Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zei tegen mijn pa sla hier rechts af. BAM in de remmen, hop binnenbaantjes
    en als er geen lokale bewoonster was, dan waren we ze voorbij XD ( een rij van 20 auto's)
    MAAR jammer genoeg reed er juist een autotje weg voor ons in de binnebaantjes.

Comment

• Aan de lul met zenne grijze Corsa, 't is niet omdat ge uwe pinker opzet dat ge het recht hebt om ineens voor mij in te vlammen
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Aan de lul met zenne grijze Corsa, 't is niet omdat ge uwe pinker opzet dat ge het recht hebt om ineens voor mij in te vlammen
        Opel corsa, ja dat ding kan niet remmen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Opel corsa, ja dat ding kan niet remmen hé
          Die moest ook niet remmen, gewoon op zijn rechter rijvak blijven rijden tot ik voorbij was, en dan invoegen.
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Die moest ook niet remmen, gewoon op zijn rechter rijvak blijven rijden tot ik voorbij was, en dan invoegen.
            Slechte stuurinrichting wijkt soms ongecontroleerd uit
            Gelukkig dat zijn pinker werkte

Comment

• Gelukkig dat mij remmen nog goed werkten ja

Comment

Gelukkig dat mij remmen nog goed werkten ja
                TUURLIJK KIT werkt altijd, volledig automatisch

Comment

• 't is hier precies familiebijeenkomst.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik had er bijna ene frontaal tegen zitten, want bochten snijdt Johnny aan langs de binnenkant, ook wanneer het een beetje een blinde bocht betreft. Gelukkig maar een zone-30 bocht.

Pitbull of andere gespierde hond die van een tankstation de gewestweg oploopt. Kan gebeuren, maar kan ook vaak vermeden worden, denk ik zo.

Comment

• Onlangs tussen de Franse grens en Jabbeke heen en weer gereden. Een degout gekregen van vrachtwagenchauffeurs. Omdat de ene truck 1 km/h sneller rijdt dan de andere, mogen ze de sliert auto's erachter gedurende 7 (!) kilometer ophouden.

Hij zal het wel begrepen hebben want er waren er minstens een stuk of 5 auto's die het hem duidelijk gemaakt hebben dat het irritant was.

En om de 5 kilometer is't weer van dat, ze rijden een paar km/h harden en MOETEN er over, hun leven hangt er van af.

Ik begrijp het écht niet, dat maakt niet eens een wezenlijk verschil, of je 88,9 of 91,2 kan rijden...

Het is dan ook volledig fout van mezelf (en ik doe het dan ook niet, maar het borrelt wel in me op op zo'n momenten) om er voor te willen gaan rijden en hem eventjes zijn 9248 versnellingen te laten aflopen...

Op drievaksautostrades van hetzelfde, als het wat drukker is: mr. 91 km/h beslist 3 minuten vroeger op zijn bestemming te moeten zijn en haalt mr. 90 km/h in. Op het derde vak zeker een trechtereffect, en alle auto's kunnen weer remmen .

De eerste politieker die een algemeen inhaalverbod in voege brengt voor camions krijgt van mij mijn stem, en ik koop nog eens 100 mensen om om ook op hem te stemmen.

En nu gaat er uiteraard een of andere vrachtwagenbestuurder kwaad op reageren, maar het kan me eerlijk gezegd niet schelen. Ze rijden dagelijks in mijne weg, en dat kan me wél schelen...
                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                        Onlangs tussen de Franse grens en Jabbeke heen en weer gereden. Een degout gekregen van vrachtwagenchauffeurs. Omdat de ene truck 1 km/h sneller rijdt dan de andere, mogen ze de sliert auto's erachter gedurende 7 (!) kilometer ophouden.

Hij zal het wel begrepen hebben want er waren er minstens een stuk of 5 auto's die het hem duidelijk gemaakt hebben dat het irritant was.

En om de 5 kilometer is't weer van dat, ze rijden een paar km/h harden en MOETEN er over, hun leven hangt er van af.

Ik begrijp het écht niet, dat maakt niet eens een wezenlijk verschil, of je 88,9 of 91,2 kan rijden...

Het is dan ook volledig fout van mezelf (en ik doe het dan ook niet, maar het borrelt wel in me op op zo'n momenten) om er voor te willen gaan rijden en hem eventjes zijn 9248 versnellingen te laten aflopen...

Op drievaksautostrades van hetzelfde, als het wat drukker is: mr. 91 km/h beslist 3 minuten vroeger op zijn bestemming te moeten zijn en haalt mr. 90 km/h in. Op het derde vak zeker een trechtereffect, en alle auto's kunnen weer remmen .

De eerste politieker die een algemeen inhaalverbod in voege brengt voor camions krijgt van mij mijn stem, en ik koop nog eens 100 mensen om om ook op hem te stemmen.

En nu gaat er uiteraard een of andere vrachtwagenbestuurder kwaad op reageren, maar het kan me eerlijk gezegd niet schelen. Ze rijden dagelijks in mijne weg, en dat kan me wél schelen...
                        Jij rijdt maar 100. Jij hebt tijd.

Wat moeten de mensen niet zeggen die 'normale' snelheden willen aanhouden?
                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                          Jij rijdt maar 100. Jij hebt tijd.

Wat moeten de mensen niet zeggen die 'normale' snelheden willen aanhouden?
                          Dat gebeurt inderdaad heel vaak. Die dag niet want ik moest 2x +- 250 km afleggen (moeten is een groot woord, maar het was toch de bedoeling) en ik reed dus zoals iedereen 120-125 km/h in België en nog iets sneller in Frankrijk.

Hoe komt het dat je dat in Duitsland bijna nooit meemaakt? Of is er daar een inhaalverbod op bepaalde dagen/tijdstippen? Idem Fr? Ben gereden tot in Calais en geen énkele keer opgehouden door een vrachtwagen daar...

Comment

17.2. Het links inhalen van een gespan, van een tweewielig motorvoertuig of van een voertuig met meer dan twee wielen is verboden: buiten de bebouwde kom, op de openbare wegen waarvan de rijbaan twee rijstroken in de gevolgde rijrichting omvat, voor bestuurders van voertuigen en slepen gebruikt voor het vervoer van zaken met een maximale toegelaten massa van meer dan 3,5 ton.
                            Deze bepaling is niet van toepassing bij het inhalen van voertuigen die gebruik maken van een voorbehouden rijstrook voor traag verkeer, noch ten opzichte van landbouwvoertuigen.

Je had op 'm moeten stemmen bij de laatste verkiezingen, want nu ligt ie eruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              http://www.wegcode.be/wetteksten/sel...code/175-art17

Je had op 'm moeten stemmen bij de laatste verkiezingen, want nu ligt ie eruit
                              Ok, tof

Dan moet er DRINGEND véél meer controle zijn door de politie.

En liefst geen geldboetes (want die betaald de baas toch, zeker?), maar zeer lange periodes van intrekking van het rijbewijs.

Comment

• De wielerterroristen komen weer van onder hun steen gekropen.

Die mannen pakken dus de volledige breedte van de weg in hé. En nog niet eens aan de kant gaan als er een auto aankomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                  De wielerterroristen komen weer van onder hun steen gekropen.

Die mannen pakken dus de volledige breedte van de weg in hé. En nog niet eens aan de kant gaan als er een auto aankomt.
                                  Als ze met 2 naast elkaar rijden, dan kan je ze toch beschouwen als een tractor, die je gewoon moet voorbij steken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                    Als ze met 2 naast elkaar rijden, dan kan je ze toch beschouwen als een tractor, die je gewoon moet voorbij steken?
                                    Als er veel tegenliggers zijn kan het een eind duren voor je die kan voorbijsteken. Als je ergens moet zijn, kan dat irritant zijn!

Mvg

Comment

Onlangs tussen de Franse grens en Jabbeke heen en weer gereden. Een degout gekregen van vrachtwagenchauffeurs. Omdat de ene truck 1 km/h sneller rijdt dan de andere, mogen ze de sliert auto's erachter gedurende 7 (!) kilometer ophouden.
                                      ...
                                      daarnet op R4 zelfde verhaal en dan uiteindelijk er weer achter gaan rijden omdat het plots iets bergop ging !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                        De wielerterroristen komen weer van onder hun steen gekropen.

Daarstraks een lul in een spandex broekske dat de rotonde komt opgevlogen, vervolgens nog agressief gaat zwaaien naar een muts die natuurlijk moet remmen voor de lul op de fiets en enkele afslagen later afslaat zonder richting aangeven.

Op de motorfiets is het dan vrij eenvoudig om eens uitleg te gaan vragen. Conclusie: hij wou niet discussiëren of hij nu al dan niet voorrang moest geven, maar toen die madam remde zat hij al op de rotonde (jah dus als ge er voor invliegt) en met zijn 10000km op de fiets zal hij wel weten hoe het werkt. Heb 'm gezegd dat dankzij de waarschijnlijke 50000km in de auto de muts in de C3 hem niet heeft aangereden maar geremd.

Niks mee aan te vangen. Volgende keer gewoon plat rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

Niks mee aan te vangen. Volgende keer gewoon plat rijden.

Comment

Working...
                                          X