Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
    Ik ben ook zo een. Gewoon wachten tot er een voorbijkomt en dan netjes volgen.
    Bij mij zal het alleszins niet lukken
    Vertraag naar 110 en dan komt de profiteur voorbij getaffeld met een gezicht van 'wat voor enen is dat hier'
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      Ja dat doe ik dus ook ( maar dat kan toch alleen als het donker is?)

Nog even over vrachtwagens. (Ik begrijp ook dat er van soorten zijn.)
      Maar een fransman smijt heel zijn boel naar links, en 't was bergop, ok als je er nooit passeert weet je dat niet (vals plat).
      Maar hij deed dit zeer kort voor mijn voorligger en mij.
      'k heb toch ook wel eens geclaxonneerd -,-

En dan nog een vraagje voor de vrachtwagenchauffeurs:
      Soms doe ik een stuk autostrade waarbij ik dan de eerstvolgende afrit terug moet nemen.
      Wat heb je dan liefst, dat ik lanks links voorbij kom vlammen en er nog tussenkruip om zo mijn afrit te nemen.
      Of dat ik op mijn gemak wat achter de vrachtwagen cruize ( zicht is dan wel beperkt maar met een lager verbruik )

Hebben jullie soms last van hypermilers, die kort achter de aanhanger rijden om zo minder te verbruiken?
      Erachter is altijd aangenamer. Die mannen die blijven kleven om minder te verbruiken zie je geregeld, vooral in Frankrijk, maar last heb je daar niet van, je ziet ze toch niet.

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Het valt tegenwoordig ook op dat vrachtwagens geen afstand moeten houden van elkaar, soms op 5 meter of minder van elkaar, als ge er dan tussen wilt om de volgende afrit te nemen laten ze u er niet tussen. Dusja dan heeft de voorste pech dat hij afgesneden wordt.
      Ahja, we mogen niet inhalen, dus moeten we kleven om sneller aan de afrit te zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
      Vertraag naar 110 en dan komt de profiteur voorbij getaffeld met een gezicht van 'wat voor enen is dat hier'
      Ik zie het probleem niet goed, als er u nu iemand volgt of niet, je gaat even geflitst zijn.

Comment

Ik zie het probleem niet goed, als er u nu iemand volgt of niet, je gaat even geflitst zijn.
        Hij draait de rollen dan gewoon om

Als ik zie dat er een auto mij "volgt" ga ik ook naar het eerste vak mooi aan 120 tot hij voorbij is, dan volg ik hem wel een beetje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Hij draait de rollen dan gewoon om

Als ik zie dat er een auto mij "volgt" ga ik ook naar het eerste vak mooi aan 120 tot hij voorbij is, dan volg ik hem wel een beetje
          Geen kwestie van probleem, ik ben gewoon niet bereid om 'gratis verkenner' te spelen, that's all. Als ze je dan inhalen zijn ze ineens ook niet meer zo gehaast
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

• Ik doe dat 's nachts altijd, wachten tot er iemand voorbijkomt aan een goed tempo (max 160) en dan erachter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
              Ik doe dat 's nachts altijd, wachten tot er iemand voorbijkomt aan een goed tempo (max 160) en dan erachter
              Ik deed dat ook nekeer, maar 't was een porsche aan 200 X'D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk Berichten
                UZ Gent

Sta als arts al meer dan een jaar op dezelfde plek, in niemand zijn weg op een parking met quasi alleen artsen, maar een van die administatieve pippo's beslist om strenger op te treden tegen "foutparkeerders".

Wat als ik nu voor een spoedgeval naar een ander ziekenhuis moest??? (onze dienst werkt in 2 ziekenhuizen)
                op diene campus aka ziekenhuis staan ze werkelijk overal hé.
                wimoptiek.be op

Comment

Ik deed dat ook nekeer, maar 't was een porsche aan 200 X'D
                  Ook eens een Citroën Xsara gevolgd tegen 210 (wist niet dat die dingen dat konden) met de 190, na een km of 10 gaf hij wel op. Motor stuk waarschijnlijk.

Comment

Ook eens een Citroën Xsara gevolgd tegen 210 (wist niet dat die dingen dat konden) met de 190, na een km of 10 gaf hij wel op. Motor stuk waarschijnlijk.
                    kwam er witte rook uit ?

Comment

kwam er witte rook uit ?
                      Nee, maar een Citroën die meer dan 5km boven de 200 rijdt is gegarandeerd stuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                        Ik heb altijd schrik dat het een anonieme flik is die mij achtervolgt...
                        Dusja ik vertraag dan ook efkes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                          Ik heb altijd schrik dat het een anonieme flik is die mij achtervolgt...
                          Dusja ik vertraag dan ook efkes.
                          Ik heb da ook altijd tot ik kan zien dat het een persoon is, maar als ze met 2 in de auto zitten
                          En zeker bij die typische undercoverwagens
                          teveel filmpkes gekeken zeker

Comment

• er is hier ng geeneen laagvlieger komen melden dat hij van de baan is geplukt
                            alleen door domme controles

Comment

• Best zielig, en dn zijn er nog manne die hem nen held vinden

Een lichtelijk getweakte Nissan GT-R is tot grote dingen in staat. Dat bewijst de nu volgende -op de openbare weg geschoten- video wel. Godzilla met 540 pk, een stoplicht dat op groen springt en een maat die alles filmt vanaf de passagiersstoel. Jep, we hebben er weer een! De bestuurder van deze GT-R doet eerst […]
                              BMW X5 45e

Comment

• 308 per uur en een GTR doen niks aan het feit dat je nog geen baard kan groeien

Comment

• Vandaag nog geen ergernis wat de viaduct betreft! Wel een Engelsman die ik een stamp onder zijn viool wou geven. Ik rijd 135 op CC, voornamelijk middenvak want rechts behoorlijk wat verkeer. Komt een Brit aangereden (die ik enkele minuten voordien nog gepasseerd was) en op het moment dat de wegversmallingen ver gaan beginnen passeert hij mij. De maximum snelheid wijzigt daar, en beslist hij om mij te couperen en stevig op zijn rem te duwen :/ Heb mij nog op tijd naar links kunnen gooien, de idioot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Vandaag nog geen ergernis wat de viaduct betreft! Wel een Engelsman die ik een stamp onder zijn viool wou geven. Ik rijd 135 op CC, voornamelijk middenvak want rechts behoorlijk wat verkeer. Komt een Brit aangereden (die ik enkele minuten voordien nog gepasseerd was) en op het moment dat de wegversmallingen ver gaan beginnen passeert hij mij. De maximum snelheid wijzigt daar, en beslist hij om mij te couperen en stevig op zijn rem te duwen :/ Heb mij nog op tijd naar links kunnen gooien, de idioot.
                                    'k versta het lik niet goed, hij coupeert je bij een wegversmalling en jij kan nog naar links gooien?

Comment

• Verkeerd woordgebruik, de rijstroken versmallen gewoon, niet dat er één wegvalt. Zoals wel meer bij werken het geval is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Verkeerd woordgebruik, de rijstroken versmallen gewoon, niet dat er één wegvalt. Zoals wel meer bij werken het geval is.
                                        't is om je gek te ergeren, al die werken.
                                        Op de A19 is het bijna te smal om met 2 te rijden.
                                        En iedereen rijdt dan nog zo vré links dat je constant kans hebt om op zo'n paaltje te rijden. (er zijn er al een paar gesneuveld.

Comment

• Daarstraks ook een ergernis ivm de werken aan het viaduct. Van de E19 komende richting buitenring is de invoegstrook veel te kort. Ik zat met een treuzelaar voor mij die 50 reed, en dan kom je op de invoegstrook die hoop en al 150 meter lang is. Er kwam teveel verkeer af (maar 2 rijstroken), en er kon niet ingevoegd worden. Dan sta je daar gewoon stil op een invoegstrook, met amper de kans om er nog tussen te geraken. Mijn wagen heeft nu gewoon power om snel te accelereren en in te voegen, maar de persoon voor mij ..

Comment

Working...
                                          X