alleen geen M's maar wel degelijk 318's en aanverwanten.

Maarreuh... zie ik daar "motortuning" staan? Daar spreek je mijn taal. Mocht ik zo fortuinlijk zijn om Euromillions te winnen, dan zou het twee richtingen kunnen uitgaan.
    Ik zou ofwel een stijlvolle sedan (type Jaaaagg XFR of zelfs XJ) kopen om wat mee rond te palaveren en naar het plebs te turen van achter mijn geblindeerde ruiten... ahem hem. Dit zou ik dan aanvullen met iets type Nissan GTR waar ik dan een over the top straatraket van zou maken (denk alle mogelijke Mine's addenda en motortuning tot er vlammen uit de pijpen schieten).
    Maar tegelijk denk ik dat het ook ongelofelijk fun moet zijn om een minder "gekende" brave huisvadersedan te nemen ( nieuwe Saab 9-5) en daar gewoon de ultieme sleeper van te maken. Niks noppes nada aan de buitenkant... oh, the fun to be had....

Anyway, terug on topic, want dit zijn geen ergernissen meer...
    You're getting it wrong

Ik wil geen sleeper, ik wil een auto waarvan iemand die met een sleeper rijdt 'die johnny droog ik wel even af' omdat hij er marginaal uitzit, en waar elke 'sleeperbestuurder' zich dan zo hard aan mispakt dat hij in zijn broekt plast van het verschieten.

Maar hij moet er dus over the top johnny uitzien
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
      Zo?

Mja, die V10 is natuurlijk wel lekker... maar de "opleuking" is misschien al net iets te "kom racen, sprintje trekkeuh jonge!"

Ik zag het eerder wat ingetogener, enkel voor de ogen van een kenner.
      Zo dus:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        Als iedereen zijn mond zou houden, zou de wereld een betere plaats zijn, serieus!
        Ja, opgekropte frustraties, ideaal

En mensen die roken op restaurant begrijp ik niet . Je gaat toch ook niet in het toilet zitten eten?

Een Saab met Viper motor zal geen wheelie geven, hoogstens twee kale voorbanden elke paar duizend kilometer.

En een sleeper om sjonnies af te drogen? Misschien op racewars in Zolder, maar ik betaal geen wegentaks en verzekeringen om anderen hun kleine-piemel-races te betalen.

Het is overigens grappiger om met een performant autootje geen moeite te doen en lekker op te schakelen aan 4500tpm, en nog het sjonnietje in zijn VW Polio diesel te doen zweten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

En mensen die roken op restaurant begrijp ik niet . Je gaat toch ook niet in het toilet zitten eten?

Een Saab met Viper motor zal geen wheelie geven, hoogstens twee kale voorbanden elke paar duizend kilometer.

En een sleeper om sjonnies af te drogen? Misschien op racewars in Zolder, maar ik betaal geen wegentaks en verzekeringen om anderen hun kleine-piemel-races te betalen.

Het is overigens grappiger om met een performant autootje geen moeite te doen en lekker op te schakelen aan 4500tpm, en nog het sjonnietje in zijn VW Polio diesel te doen zweten.
          Die vipermotor in de saab ligt aan de achterwielen hoor (gelukkig)

Verder heb ik ook problemen met de "dat iedereen zijn muil eens houdt"
          Ik zou eerder stellen "dat iedereen zich normaal gedraagt en niet nodeloos provoceert"

Zoals die uitlaat en die bassen, waarom moet je jou lawaai ongevraagd opleggen aan anderen? !
          Als je zo'n geluid mooi vindt, zet dit dan op je ipod en luister er de ganse dag naar mijn part...

Er zijn eenmaal bepaalde normen en waarden die steunen op respect voor elkaar. Als je baby huilt op resteaurant of ergens, sus je hem zo snel mogelijk stil of ga je er even mee buiten of naar een andere ruimte waar mensen er geen last van hebben.

Roken doe je buiten en je zorgt dat je rook niet in het gezicht waait van niet-rokende medemensen

enz..

Zorg er dus m.a.w. voor dat anderen hun muil niet moeten opentrekken over jou activiteiten
          Last edited by Timmeke-Tim; 19/05/2011, 11:20.
          Ik rij niet hard, ik vlieg laag
          www.meevliegen.be

Comment

Ik zeg niet dat je je frustraties moet opkroppen hoor, ik zeg gewoon dat niet iedereen altijd zijn eigen gelijk moet lopen te verkondigen.

De ene kan dit niet af, een ander dat niet, ...

Ik ben 4 jaar lang elk weekend uitgeweest, en toch heb ik NOOIT serieuze ambras gehad. Weet je waarom? Niet omdat er nooit iemand ambras zocht met mij, wel omdat ik me verplaats in plaats van zelf ambras mee te maken.

Ik leef volgens dat principe, en het is een verademing! Laat me enkele voorbeelden geven:

- als ik aan het eten ben in sigarettenrook van een ander, zal ik niet van mijn kloten maken maar me in het slechtste geval beleefd een andere plaats vragen.
            - als ik last zou hebben van luidruchtige johnny's terwijl ik een terrasje doe, is mijn volgende consumptie op een ander terrasje waar er geen johnny's kunnen passeren
            - als een persoon een gehandicaptenplaats ten onrechte inneemt, ga ik hem niet gaan uitschelden, maar wandel ik gewoon door en bedenkt dat ik dat zelf nooit doe.

...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
              Hoe kom je in hemelsnaam op het idee om een Saab 9-3 Estate te kruisen met een Dodge Viper? Het kwam in elk geval wel op in het hoofd van Zacco Pelle. En dus pakte hij het chassis van een Dodge Viper en bouwde daar vervolgens de body van een Saab 9-3 Estate op. Het […]

Comment

Verder heb ik ook problemen met de "dat iedereen zijn muil eens houdt"
                Ik zou eerder stellen "dat iedereen zich normaal gedraagt en niet nodeloos provoceert"

Zoals die uitlaat en die bassen, waarom moet je jou lawaai ongevraagd opleggen aan anderen? !
                Als je zo'n geluid mooi vindt, zet dit dan op je ipod en luister er de ganse dag naar mijn part...

Er zijn eenmaal bepaalde normen en waarden die steunen op respect voor elkaar. Als je baby huilt op resteaurant of ergens, sus je hem zo snel mogelijk stil of ga je er even mee buiten of naar een andere ruimte waar mensen er geen last van hebben.

Roken doe je buiten en je zorgt dat je rook niet in het gezicht waait van niet-rokende medemensen

enz..

Zorg er dus m.a.w. voor dat anderen hun muil niet moeten opentrekken over jou activiteiten
                Niet akkoord, eerlijk gezegd. Ik probeer zo weinig mogelijk mensen te storen bij hetgeen ik doe, maar je kan nooit voor iedereen goed doen.

Waarden en normen zijn ook voor iedereen anders. Ik heb problemen met zatte mensen die zitten te lullen 's avonds op een zomers terrasje. Als het te erg word, verzet ik me of ga ik weg.

Ik herinner me nog goed, toen ik klein was, in't vierde leerjaar (hoe oud ben je dan? 'n jaar of 10 zeker) dat we een kettingrokende meester hadden. Die rookte er gewoon op los in het klaslokaal, waar al die kleine kindjes zaten.

Ik zie nog steeds af en toe sommige van 'de kindjes' die toen bij mij in de klas zaten, twee ervan zijn zelfs goede vrienden gebleven.

Iedereen die in die klas zat, leeft nog en heeft geen problemen met de luchtwegen voor zover ik weet. En die 'meester' was de coolste van gans de school.

Toen kon dat nog. En geen ouder/medeleraar die er iets over zei.

Toen... Ik ben gewoon te laat geboren.

Je mocht alle afval nog in één vuilzak gooien, je mocht nog roken waar je wou, je werd nog niet voor alles en nog wat scheef bekeken, politiek correct moest nog uitgevonden worden.

Nu mag niets meer. Behalve blijkbaar commentaar geven aan iedereen die niet binnen de lijntjes kleurt.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat elke autoliefhebber binnenkort een snelheidsbegrenzer krijgt die niet te omzeilen valt en nergens meer te hard rijden toelaat. Ik ga de eerste zijn om dat NIET leuk te vinden, maar jullie zullen je allen even voelen als een roker heden ten dage. En dit zegt een overtuigd EX-roker (bijna 4 maand gestopt en het was dé beslissing).

Soit, ik besef ook wel dat 98% van de mensen mijn mening niet deelt, dus ik ga deze discussie besluiten.

Jullie hebben politiek correct gezien gelijk en ik niet, en ook de wet zal misschien aan jullie kant staan, maar 'n verstandig persoon zal tussen de regels door lezen waar ik heen wil.

PEACE!

Comment

Heb zelf een dochtertje van 19 maand, die dus nog dutjes in haar buggy doet.

Mijn mening? Als je er niet tegen kan, richt je kelder in je huis dan gezellig in, kruip erin en kom er vooral niet uit! Echt, graaf hem nog wat dieper uit eerst, als je zo redeneert. En zet overal goede isolatie!

Mensen met een gedachtengang als jij zijn voor 50% verantwoordelijk voor de verzuring van de mensen. Iedereen heeft wel iets waar hij niet tegen kan (sigarettenrook op restaurant, gebrul uit een uitlaat, een wenend kind, slechte service in een winkel, hangjongeren, vuil op't straat, slecht weer, ...)

Als iedereen zijn mond zou houden, zou de wereld een betere plaats zijn, serieus!
                  Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat de medemens ook ergens tegen moet kunnen. Jouw mening is het meest gebruikte excuus van diegene die overal zijn ding wil kunnen doen en zich nooit iets aantrekt van wat andere mensen vinden. Als jij als individu iedereen rondom je wil storen denk ik dat je eerst naar jezelf moet kijken voor je andere mensen gaat beschuldigen van de verzuring.

Ik kan een straatmuzikant, een fanfare, een luidruchtig chiro spel of vrijgezelle of wat dan ook best verdragen.
                  Als zo een typetje zijn getunede bak wil showen op de parking van den Aldi mag hij voor mij part zijn gang gaan. Maar een beetje de show willen stelen en daardoor zoveel volk lastig vallen... Ergens zijn er ook nog grenzen.

Mijn mening? Ofwel zit zo een geval alleen in de auto, en dringt hij zijn muziek keuze op aan iedereen binnen een straal van 200 meter, op zo een volume dat niemand meer iets kan tegen elkaar zeggen. En ik durf te beweren dat de meeste mensen binnen deze afstand deze muziek keuze niet kunnen apprecieren. Ofwel zitten ze met meerdere mensen in zo een auto, waardoor ze hun anders zo intellegente onderlinge gesprekken ook niet kunnen voeren.
                  In beide gevallen zijn het verschrikkelijk asociale types.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smb Bekijk Berichten
                    Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat de medemens ook ergens tegen moet kunnen. Jouw mening is het meest gebruikte excuus van diegene die overal zijn ding wil kunnen doen en zich nooit iets aantrekt van wat andere mensen vinden. Als jij als individu iedereen rondom je wil storen denk ik dat je eerst naar jezelf moet kijken voor je andere mensen gaat beschuldigen van de verzuring.

Ik kan een straatmuzikant, een fanfare, een luidruchtig chiro spel of vrijgezelle of wat dan ook best verdragen.
                    Als zo een typetje zijn getunede bak wil showen op de parking van den Aldi mag hij voor mij part zijn gang gaan. Maar een beetje de show willen stelen en daardoor zoveel volk lastig vallen... Ergens zijn er ook nog grenzen.

Mijn mening? Ofwel zit zo een geval alleen in de auto, en dringt hij zijn muziek keuze op aan iedereen binnen een straal van 200 meter, op zo een volume dat niemand meer iets kan tegen elkaar zeggen. En ik durf te beweren dat de meeste mensen binnen deze afstand deze muziek keuze niet kunnen apprecieren. Ofwel zitten ze met meerdere mensen in zo een auto, waardoor ze hun anders zo intellegente onderlinge gesprekken ook niet kunnen voeren.
                    In beide gevallen zijn het verschrikkelijk asociale types.

Ik had nog zo gezegd NIET meer te reageren, maar kan het me toch niet laten:

Drie keer per jaar is mijn straat een paar uur afgesloten voor een kermiskoers. Ik haat fietsers & zeker wielertoeristen die denken dat ze alles mogen. Als ik dan ook nog eens mijn straat niet in/uit kan, KAN ik daar furieus om worden.

Maar ik doe het niet meer. Die koers stoort me hooguit drie keer per jaar enkele uren.

Als ik alle johnny's optel die aan mijn deur passeren, kom ik nog aan geen uur per jaar.

Waar moet ik dan gaan op kankeren? Op die stomme, achterlijke, debiele, marginale, rotte wielrenners? Tsjah, in mijn ogen zijn ze dat, maar ik doe het niet. Anders had ik misschien al lang voor 100 euro duimspijkers uitgestrooid.

Mijn punt is: ik HAAT dus koersen en al zeker als ze mijn straat daarvoor afsluiten, maar... het is mijn zaak niet, dus ik hou er gewoon mijn mond over, vloek hoogstens eens binnenmonds.

Het verschil? Koersen zijn aanvaard, johnny's blijkbaar niet.

Een fanfare die in't stad passeert als't braderie is? Tsjah, waarschijnlijk vinden héél veel mensen dat mooi, ik hoor liever een auto met sportuitlaat tegen de begrenzer knetteren.

Waarschijnlijk is zo'n fanfare nog eens luider ook in absolute dB.

Het verschil? Fanfares zijn aanvaard, johnny's blijkbaar niet.

En zo kan ik blijven verdergaan.

Oh ja, toch nog één ding: ik ben absoluut NIET verzuurd. Ik moei me alleen met wat mijn zaken zijn. Een ander krijgt alleen mijn mening/commentaar/bemerkingen als hij er effectief om vraagt.

Comment

• Maar kom, je bent 31 en ik 24, je 7 jaar extra levenservaring zorgen er voor dat je d'office gelijk hebt, zonder discussie!

Comment

• Als ik ergens op een terras zit en er komt zo ne pippo met zijn tjoeningbak wat show geven dan roep ik spontaan JOHNNY. Heel het terras begint dan keihard te lachen en die in zijn karreke druipt het met een rood hoofd af. Ik heb ook de neiging dat als ik ergens voorbijkom en ik zo een gast zie parkeren om JOHNNY te roepen. Maar het zijn niet alleen de johnnies die zo rondrijden. Zit je op een terras dan zie je soms 10X op een half uur dezelfde ferrari, lambo of porsche passeren. Druk leven waarschijnlijk

Over dat roken op restaurant. Als iemand dat doet en ge kunt er niet tegen = sigaret uit zijn smoel halen en doven. Die weten gewoon niet wat hun overkomt en durven niet te reageren. Binnekort mag dat ook op café. Gegarandeerd dat het lachen gaat worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                          Als ik ergens op een terras zit en er komt zo ne pippo met zijn tjoeningbak wat show geven dan roep ik spontaan JOHNNY. Heel het terras begint dan keihard te lachen en die in zijn karreke druipt het met een rood hoofd af. Ik heb ook de neiging dat als ik ergens voorbijkom en ik zo een gast zie parkeren om JOHNNY te roepen. Maar het zijn niet alleen de johnnies die zo rondrijden. Zit je op een terras dan zie je soms 10X op een half uur dezelfde ferrari, lambo of porsche passeren. Druk leven waarschijnlijk

Over dat roken op restaurant. Als iemand dat doet en ge kunt er niet tegen = sigaret uit zijn smoel halen en doven. Die weten gewoon niet wat hun overkomt en durven niet te reageren. Binnekort mag dat ook op café. Gegarandeerd dat het lachen gaat worden.
                          Gij lijkt mij nen toffe gast te zijn. Toppie!

Ik hoop dat je ooit eens de verkeerde johnny tegenkomt die de voorzijde van je gezicht even bijwerkt. Je mag dan wel héél stoer zijn (in het echt ook?), maar als er ooit een 'johnnybak' gaat stoppen en er stappen der 5 uit....

Tsjah.

Ah ja, gelukkig zitten er geen mensen als jij in mijn vriendenkring, want het zou er meermaals bovenarms opzitten.

Comment

Gij lijkt mij nen toffe gast te zijn. Toppie!

Ik hoop dat je ooit eens de verkeerde johnny tegenkomt die de voorzijde van je gezicht even bijwerkt. Je mag dan wel héél stoer zijn (in het echt ook?), maar als er ooit een 'johnnybak' gaat stoppen en er stappen der 5 uit....

Tsjah.

Ah ja, gelukkig zitten er geen mensen als jij in mijn vriendenkring, want het zou er meermaals bovenarms opzitten.
                            Om ook maar even het laatste stigma te doorbreken: Johnny's zijn helemaal geen agressievelingen en tzijn allemaal verdraagzame mensen. Mensen irriteren met boomcar's moet kunnen rekenen op begrip en tolerantie. Ene die "johnny" roept, daar zullen we eens efkes werk van maken dan.

Te hopen dat die jhonny met zen foorkraam niet een paar keer voorbij het verkeerde café rijdt zoals ik er enkele weet.
                            Want het zou wel eens kunnen zijn dat er plots een stuk of 30 bikers die wagen van dichtbij komen bewonderen en her en der enkele souvenirs afbreken enzo
                            Allemaal in vrede hoor. Als je het beleefd vraagt met twee woorden geven ze die onderdelen zelfs gewoon terug
                            Last edited by Timmeke-Tim; 19/05/2011, 13:03.
                            www.meevliegen.be

Comment

• Ik geef ook zelden commentaar tegen de roker op een terras of een johnny in zijn kar, maar dat wil niet zeggen dat ik geen mening mag hebben over zo een types.

Dus ja, als je hier dan een potje opent over dat mensen geen kritiek mogen hebben op sjonnies in afgeleefde krellen met teveel plastiek op, dan krijg je de wind vanvoren van de mensen die doorgaans hun mening enkel voor henzelf houden, of voor de vriendenkring die op hetzelfde terrasje zit en mee de arme stakker in zijn verlaagde VW Golf III in custom paint job probeert te parkeren zit uit te lachen

Comment

maar als er ooit een 'johnnybak' gaat stoppen en er stappen der 5 uit....
                                Dan heb je waarschijnlijk verkeerd geroepen want de correcte term in dit geval is maroeffenbak

Comment

Dan heb je waarschijnlijk verkeerd geroepen want de correcte term in dit geval is maroeffenbak
                                  www.meevliegen.be

Comment

Om ook maar even het laatste stigma te doorbreken: Johnny's zijn helemaal geen agressievelingen en tzijn allemaal verdraagzame mensen. Hen terrecht "johnny" toeroepen wil zeggen boksen op je neus... Zover verdraagzaamheid dan. Mensen irriteren met boomcar's moet kunnen rekenen op begrip en tollerantie. Ene die "johnny" roept, daar zullen we eens efkes werk van maken dan.

Te hopen dat die jhonny met zen foorkraam niet een paar keer voorbij het verkeerde café rijdt zoals ik er enkele weet.
                                    Want het zou wel eens kunnen zijn dat er plots een stuk of 30 bikers die wagen van dichtbij komen bewonderen en her en der enkele souvenirs afbreken enzo
                                    Allemaal in vrede hoor. Als je het beleefd vraagt met twee woorden geven ze die onderdelen zelfs gewoon terug
                                    Op zo'n momenten, en mijn vrouw zegt me constant dat ik dat niet mag doen, maar ik doe het toch, wens je die 'bikers' toch het allerergste toe dat er op de wereld is. Ik toch. Kan me niet schelen dat het not done is.

Gelukkig zijn de meeste bikers die ik tegenkom héél hoffelijk, zelfs ronduit dankbaar als je ze voorlaat in de file.

Het zal dan ook om, net zoals bij johnny's en marroefen en walen en wat dan ook, om een minderheid gaan die belachelijk doet.

Soit. Dit topic begint slecht te worden voor mijnen tik-takker, ik doe het niet meer open.

Comment

Oh ja, toch nog één ding: ik ben absoluut NIET verzuurd. Ik moei me alleen met wat mijn zaken zijn. Een ander krijgt alleen mijn mening/commentaar/bemerkingen als hij er effectief om vraagt.
                                      Maar toch mijn gedachtegang als zijnde de oorzaak van de verzuring noemen...

Als er een johnny voorbijkomt rol ik eens met mijn ogen en zucht ik. En als ik dan weeral 10 minuten mag rond stappen voor de kindjes terug slapen zal ik ook binnensmonds vloeken. Je zal mij nooit betrappen op gedrag zoals dat van prospeed.

Net zoals jij je stoort aan fietskoersen en wielertoeristen (en daarin deel ik ook jouw mening) stoor ik mij ook aan johnny's. En ik denk dat ze hier op het forum veel meer klagen over wielertoeristen dan over johnny's.

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                      Maar kom, je bent 31 en ik 24, je 7 jaar extra levenservaring zorgen er voor dat je d'office gelijk hebt, zonder discussie!
                                      Zo kreeg mijn zusje vroeger altijd het laatste woord

Comment

Op zo'n momenten, en mijn vrouw zegt me constant dat ik dat niet mag doen, maar ik doe het toch, wens je die 'bikers' toch het allerergste toe dat er op de wereld is. Ik toch. Kan me niet schelen dat het not done is.

Gelukkig zijn de meeste bikers die ik tegenkom héél hoffelijk, zelfs ronduit dankbaar als je ze voorlaat in de file.

Het zal dan ook om, net zoals bij johnny's en marroefen en walen en wat dan ook, om een minderheid gaan die belachelijk doet.

Soit. Dit topic begint slecht te worden voor mijnen tik-takker, ik doe het niet meer open.
                                        Waarom nu? Die bikers zijn echt zachtaardige mensen! Ik drink er regelmatig een pint mee en dat gaat allemaal prima.

Maar je moet ze nu niet echt op hun zenuwen beginnen werken...
                                        De eerste keer zo'n kar passeert zullen ze niks doen,
                                        de 2e keer kijken ze wel eens een beetje onbegrijpend
                                        de 3e keer gaan ze rechtstaan met gekruisde armen en kijken ze afkeuren. Hun manier om te zeggen "mijnheer, zou u alstublief even onze rust willen laten, want uw lawaai verstoord ons samenzijn een beetje"

Als er dan lefgozers zijn die hierop slecht reageren of blijven volharden in de boosheid, dan durft er eens een glas of flesje vliegen of komen ze eens even "een klappeke doen"

En klappen werkt dan ook effectief hoor! enkel als je ook dan nog ruzie zoekt, geven ze jou vriendelijk wat je wil.

Eigenlijk zijn bikers heel gehoorzaam, ze doen echt alles wat je ze zelf vraagt en inderdaad, ze zijn erg dankbaar als je hen gunstig gezind bent

Soit, we zijn je ook een beetje aan het trollen hoor! ge moet uw hart niet opjagen...
                                        We zijn allemaal toffe jongens hier hoor! Enkel is dit topic een goeie weergave van de realiteit als het gaat om 2 elkaar niet begrijpende groepen. Johnny's en andere straatgebruikers bijvoorbeeld. Of wielertoeristen en de rest van de straatgebruikers...
                                        www.meevliegen.be

Comment

• Er zijn gewoon 2 soorten Johnny's ( om het zo even te melden) de ene soort rijdt met oude krellen en bumberkits die verzamelt zijn met spaarzegeltjes van den aldi en die gewoon achterlijk zijn en levensgevaarlijk rijden. En de andere soort zijn de meer liefhebbers die heel veel geld in hun auto steken en niet zot doen omdat ze zelf beseffen dat ze met een kapitaal rond rijden. Als ze dan eens zot doen is dat op een event zoals in Mechelen of mss racewars.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X