Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
-
Van de week op een smal boerenbaantje hing ik achter een pipo die letterlijk maar 10 à 20 km/h reed, waar je 90 mag. Natuurlijk moest hij dezelfde route nemen als ik. Er was geen ruimte om in te halen en hij vertikte het ook om efkes aan de kant te gaan. Uiteindelijk beslis ik dan maar om een zijbaantje in te slaan, om via een omweg terug op dezelfde weg te komen, hopelijk vóór die pipo.
De omweg neem ik wel vlotjes, maar ik ga nu ook niet als een zot rijden. Wanneer ik aan het kruispunt kom waar ik terug op mijn eigenlijke route kom, komt die pipo er ook net aangereden. Hij stopt aan het kruispunt, waar hij voorrang van rechts moet geven ... om dan toch net voor mijn neus op te draaien. Wie begrijpt zo'n mensen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenVan de week op een smal boerenbaantje hing ik achter een pipo die letterlijk maar 10 à 20 km/h reed, waar je 90 mag. Natuurlijk moest hij dezelfde route nemen als ik. Er was geen ruimte om in te halen en hij vertikte het ook om efkes aan de kant te gaan. Uiteindelijk beslis ik dan maar om een zijbaantje in te slaan, om via een omweg terug op dezelfde weg te komen, hopelijk vóór die pipo.
De omweg neem ik wel vlotjes, maar ik ga nu ook niet als een zot rijden. Wanneer ik aan het kruispunt kom waar ik terug op mijn eigenlijke route kom, komt die pipo er ook net aangereden. Hij stopt aan het kruispunt, waar hij voorrang van rechts moet geven ... om dan toch net voor mijn neus op te draaien. Wie begrijpt zo'n mensen?
90km/h op een boerenbaantje?? ik met mijn 'oude' auto ging mijn voorrang genomen hebben aangezien hij maar max 20km/h reed....Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten90km/h op een boerenbaantje??
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichtenik met mijn 'oude' auto ging mijn voorrang genomen hebben aangezien hij maar max 20km/h reed....
Comment
-
Dat is inderdaad ook een ergernis, zo een schitterend baantje van 2 kilometer met een aaneenschakeling van leuke bochten en waar je nog 90 mag (maar lang niet overal kan halen). Als daar dan een pipo voor u hangt die denkt dat 40 km/h een 'goede-huisvader snelheid' is... GRrrrrr... Dan krijg ik goesting om ze in de gracht te tikken'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
10.2. Geen enkele bestuurder mag de normale gang van andere bestuurders hinderen door abnormaal traag te rijden wanneer daar geen geldige reden toe is, of door plots te remmen wanneer dit niet om veiligheidsredenen vereist is.10.5. Bestuurders die de normale gang van andere bestuurders hinderen door abnormaal traag te rijden mogen door de snellere bestuurders met kracht in de gracht getikt worden.
I wish...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
Ik lees dat eerste wetsartikel zo serieus zoals ik van je gewoon ben, en dan droogweg 10.5...
Ik moest luid lachen'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenVan de week op een smal boerenbaantje hing ik achter een pipo die letterlijk maar 10 à 20 km/h reed, waar je 90 mag. Natuurlijk moest hij dezelfde route nemen als ik. Er was geen ruimte om in te halen en hij vertikte het ook om efkes aan de kant te gaan. Uiteindelijk beslis ik dan maar om een zijbaantje in te slaan, om via een omweg terug op dezelfde weg te komen, hopelijk vóór die pipo.
Zondag eigenlijk ook mee gemaakt.
2 oudjes die aan 60 over een 90 baan rijden. toch eens lichtjes getuut als ze afdraaiden. (heb dit ook nog maar 1 keer gedaan.)
'k was toen ook wel serieus geergerd
Comment
-
meestal hebben ze dan zelfs hun gas gevonden en heb je een speelkameraadje mee achter u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenals het een 2richtingsbaan is (wel smal) kan je normaal gezien er toch wel naast? ik zet mij gewoon zo links mogelijk en zet men pinker aan. desnoods met men wielen in het gras aan de overkant, en vanals hij wat opschuift *roef* ertussen en dan schuiven ze wel op.
meestal hebben ze dan zelfs hun gas gevonden en heb je een speelkameraadje mee achter u.
Als hij in zijn spiegels keek wist hij trouwens donders goed dat ik er voorbij wilde want ik reed inderdaad ook zo links mogelijk met mijn richtingaanwijzer aan. Hij had zich gemakkelijk even aan de kant kunnen zetten, inhammetjes genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten't Is een smalle baan waar je er niet naast kan zonder in de berm te rijden, zeker niet als de andere in het midden van de baan blijft rijden. Die berm bestaat ook eerder uit stenen en putten dan gras, met andere woorden: je wil daar niet sneller dan stapvoets over rijden. Dat soort stoten haal ik liever niet uit met mijn M3. Ik heb geen zin in schade aan velgen/carosserie/ophanging voor één trage pipo
Als hij in zijn spiegels keek wist hij trouwens donders goed dat ik er voorbij wilde want ik reed inderdaad ook zo links mogelijk met mijn richtingaanwijzer aan. Hij had zich gemakkelijk even aan de kant kunnen zetten, inhammetjes genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenAls hij in zijn spiegels keek wist hij trouwens donders goed dat ik er voorbij wilde want ik reed inderdaad ook zo links mogelijk met mijn richtingaanwijzer aan. Hij had zich gemakkelijk even aan de kant kunnen zetten, inhammetjes genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHij heeft je dus niet gezien, oplossing:toeteren.
Comment
-
Pff..15 jarigen en een fiets...
Gewoon op een T kruispunt opdraaien..zonder kijken boe of ba en nemen ze hun bocht zonder handen en nemen dan natuurlijk de volledige baan. Dat vinden ze dan stoer zonder handjes rijden he!
Oke het was wel niet een drukke stadsbaan, maar toch een kruispunt.
Ik heb alles dicht moeten gooien en me naar rechts moeten gooien of ik had diene kleine door mijne gril gejaagd. Uiteindelijk raak ik de borduur met mijn velg en nog niet eventjes.
Ik stap uit en diene snotneus lacht zo halve naar mij. Chanche dat hij op zijne velo al 100m verder was, want ik had hem een pak rammel gegeven.
Daarna naar mijn velg gekeken, op 1ste zicht dus veel krassen en lak af (zwart).
Ben ik maar begonnen met dat zwart af te doen, en blijkbaar is er wonder boven wonder niks Dankzij die stoeprandbeschermers van mijn banden. En ik had toch iets hard horen schuren..
Nuja, chanche voor die snotneus en voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk BerichtenVandaag wielklemmen gekregen van de moibliteitscoördinator van ons ziekenhuis! 25€, en ge kunt maar beter vriendelijk zijn of dat krapuul zet uw auto vol met krassen!
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenPff..15 jarigen en een fiets...
Gewoon op een T kruispunt opdraaien..zonder kijken boe of ba en nemen ze hun bocht zonder handen en nemen dan natuurlijk de volledige baan. Dat vinden ze dan stoer zonder handjes rijden he!
Oke het was wel niet een drukke stadsbaan, maar toch een kruispunt.
Ik heb alles dicht moeten gooien en me naar rechts moeten gooien of ik had diene kleine door mijne gril gejaagd. Uiteindelijk raak ik de borduur met mijn velg en nog niet eventjes.
Ik stap uit en diene snotneus lacht zo halve naar mij. Chanche dat hij op zijne velo al 100m verder was, want ik had hem een pak rammel gegeven.
Daarna naar mijn velg gekeken, op 1ste zicht dus veel krassen en lak af (zwart).
Ben ik maar begonnen met dat zwart af te doen, en blijkbaar is er wonder boven wonder niks Dankzij die stoeprandbeschermers van mijn banden. En ik had toch iets hard horen schuren..
Nuja, chanche voor die snotneus en voor mij.
Ook fietsers die in het midden van de straat rijden (niet enkel wielertoeristen) en u daar een ganse tijd ophouden. Die hebben chance dat ik niet achter het stuur zit anders zouden ze het horen. Van de moment dat je erachter hangt tot je er voorbij kunt blijven klaxoneren
Of die scooters die opgefokt achter uw gat hangen of tussen al het verkeer zigzaggen. Heb me ook al dikwijls moeten inhouden van te roepen, "REMMEN"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenen welk ziekenhuis is dat?
Sta als arts al meer dan een jaar op dezelfde plek, in niemand zijn weg op een parking met quasi alleen artsen, maar een van die administatieve pippo's beslist om strenger op te treden tegen "foutparkeerders".
Wat als ik nu voor een spoedgeval naar een ander ziekenhuis moest??? (onze dienst werkt in 2 ziekenhuizen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenDaarnet iemand die met z'n auto de uitgang van een tankstation blokkeerde om te bellen met z'n gsm.
'k ging er op 10cm afstaan en toen reed ie wat vooruit (merci!), maar zet zich dan gewoon op het fietspad op een baan waar men 70 mag rijden.
En anders heb je nog een voicemail voor iets hé
Comment
Comment