Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenVooral zo'n reacties maken mij nerveus, iemand die een fout maakt en "pardon" zegt, kunt ge eens kwaad over zijn, maar gaat direct over. Mensen die een fout maken en kwaad zijn op diegene die in z'n recht zijn, daar krijg ik het van.
Daarnet een andere "ergernis". Komende van de oude bredabaan in merksem tot aan de carrefour in schoten zijn een 10 tal lichten allemaal op zijn Belgisch afgesteld ( aan elk licht voor het rood staan als ge u aan de snelheidsregels houdt ), dus daar rij ik gewoon op de buslichten.
Naast mij stond elke keer een audi A3 diesel van de eerste generatie met de gepaste geplakte bodykit op en 3 petjes in (waarbij de achterste natuurlijk in het midden moest zitten met zijn kop tussen de 2 andere).
Ik vertrek bij het eerste licht volgens de buslichten en toen ging hij nog niet voluit.
Wat lichten later stond hij weer naast me. Waren ze met 3 gangsta style aan het kijken en aan het revven met hun dieseltje. Uiteindelijk veel lawaai maar geen noemenswaardige snelheid bij hun. En elk licht opnieuw wilde ze sneller dan mij te vertrekken maar dat lukte hun niet echt. Uiteindelijk bij het laatste licht heb ik eens vriendelijk gewuifd en afgeslagen.BMW X5 45e
Comment
-
Ze stonden vannacht om 0u45 te flitsen ter hoogte van Mechelen op de E19.
Goed, er zijn drie wagens die me kort ervoor voorbijreden geflitst (en n aantal erachter remden, om nadien terug sneller te gaan rijden) maar wat is het nut van deze flitsactie voor de verkeersveiligheid; 's nachts op een snelweg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenZe stonden vannacht om 0u45 te flitsen ter hoogte van Mechelen op de E19.
Goed, er zijn drie wagens die me kort ervoor voorbijreden geflitst (en n aantal erachter remden, om nadien terug sneller te gaan rijden) maar wat is het nut van deze flitsactie voor de verkeersveiligheid; 's nachts op een snelweg?
Comment
-
in hometown kapellen gingen er op de s bocht om de autoroute op te rijden richting stad enorm veel karren uit de bocht, geen gevaarlijk uitziende bocht ofzo, alleen namen sommige overmoedigen hem nogal te snel
wat serjeus enerverend was want je had geheid file
flikken staan er nu 1 keer/14 dagen en alles loopt gesmeerd totiertoe
Comment
-
geen ergernis, alleen een stokpaardje
wat we zelf doen, doen we beter
dus we richten een vlaamsch verkeerscentrum op
zie je daar bij de faq's, mag ik met mijn mobilhome - wat bezwaarlijk vlaamsch is - door de konijnepijp
zie je als eerste in goegel dit verschijnen
voertuigen met een gewicht van meer dan 1.5 ton zijn verboden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAls ze nog pardon had gezegd zou ik nog denken ok die heeft een inschattingsfout gemaakt, maar mij gaan beschuldigen van haar fout is gewoon achterlijk
Daarnet een andere "ergernis". Komende van de oude bredabaan in merksem tot aan de carrefour in schoten zijn een 10 tal lichten allemaal op zijn Belgisch afgesteld ( aan elk licht voor het rood staan als ge u aan de snelheidsregels houdt ), dus daar rij ik gewoon op de buslichten.
Naast mij stond elke keer een audi A3 diesel van de eerste generatie met de gepaste geplakte bodykit op en 3 petjes in (waarbij de achterste natuurlijk in het midden moest zitten met zijn kop tussen de 2 andere).
Ik vertrek bij het eerste licht volgens de buslichten en toen ging hij nog niet voluit.
Wat lichten later stond hij weer naast me. Waren ze met 3 gangsta style aan het kijken en aan het revven met hun dieseltje. Uiteindelijk veel lawaai maar geen noemenswaardige snelheid bij hun. En elk licht opnieuw wilde ze sneller dan mij te vertrekken maar dat lukte hun niet echt. Uiteindelijk bij het laatste licht heb ik eens vriendelijk gewuifd en afgeslagen.
Kzie het al zo voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengeen ergernis, alleen een stokpaardje
wat we zelf doen, doen we beter
dus we richten een vlaamsch verkeerscentrum op
zie je daar bij de faq's, mag ik met mijn mobilhome - wat bezwaarlijk vlaamsch is - door de konijnepijp
zie je als eerste in goegel dit verschijnen
voertuigen met een gewicht van meer dan 1.5 ton zijn verbodenBMW X5 45e
Comment
-
De info van het verkeerscentrum is verkeerd. Op de borden aan de konijnepijp staat dat het verbod enkel is voor vrachtwagens van meer dan anderhalve ton. Voertuigen ingeschreven als lichte vracht vallen daar ook onder, dus een Porsche Cayenne met LV-stickertje mag er niet door maar een gewone Cayenne wel.
Comment
-
Vanmorgen op de E19 tijdens de ochtendspits (rijdende file) een lid van de bereden politie die doodleuk beslist om niet prioritair iedereen via de pechstrook voorbij te steken. Ter hoogte van de afrit parking Peutie kruist meneer de afrit en zet zijn weg op de pechstrook voort.
Even verder gaat ie wel tussen 't verkeer te gaan rijden, vermoedelijk omdat ie langs de oostkant van de Brusselse ring moest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenVanmorgen op de E19 tijdens de ochtendspits (rijdende file) een lid van de bereden politie die doodleuk beslist om niet prioritair iedereen via de pechstrook voorbij te steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWuss, echte motards rijden ook in de regen doorheen de file
Comment
-
Dit was mijn ergernisBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
Dit was mijn ergernis'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenPeugeot 406...
* Enige FWD waar ik PHJ'kes mee kon doen
* Tank van 80l --> 350km verder LEEG
* Verliest spontaan oliedop
Heb ook met zo een bak gereden. Had geen opties. Helemaal geen.
Zelfs geen radio, of lak aan de buitenkant.
Zit je daar in je lakloze duivestrontbak in de fille in Brussel met je kostuum aan en je oortjes in.
Nietpassendheid!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
Ding was iets meer dan 2,5 jaar oud en van een kerel die onslagen was... Er stonden welgeteld 18K op de teller en dat ding reed enkel van thuis naar het werk en terug en 3 keer per jaar naar de zee vanuit Gent.
Geen paniek, tegen dat het ding bijna 3 jaar was stonden er 70K op de teller en had hij 193 gelopen
Die 193 heeft hem wel geen deugd gedaan want stonk nogal verbrand... Maar hey, als er geen toerenteller is, dan weet ik niet van niets
Afdalingen in FR op de peages
Heeft dat dan ooit bestaan?
Edith zegt dat toerentellers voor mensen zijn die niet kunnen rijden.
Comment
Comment