Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Vandaag was ik aan het rijden op een voorrangs baan van 70km/h. In tegenover gestelde richting staat er een ML klaar om links af te slaan en in die straat waar hij wilt in draaien staat er een suf madammeke om voor haar links af te slaan. Die ML geeft gas om voor mij te zijn en mij niet te hinderen. Nu is da wijf zolang aant suffen dat ze na die ML nog gaat doorrijden en zonder te zien naar het verkeer. Ik kon nog net alles dichtgooien en op een 50 cm van haar tot stilstand komen. Zit die te zien alsof ik in fout ben en ze doet tekens van achterlijke ik heb voorrang enzo. Terwijl er in de straat waar ze uitkwam zowel haaientanden als een voorrangsbord staat. geit.
    Vooral zo'n reacties maken mij nerveus, iemand die een fout maakt en "pardon" zegt, kunt ge eens kwaad over zijn, maar gaat direct over. Mensen die een fout maken en kwaad zijn op diegene die in z'n recht zijn, daar krijg ik het van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
      Vooral zo'n reacties maken mij nerveus, iemand die een fout maakt en "pardon" zegt, kunt ge eens kwaad over zijn, maar gaat direct over. Mensen die een fout maken en kwaad zijn op diegene die in z'n recht zijn, daar krijg ik het van.
      Als ze nog pardon had gezegd zou ik nog denken ok die heeft een inschattingsfout gemaakt, maar mij gaan beschuldigen van haar fout is gewoon achterlijk

Daarnet een andere "ergernis". Komende van de oude bredabaan in merksem tot aan de carrefour in schoten zijn een 10 tal lichten allemaal op zijn Belgisch afgesteld ( aan elk licht voor het rood staan als ge u aan de snelheidsregels houdt ), dus daar rij ik gewoon op de buslichten.
      Naast mij stond elke keer een audi A3 diesel van de eerste generatie met de gepaste geplakte bodykit op en 3 petjes in (waarbij de achterste natuurlijk in het midden moest zitten met zijn kop tussen de 2 andere).

Ik vertrek bij het eerste licht volgens de buslichten en toen ging hij nog niet voluit.
      Wat lichten later stond hij weer naast me. Waren ze met 3 gangsta style aan het kijken en aan het revven met hun dieseltje. Uiteindelijk veel lawaai maar geen noemenswaardige snelheid bij hun. En elk licht opnieuw wilde ze sneller dan mij te vertrekken maar dat lukte hun niet echt. Uiteindelijk bij het laatste licht heb ik eens vriendelijk gewuifd en afgeslagen.
      BMW X5 45e

Comment

• Ze stonden vannacht om 0u45 te flitsen ter hoogte van Mechelen op de E19.
        Goed, er zijn drie wagens die me kort ervoor voorbijreden geflitst (en n aantal erachter remden, om nadien terug sneller te gaan rijden) maar wat is het nut van deze flitsactie voor de verkeersveiligheid; 's nachts op een snelweg?
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• de staatskas spijzen natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
            Ze stonden vannacht om 0u45 te flitsen ter hoogte van Mechelen op de E19.
            Goed, er zijn drie wagens die me kort ervoor voorbijreden geflitst (en n aantal erachter remden, om nadien terug sneller te gaan rijden) maar wat is het nut van deze flitsactie voor de verkeersveiligheid; 's nachts op een snelweg?
            Alsof ze ooit flitsen op gevaarlijke plaatsen. Daar valt gewoon te weinig te verdienen.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• in hometown kapellen gingen er op de s bocht om de autoroute op te rijden richting stad enorm veel karren uit de bocht, geen gevaarlijk uitziende bocht ofzo, alleen namen sommige overmoedigen hem nogal te snel
              wat serjeus enerverend was want je had geheid file

flikken staan er nu 1 keer/14 dagen en alles loopt gesmeerd totiertoe

Comment

• geen ergernis, alleen een stokpaardje

wat we zelf doen, doen we beter
                dus we richten een vlaamsch verkeerscentrum op

zie je daar bij de faq's, mag ik met mijn mobilhome - wat bezwaarlijk vlaamsch is - door de konijnepijp

zie je als eerste in goegel dit verschijnen

voertuigen met een gewicht van meer dan 1.5 ton zijn verboden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Als ze nog pardon had gezegd zou ik nog denken ok die heeft een inschattingsfout gemaakt, maar mij gaan beschuldigen van haar fout is gewoon achterlijk

Daarnet een andere "ergernis". Komende van de oude bredabaan in merksem tot aan de carrefour in schoten zijn een 10 tal lichten allemaal op zijn Belgisch afgesteld ( aan elk licht voor het rood staan als ge u aan de snelheidsregels houdt ), dus daar rij ik gewoon op de buslichten.
                  Naast mij stond elke keer een audi A3 diesel van de eerste generatie met de gepaste geplakte bodykit op en 3 petjes in (waarbij de achterste natuurlijk in het midden moest zitten met zijn kop tussen de 2 andere).

Ik vertrek bij het eerste licht volgens de buslichten en toen ging hij nog niet voluit.
                  Wat lichten later stond hij weer naast me. Waren ze met 3 gangsta style aan het kijken en aan het revven met hun dieseltje. Uiteindelijk veel lawaai maar geen noemenswaardige snelheid bij hun. En elk licht opnieuw wilde ze sneller dan mij te vertrekken maar dat lukte hun niet echt. Uiteindelijk bij het laatste licht heb ik eens vriendelijk gewuifd en afgeslagen.

Kzie het al zo voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    geen ergernis, alleen een stokpaardje

wat we zelf doen, doen we beter
                    dus we richten een vlaamsch verkeerscentrum op

zie je daar bij de faq's, mag ik met mijn mobilhome - wat bezwaarlijk vlaamsch is - door de konijnepijp

zie je als eerste in goegel dit verschijnen

voertuigen met een gewicht van meer dan 1.5 ton zijn verboden
                    Amai dan zijn er toch veel auto's dat dat niet weten
                    BMW X5 45e

Comment

• De info van het verkeerscentrum is verkeerd. Op de borden aan de konijnepijp staat dat het verbod enkel is voor vrachtwagens van meer dan anderhalve ton. Voertuigen ingeschreven als lichte vracht vallen daar ook onder, dus een Porsche Cayenne met LV-stickertje mag er niet door maar een gewone Cayenne wel.

Comment

• Vanmorgen op de E19 tijdens de ochtendspits (rijdende file) een lid van de bereden politie die doodleuk beslist om niet prioritair iedereen via de pechstrook voorbij te steken. Ter hoogte van de afrit parking Peutie kruist meneer de afrit en zet zijn weg op de pechstrook voort.

Even verder gaat ie wel tussen 't verkeer te gaan rijden, vermoedelijk omdat ie langs de oostkant van de Brusselse ring moest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                          Vanmorgen op de E19 tijdens de ochtendspits (rijdende file) een lid van de bereden politie die doodleuk beslist om niet prioritair iedereen via de pechstrook voorbij te steken.
                          Wuss, echte motards rijden ook in de regen doorheen de file

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            Wuss, echte motards rijden ook in de regen doorheen de file
                            Inderdaad, nen echte chauffeur rijdt door alle weer!

Comment

• Dit was mijn ergernis
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

Dit was mijn ergernis
                                Spijt dat je je wagen te dicht bij de lijn hebt gezet?
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik zet mijn auto altijd met de passagiers kant dicht tegen de andere lijn zodat ik ruim kan instappen. Heb u voorval al teveel meegemaakt om daar nog in te trappen
                                  BMW X5 45e

Comment

• Dat je met een Peugeot moet rijden?

Zou ook mijn ergernis zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                      Peugeot 406...

* Enige FWD waar ik PHJ'kes mee kon doen
                                      * Tank van 80l --> 350km verder LEEG
                                      * Verliest spontaan oliedop

Zalige tijden.

Heb ook met zo een bak gereden. Had geen opties. Helemaal geen.

Zelfs geen radio, of lak aan de buitenkant.

Zit je daar in je lakloze duivestrontbak in de fille in Brussel met je kostuum aan en je oortjes in.

Nietpassendheid!

Comment

• 135?

Die had geen versnellingen of zo?
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Ding was iets meer dan 2,5 jaar oud en van een kerel die onslagen was... Er stonden welgeteld 18K op de teller en dat ding reed enkel van thuis naar het werk en terug en 3 keer per jaar naar de zee vanuit Gent.

Geen paniek, tegen dat het ding bijna 3 jaar was stonden er 70K op de teller en had hij 193 gelopen

Die 193 heeft hem wel geen deugd gedaan want stonk nogal verbrand... Maar hey, als er geen toerenteller is, dan weet ik niet van niets

Afdalingen in FR op de peages
                                          Ne 406 zonder toerenteller?

Heeft dat dan ooit bestaan?

Edith zegt dat toerentellers voor mensen zijn die niet kunnen rijden.
                                          1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                          X