Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
i 1 2 1/2 6
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenNee nee, ze had volledig gelijk . Ik versta dat je je auto wilt beschermen, maar ik vrees dat je met dat gedrag solliciteert naar builen of andere schade. Zeker als je dan nog arrogant uit de hoek komt zoals je zelf zegt, kan als een rode lap op een stier werken.
Maar ergens hebde wel gelijk
Comment
-
Ik doe het ook constant wel achteraan de parking Want al staan er binnen de 6 plaatsen geen auto's, is er plaats genoeg, dan nog staat er anders altijd een auto naast mij, en liefst dicht genoeg dat ik serieus wat moeite moet doen om in mijn auto te geraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenParkeer je dan op de gehandicapten plaats, die zijn breder. En als ze vragen wat er scheelt met je, antwoord je: 'paranoide'.
uitdelen bij de bakker en GB.
De bedoeling van de gehandicaptenplaatsen is uiteraard heel goed maar er wordt weeral
duchtig van geprofiteerd,ken er genoeg die zo'n kaarten zeker niet verdienen en er toch
gebruik van maken.
Comment
-
Ik doe dat ook, zeker als er weinig volk is.
Ik heb al genoeg builen in mijn deuren gehad.
Maar de vlaamse kuddegeest is wel ongelooflijk. Zie onderstaande foto: ik stond helemaal alleen, en was een half uurtje weg. Stond achteraan op de parking .....
Bij terugkomst:
Ongelooflijk he.Bijgevoegde Bestanden__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenIk doe dat ook, zeker als er weinig volk is.
Maar de vlaamse kuddegeest is wel ongelooflijk. Zie onderstaande foto: ik stond helemaal alleen, en was een half uurtje weg. Stond achteraan op de parking .....
Bij terugkomst:
Ongelooflijk he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenIk doe dat ook, zeker als er weinig volk is.
Bij terugkomst:
Ongelooflijk he.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jodele Bekijk BerichtenWaarom niet eigenlijk,heb tegenwoordig toch de indruk dat ze die stickers en kaarten
uitdelen bij de bakker en GB.
De bedoeling van de gehandicaptenplaatsen is uiteraard heel goed maar er wordt weeral
duchtig van geprofiteerd,ken er genoeg die zo'n kaarten zeker niet verdienen en er toch
gebruik van maken.
Ik ken er zo ook enkele.
Ik heb ook zo een kaart in de auto liggen (is van mijne pa), maar ik gebruik die enkel als mijne pa d'r ook bij is, anders leg ikj die in het bakske aan de deur.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Bij terugkomst:
Ongelooflijk he.
Dien Volvo, die d'r blijkbaar nog als eerste stond, waarvan de bestuurder blijkbaar niet binnen de lijntjes kan parkerenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenIk dacht dat voor een verstandelijke handicap zo een kaart ook mocht.
Comment
-
Bij terugkomst:
Ongelooflijk he.
Hier in't straat staat er zo éne. Volgens mij draait die mens in shiften met de late. Héle dagen aan een stuk staat dien stil. 's Avonds half 9 en hij sleurt heel dat kot open door de smalle enkel richting straatjes in Antwerpen-centrum; 5 straten verder hoor ik hem nog
En moest hij dan nog wat pk's bij hebben, akkoord dan, maar mijn Scudo was destijds zelfs rapper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenNog zo'n ergernis. Van die veel te grote Amerikaanse bakken Grrr!
Hier in't straat staat er zo éne. Volgens mij draait die mens in shiften met de late. Héle dagen aan een stuk staat dien stil. 's Avonds half 9 en hij sleurt heel dat kot open door de smalle enkel richting straatjes in Antwerpen-centrum; 5 straten verder hoor ik hem nog
En moest hij dan nog wat pk's bij hebben, akkoord dan, maar mijn Scudo was destijds zelfs rapper
Tja, een suv is nu eenmaal geen interessante wagen in een stad en zeker geen Amerikaan die meestal nog een maat groter is dan zijn Europese neefjes maar dat is een discussie die al menigmaal gevoerd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVan die pipo's die in mijn gat komen hangen als ik "uitbol" wanneer het verkeerslicht wat verder op rood staat.
Of nog erger, die pipo's die nog voorbijvlammen terwijl ik "uitbol" en waarvoor ik dan extra moet bijremmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk BerichtenAls je je auto op 2 plaatsen tegelijk parkeert, heb je mijn inziens ook een verstandelijke handicap... en ben ik er als de kippen bij om je dat ook mee te delen als ik je zie (want meestal zijn die mensen daar zelf niet van op de hoogte, op die manier kunnen ze dan een gehandicaptenkaart aanvragen en word hun boertigheid wettelijk )
En als je niet inziet dat je het na al die jaren en vele builen en krassen beu bent wil ik er steevast een paar in je deur zetten op dat moment. Uiteraard mits jouw goedkeuring. Want laf weglopen doe ik niet in tegenstelling tot al wie al ooit tegen m'n deuren zat.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Zatte turken die om 4uur op het midden van de rijbaan strompelen.
Gelukkig zag ik nog een glim van z'n lederen vest (hij liep op een onverlicht stuk) en alles toegegooid.
Leg het maar eens uit als ge dat mee hebt, ben geen voorstander van vluchtmisdrijf maar zou toch 2 keer nadenken alvorens te stoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk haat het wanneer mensen van een uur ver moeten beginnen vertragen en uitbollen voor een rood licht, als ik het afslagvak naar rechts wil nemen waar de lichten niet voor gelden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk haat het wanneer mensen van een uur ver moeten beginnen vertragen en uitbollen voor een rood licht, als ik het afslagvak naar rechts wil nemen waar de lichten niet voor gelden.My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
Comment