Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Volgende ergenis was de arrogante Nederlandse vrachtwagenchauffeur die het nodig vond om zijn 3 andere Nederlandse collega's (die niet de wettelijke afstand van elkaar reden) tegen 1 km /uur sneller aan het voorbij steken was op de E19 richting Breda. Man vond het blijkbaar nog zeer leuk ook toen na enkele km's iedereen er al toeterend voorbij reed. Normaal geen problemen met vrachtwagenchauffeurs maar dit vond ik er over...
    Enige manier om die klojo's dat af te leren is eens ge er voorbij zijt gegaan even stevig op de rem gaan staan en hopen dat hun spel scheef gaat. Wedden dat ze het niet direct meer zullen doen

Comment

• Of ervoor gaan rijden en uwe CC op 87 zetten
      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
      www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
        Enige manier om die klojo's dat af te leren is eens ge er voorbij zijt gegaan even stevig op de rem gaan staan en hopen dat hun spel scheef gaat. Wedden dat ze het niet direct meer zullen doen
        Ha ja, dat is echt lachen, dat zou iedereen moeten doen, ze zullen het dan wel afleren.

Comment

Of hopen dat zo'n spel niet in u gat hangt en hopen dat ge nog leeft...

Comment

• Er rijden redelijk wat truckers met cameraatjes rond tegenwoordig om stunts van automobilisten te filmen. Zomaar noodremmen zou ik dus niet doen, zeker niet als de chauffeur met een truck van de baas rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Er rijden redelijk wat truckers met cameraatjes rond tegenwoordig om stunts van automobilisten te filmen. Zomaar noodremmen zou ik dus niet doen, zeker niet als de chauffeur met een truck van de baas rijdt
              Hoe noemen die dingen weer, je hebt dat ook voor auto's

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Last edited by ; 10/06/2011, 15:34.

Comment

Jij bent echt van lotje getikt...

Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                Of ervoor gaan rijden en uwe CC op 87 zetten
                Deze pas ik al wel eens toe als het te gortig wordt maar niet bij vrachtwagenchauffeurs, wel bij bumperklevers....

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Of hopen dat zo'n spel niet in u gat hangt en hopen dat ge nog leeft...
                Klopt, en heb het al mogen ervaren op de Antwerpse ring waar je maar 70 mocht maar blijkbaar niet voor Mr. de camioneur. Had nog net de reflex om "planchee" te trappen anders hadden de gevolgen groter geweest, toen had ie me maar een licht tikje gegeven.

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                Er rijden redelijk wat truckers met cameraatjes rond tegenwoordig om stunts van automobilisten te filmen. Zomaar noodremmen zou ik dus niet doen, zeker niet als de chauffeur met een truck van de baas rijdt
                Dat is zo, als zelfstandige gaan ze dat veel minder doen, als werknemer, je m'en fous
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• De Nationale voorrang-van-links-dag
                  Meerdere keren alles moeten dichtgooien voor iemand van links om nadien bekeken te worden van "wat voor een achterlijke dweep is dat nu weer?"
                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                  1990 Volvo 344
                  1991 Mercedes W124 230CE
                  2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                  1980 Volkswagen Derby CLS
                  1990 Mercedes W124 230CE
                  2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                    De Nationale voorrang-van-links-dag
                    Meerdere keren alles moeten dichtgooien voor iemand van links om nadien bekeken te worden van "wat voor een achterlijke dweep is dat nu weer?"
                    Ik heb dat gisteren en eergisteren ook al voorgehad.
                    Wat ze tegenwoordig allemaal uitsteken op de weg
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                      De Nationale voorrang-van-links-dag
                      of omdat ze het niet gezien hadden en iets hadden van sh¨t.
                      't is tot dat er eentje zijn voorang van rechts neemt en zij hem T-bonen

Comment

• De werken in Aarschot!

Comment

Erg verstandig, uw tijdsverlies compenseren met anderen in gevaar brengen. Ge kloot er niet alleen die chauffeur mee die inhaalde, maar ook diegene die er achter zitten he... Heb al eens een idioot zien doen wat jij hier beschrijft, de eerste ging niet scheef, maar de tweede zal 6 nieuwe bandjes hebben mogen kopen, terwijl die er niets mee te maken heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            De werken in Aarschot!
                            Verschrikkelijk eh!

Het is daar een soep en de omleiding trekt daar echt niets op. Heel die weg langs de bandencentrale waar je bent geweest is dicht voor het andere verkeer.
                            Was daar 's nachts verdwaald om weer de E314 op te raken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
                              Verschrikkelijk eh!

Het is daar een soep en de omleiding trekt daar echt niets op. Heel die weg langs de bandencentrale waar je bent geweest is dicht voor het andere verkeer.
                              Was daar 's nachts verdwaald om weer de E314 op te raken..
                              Ik kwam eerst nog van Bonheiden, dus ik kon de Liersesteenweg niet meer gebruiken. Heb zowat overal gezeten voor ik uiteindelijk bij Crauwels ben geraakt Om dan nog iets te moeten gaan halen in Aarschot centrum, man heb ik me dat beklaagd.

Comment

Yep, en dan knallen die camions erachter misschien op elkaar. Hopelijk heeft die 1e dan zo'n camerasysteem zodat jij voor alle kosten mag opdraaien

Comment

• Trouws en lange files daardoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    is dat zo?

veel van die truckers mogen met die camera's ook hun eigen stommiteiten filmen, maar dat zal opeens niet lukken zeker?
                                    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                                      Of ervoor gaan rijden en uwe CC op 87 zetten
                                      Wat betekent dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                        is dat zo?

veel van die truckers mogen met die camera's ook hun eigen stommiteiten filmen, maar dat zal opeens niet lukken zeker?
                                        Jup vandaag een vrachtwagen reed over de helft, ging niet aan de kant.

Vandaag ook een kasei op de weg zien liggen als je daar over rijd = per total

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                          Trouws en lange files daardoor
                                          Dat is nu juist het plezier aan een trouw rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                          Wat betekent dat?
                                          CC = cruise control
                                          De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                          1990 Volvo 344
                                          1991 Mercedes W124 230CE
                                          2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                          1980 Volkswagen Derby CLS
                                          1990 Mercedes W124 230CE
                                          2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Working...
                                          X