Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Terug naar Indiana?

Eigenlijk was Christoffel Columbus toch een dikke idioot eh

Comment

• Er zijn 3 zaken waar ik me serieus aan erger.

1 : Je hebt van die oenen als ze willen afslaan naar rechts praktisch stilvallen bij het nemen ervan. Verdikke toch, als je dit moet doen rij dan naar rechts maar treuzel dan niet.

2 : Daar krijg ik het helemaal van, chauffeurs die de breedte van hun wagen niet kennen. (sorry meestal vrouwen) Rijden praktisch midden van de baan, als tegenligger moogt ge uitwijken ervoor,indien mogelijk. Dit terwijl ze een 70- 100 cm plaats nog hebben aan hun rechterzijde, en het mag nog met een klein wagentje hoor. amai. Kom dit dagelijks tegen, vraag me eigenlijk af , kunnen ze wel rijden. Verscheidene keren zo bijna op geparkeerde auto gereden door zulke breedgezichten. Chauffeurs(sommigen dan toch) van de LIJN bvb kunnen dat ook,je poten van je gat rijden.

3 : bumperklevers, ik haat ze, zeker als ze meer bezig zijn met hetgene dat rond hun gebeurd dan voor hen.

Nu ja , iedereen zal wel ergens dit ook al meegemaakt hebben.

mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk Berichten
        3 : bumperklevers, ik haat ze, zeker als ze meer bezig zijn met hetgene dat rond hun gebeurd dan voor hen.
        Ik heb er ook regelmatig voor mij hangen, hatelijk idd

Comment

• Is er één of ander vrouwmens dat met haar Citroen Saxo dezelfde route neemt om te gaan werken, en bijna elke dag komen we mekaar tegen op de weg van of naar het werk ...

Nu durf ik 's avonds wel eens doorduwen om wat rapper thuis te zijn, maar als ik in haar gat kleef is het maximum voor 10 seconden en dan ben ik er voorbij!

De laatste dagen heeft ze de gewoonte om mij op te wachten in het volgende dorp (ze zal dus niet weten waar ik woon) en van zodra ik voorbij ben komt ze ook een beetje bumperkleven Met dat verschil dat ze niet kan of wil of durft inhalen - misschien heeft ze schrik dat ik optrek ofzo tijdens haar inhaalbeweging - en bijgevolg in mijn gat hangt tot ik de R4 kan oprijden ...

Kheb al dikwijls overwogen om de handrem eens hard aan te trekken als ze haar pleisterwerk controleert tijdens het rijden, maar wat brengt het op hé. Niets dan miserie en kopzorgen waarschijnlijk. Mistlicht aansteken helpt, maar ook slechts tot ze de knop van haar grootlichten gevonden heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
            Linkervoet heel lichtjes op de rem... En als ze na een tijdje toch weer dichterkomt eens goed remmen
            Tis verleidelijk hé ... maar kga zelf meer miserie verkopen met de schade dan zijzelf vrees ik. Bovendien moet ge eigenlijk een "reden" hebben om plots te gaan remmen, hoewel ze het dan toch tot in de rechtbank moeten trekken om hun gelijk te halen.

Maar tegenwoordig verschiet ik nergens meer van ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
              Is er één of ander vrouwmens dat met haar Citroen Saxo dezelfde route neemt om te gaan werken, en bijna elke dag komen we mekaar tegen op de weg van of naar het werk ...

Nu durf ik 's avonds wel eens doorduwen om wat rapper thuis te zijn, maar als ik in haar gat kleef is het maximum voor 10 seconden en dan ben ik er voorbij!

De laatste dagen heeft ze de gewoonte om mij op te wachten in het volgende dorp (ze zal dus niet weten waar ik woon) en van zodra ik voorbij ben komt ze ook een beetje bumperkleven Met dat verschil dat ze niet kan of wil of durft inhalen - misschien heeft ze schrik dat ik optrek ofzo tijdens haar inhaalbeweging - en bijgevolg in mijn gat hangt tot ik de R4 kan oprijden ...

Kheb al dikwijls overwogen om de handrem eens hard aan te trekken als ze haar pleisterwerk controleert tijdens het rijden, maar wat brengt het op hé. Niets dan miserie en kopzorgen waarschijnlijk. Mistlicht aansteken helpt, maar ook slechts tot ze de knop van haar grootlichten gevonden heeft
              Eigenlijk komt het er op neer dat je niet kan verdragen dat ze komt bumperkleven, iets wat je eerst zelf doet om haar daarna voorbij te steken om sneller thuis te zijn.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                Eigenlijk komt het er op neer dat je niet kan verdragen dat ze komt bumperkleven, iets wat je eerst zelf doet om haar daarna voorbij te steken om sneller thuis te zijn.
                Alles lezen hé, ik zal 's avonds hoogstens 10 seconden 'dichter' op haar rijden, en dan ben ik er voorbij ... Madam denkt dat 6-7 kilometer in mijn gat plakken hetzelfde is.

Trouwens, het verbaast mij soms hoe mensen even opschrikken als ik langszij kom, wat meestal wil zeggen dat ze (bijna) nooit in de achteruitkijkspiegel kijken, toch?

Comment

• ma allez !!!! zo obvious.. she fancies you

'k denk da ze wa verliefd is op u

zeker op zo'n oranje kar

Comment

• Mijn ergernis van vandaag.
                    een neger in een groene otto.

Ik laat hem heel vriendelijk voorbij, terwijl het groen is, en dan staat hij midden voor mijn neus stil.
                    Hij heeft geluk dat die bus hem voorliet, anders kwam ik groen.
                    En hij nam dan nog eens de tijd om zich te excuseren ook :s

http://maps.google.be/maps?f=d&sourc...=UTF8&t=h&z=19

daar deed hij een "u-bocht" achtig kzeg kga em rap voorlaten ja neen, meneer was nogal bang in voiture

Comment

Alles lezen hé, ik zal 's avonds hoogstens 10 seconden 'dichter' op haar rijden, en dan ben ik er voorbij ... Madam denkt dat 6-7 kilometer in mijn gat plakken hetzelfde is.

Trouwens, het verbaast mij soms hoe mensen even opschrikken als ik langszij kom, wat meestal wil zeggen dat ze (bijna) nooit in de achteruitkijkspiegel kijken, toch?

Of dat jij nu 10 seconde en zij 6-7 kilometer gaat bumperkleven, je doet hetzelfde.

Komt er hier eigenlijk altijd op hetzelfde neer. Je ergeren omdat iemand een fout doet zodat je zelf zelf ook een fout kan maken.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        ma allez !!!! zo obvious.. she fancies you

'k denk da ze wa verliefd is op u

zeker op zo'n oranje kar
                        Tis in principe met de blauwe kar om te gaan werken, maar tis wel nog een knap dingske ...

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                        Of dat jij nu 10 seconde en zij 6-7 kilometer gaat bumperkleven, je doet hetzelfde.

Komt er hier eigenlijk altijd op hetzelfde neer. Je ergeren omdat iemand een fout doet zodat je zelf zelf ook een fout kan maken.
                        Dan moet er mij eens iemand uitleggen hoe ge een wagen inhaalt, ge kunt toch niet anders dan eerst tot op die wagen naderen denk ik. Dat zijn die 10 seconden ...
                        Denk dat zij eerder gefrustreerd is omdat ik haar om de twee dagen voorbij steek.

Ma bon, dat is een andere discussie, want zo rijden er ook veel rond.

Comment

• Aan de jongedame in de New Mini vandaag: neen, een rotonde oprijden geeft U geen voorrang.
                          Stevig in de remmen mogen gaan en dan vriendelijk teken gedaan om te vragen wat de plannen waren. Te zien aan de gebaren die zij maakte was ze het niet met mij eens.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Tis in principe met de blauwe kar om te gaan werken, maar tis wel nog een knap dingske ...

Dan moet er mij eens iemand uitleggen hoe ge een wagen inhaalt, ge kunt toch niet anders dan eerst tot op die wagen naderen denk ik. Dat zijn die 10 seconden ...
                            Denk dat zij eerder gefrustreerd is omdat ik haar om de twee dagen voorbij steek.

Ma bon, dat is een andere discussie, want zo rijden er ook veel rond.
                            Die wil gewoon een stevige beurt van u

Rij eens naar een verlaten plaats, stap uit, vraag wat de plannen zijn
                            knap dingske, de wagen of het maske in den otto

ps: trek keer een foto dervan dat moet toch wel lukken met uw stuurmanskunsten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              Die wil gewoon een stevige beurt van u

Rij eens naar een verlaten plaats, stap uit, vraag wat de plannen zijn
                              knap dingske, de wagen of het maske in den otto

ps: trek keer een foto dervan dat moet toch wel lukken met uw stuurmanskunsten
                              Ik beschouw mijn stuurmanskunsten als niet meer dan gemiddeld
                              Maar two thumbs up voor uw uitspraak! En het is het 'maske' dat knap is, den otto is maar zo zo ...

Comment

Ik beschouw mijn stuurmanskunsten als niet meer dan gemiddeld
                                Maar two thumbs up voor uw uitspraak! En het is het 'maske' dat knap is, den otto is maar zo zo ...
                                Waag dan eens een ritje

Je moet echt eens naar een verlaten parking ofzo rijden en zien of ze volgt

Met haar otto éh

Comment

• Hedenochtend op de kiss en ride van Zaventem ben ik mijn papieren aan het wegsteken, stapt daar zo een "madame noir" uit nen taxi naast mij, deur raakt mijn linker gardeboe net niet/net wel en vervolgens zet die haar rugzak boven op mijn motorkap!!!! Ben even moeten uitstappen... WTF...

Volgende ergenis was de arrogante Nederlandse vrachtwagenchauffeur die het nodig vond om zijn 3 andere Nederlandse collega's (die niet de wettelijke afstand van elkaar reden) tegen 1 km /uur sneller aan het voorbij steken was op de E19 richting Breda. Man vond het blijkbaar nog zeer leuk ook toen na enkele km's iedereen er al toeterend voorbij reed. Normaal geen problemen met vrachtwagenchauffeurs maar dit vond ik er over...
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    Hedenochtend op de kiss en ride van Zaventem ben ik mijn papieren aan het wegsteken, stapt daar zo een "madame noir" uit nen taxi naast mij, deur raakt mijn linker gardeboe net niet/net wel en vervolgens zet die haar rugzak boven op mijn motorkap!!!! Ben even moeten uitstappen... WTF...

Volgende ergenis was de arrogante Nederlandse vrachtwagenchauffeur die het nodig vond om zijn 3 andere Nederlandse collega's (die niet de wettelijke afstand van elkaar reden) tegen 1 km /uur sneller aan het voorbij steken was op de E19 richting Breda. Man vond het blijkbaar nog zeer leuk ook toen na enkele km's iedereen er al toeterend voorbij reed. Normaal geen problemen met vrachtwagenchauffeurs maar dit vond ik er over...
                                    'k haat het als ik dat tegenkom, op een 3 rijstrook niet wel op een 2 rijstrook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk Berichten
                                      1 : Je hebt van die oenen als ze willen afslaan naar rechts praktisch stilvallen bij het nemen ervan. Verdikke toch, als je dit moet doen rij dan naar rechts maar treuzel dan niet.
                                      Dat zijn zo van die mensen die tot aan het afslagpunt rijden en dan pas inschatten of er ja-dan-nee iemand afkomt( fietser, voetganger).

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk Berichten
                                      2 : Daar krijg ik het helemaal van, chauffeurs die de breedte van hun wagen niet kennen. (sorry meestal vrouwen) Rijden praktisch midden van de baan, als tegenligger moogt ge uitwijken ervoor,indien mogelijk. Dit terwijl ze een 70- 100 cm plaats nog hebben aan hun rechterzijde, en het mag nog met een klein wagentje hoor. amai. Kom dit dagelijks tegen, vraag me eigenlijk af , kunnen ze wel rijden. Verscheidene keren zo bijna op geparkeerde auto gereden door zulke breedgezichten. Chauffeurs(sommigen dan toch) van de LIJN bvb kunnen dat ook,je poten van je gat rijden.
                                      Chicken game spelen helpt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                        Chicken game spelen helpt
                                        Zeker in de polder. Mijn auto ligt te laag, dus ik ga niet naast de baan rijden. De tegenligger moet maar opzij.

Comment

• Mijn ergernis van gisteren, kon maar 75€ tanken =/
                                          er kon nog 30 liter in m'n tank (50 liter getankt)

Comment

Working...
                                          X