Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Ergens had ze gelijk ja, dat zeker wel. Toen ik naar de ingang liep en omkeek, zag ik dat m'n lichten nog brandden (dikke fail eigenlijk ). Ik heb dan een praatje gemaakt met de dame en ze begreep wel dat het een tweede auto was die 21 jaar oud is en gewoon goed verzorgd wordt. Als je dan ziet dat onze medemens dat op 2 seconden tijd naar de klote helpt
    Nee nee, ze had volledig gelijk . Ik versta dat je je auto wilt beschermen, maar ik vrees dat je met dat gedrag solliciteert naar builen of andere schade. Zeker als je dan nog arrogant uit de hoek komt zoals je zelf zegt, kan als een rode lap op een stier werken.
    i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
      Nee nee, ze had volledig gelijk . Ik versta dat je je auto wilt beschermen, maar ik vrees dat je met dat gedrag solliciteert naar builen of andere schade. Zeker als je dan nog arrogant uit de hoek komt zoals je zelf zegt, kan als een rode lap op een stier werken.
      Moraalridders allemaal

Maar ergens hebde wel gelijk

Comment

• Ik doe het ook constant wel achteraan de parking Want al staan er binnen de 6 plaatsen geen auto's, is er plaats genoeg, dan nog staat er anders altijd een auto naast mij, en liefst dicht genoeg dat ik serieus wat moeite moet doen om in mijn auto te geraken.

Comment

• Parkeer je dan op de gehandicapten plaats, die zijn breder. En als ze vragen wat er scheelt met je, antwoord je: 'paranoide'.
          i 1 2 1/2 6

Comment

• groen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
              Parkeer je dan op de gehandicapten plaats, die zijn breder. En als ze vragen wat er scheelt met je, antwoord je: 'paranoide'.
              Waarom niet eigenlijk,heb tegenwoordig toch de indruk dat ze die stickers en kaarten
              uitdelen bij de bakker en GB.

De bedoeling van de gehandicaptenplaatsen is uiteraard heel goed maar er wordt weeral
              duchtig van geprofiteerd,ken er genoeg die zo'n kaarten zeker niet verdienen en er toch
              gebruik van maken.

Comment

• Ik doe dat ook, zeker als er weinig volk is.
                Ik heb al genoeg builen in mijn deuren gehad.

Maar de vlaamse kuddegeest is wel ongelooflijk. Zie onderstaande foto: ik stond helemaal alleen, en was een half uurtje weg. Stond achteraan op de parking .....

Bij terugkomst:

Ongelooflijk he.
                Bijgevoegde Bestanden

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                  Ik doe dat ook, zeker als er weinig volk is.

Maar de vlaamse kuddegeest is wel ongelooflijk. Zie onderstaande foto: ik stond helemaal alleen, en was een half uurtje weg. Stond achteraan op de parking .....

Bij terugkomst:

Ongelooflijk he.

Comment

Bij terugkomst:

Ongelooflijk he.
                    Ik zie alles heel normaal. Die met zijn amerikaan kan niet anders dan daar gaan staan met zijn truck, dieje vespa zoekt een veilig plekske voor zijn scooterke en dieje beejemwee dat is gewoon een beejemwee, die doen dat wel meer
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jodele Bekijk Berichten
                      Waarom niet eigenlijk,heb tegenwoordig toch de indruk dat ze die stickers en kaarten
                      uitdelen bij de bakker en GB.

De bedoeling van de gehandicaptenplaatsen is uiteraard heel goed maar er wordt weeral
                      duchtig van geprofiteerd,ken er genoeg die zo'n kaarten zeker niet verdienen en er toch
                      gebruik van maken.
                      Ja, vaak profiteren van de kaart van een familielid of buurman / vrouw die in sommige gevallen zelfs al overleden zijn.
                      Ik ken er zo ook enkele.

Ik heb ook zo een kaart in de auto liggen (is van mijne pa), maar ik gebruik die enkel als mijne pa d'r ook bij is, anders leg ikj die in het bakske aan de deur.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Bij terugkomst:

Ongelooflijk he.
                        Ik zie maar één zaak die "ongelooflijk" is op die foto.
                        Dien Volvo, die d'r blijkbaar nog als eerste stond, waarvan de bestuurder blijkbaar niet binnen de lijntjes kan parkeren
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik dacht dat voor een verstandelijke handicap zo een kaart ook mocht.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ik dacht dat voor een verstandelijke handicap zo een kaart ook mocht.
                            Als je je auto op 2 plaatsen tegelijk parkeert, heb je mijn inziens ook een verstandelijke handicap... en ben ik er als de kippen bij om je dat ook mee te delen als ik je zie (want meestal zijn die mensen daar zelf niet van op de hoogte, op die manier kunnen ze dan een gehandicaptenkaart aanvragen en word hun boertigheid wettelijk )

Comment

Bij terugkomst:

Ongelooflijk he.
                              Nog zo'n ergernis. Van die veel te grote Amerikaanse bakken Grrr!
                              Hier in't straat staat er zo éne. Volgens mij draait die mens in shiften met de late. Héle dagen aan een stuk staat dien stil. 's Avonds half 9 en hij sleurt heel dat kot open door de smalle enkel richting straatjes in Antwerpen-centrum; 5 straten verder hoor ik hem nog
                              En moest hij dan nog wat pk's bij hebben, akkoord dan, maar mijn Scudo was destijds zelfs rapper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                Nog zo'n ergernis. Van die veel te grote Amerikaanse bakken Grrr!
                                Hier in't straat staat er zo éne. Volgens mij draait die mens in shiften met de late. Héle dagen aan een stuk staat dien stil. 's Avonds half 9 en hij sleurt heel dat kot open door de smalle enkel richting straatjes in Antwerpen-centrum; 5 straten verder hoor ik hem nog
                                En moest hij dan nog wat pk's bij hebben, akkoord dan, maar mijn Scudo was destijds zelfs rapper
                                Waar woon jij in Antwerpen als ik vragen mag? Ik woon in de Scheldestraat en hier komt ook af en toe een zwarte pick-up langsgebruld. Misschien dezelfde?

Tja, een suv is nu eenmaal geen interessante wagen in een stad en zeker geen Amerikaan die meestal nog een maat groter is dan zijn Europese neefjes maar dat is een discussie die al menigmaal gevoerd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Van die pipo's die in mijn gat komen hangen als ik "uitbol" wanneer het verkeerslicht wat verder op rood staat.
                                  Of nog erger, die pipo's die nog voorbijvlammen terwijl ik "uitbol" en waarvoor ik dan extra moet bijremmen.
                                  Ik haat het wanneer mensen van een uur ver moeten beginnen vertragen en uitbollen voor een rood licht, als ik het afslagvak naar rechts wil nemen waar de lichten niet voor gelden.
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                                    Als je je auto op 2 plaatsen tegelijk parkeert, heb je mijn inziens ook een verstandelijke handicap... en ben ik er als de kippen bij om je dat ook mee te delen als ik je zie (want meestal zijn die mensen daar zelf niet van op de hoogte, op die manier kunnen ze dan een gehandicaptenkaart aanvragen en word hun boertigheid wettelijk )
                                    dan krijg jij steevast de vraag terug wat jij jou te moeien hebt met parkeerplaatsen die niet van jou zijn en van situaties waar jij geen last van hebt.

En als je niet inziet dat je het na al die jaren en vele builen en krassen beu bent wil ik er steevast een paar in je deur zetten op dat moment. Uiteraard mits jouw goedkeuring. Want laf weglopen doe ik niet in tegenstelling tot al wie al ooit tegen m'n deuren zat.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Zatte turken die om 4uur op het midden van de rijbaan strompelen.
                                      Gelukkig zag ik nog een glim van z'n lederen vest (hij liep op een onverlicht stuk) en alles toegegooid.

Leg het maar eens uit als ge dat mee hebt, ben geen voorstander van vluchtmisdrijf maar zou toch 2 keer nadenken alvorens te stoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                        Ik haat het wanneer mensen van een uur ver moeten beginnen vertragen en uitbollen voor een rood licht, als ik het afslagvak naar rechts wil nemen waar de lichten niet voor gelden.
                                        Idd, of gewoon tergend langzaam naar een verkeerslicht dat rood is kruipen. Bol toch gewoon zover ge kunt en stop dan, dan kan ik tenminste ook stoppen en de auto in neutraal zetten ipv als een idioot 2 minuten aan een stuk aan 3 per uur verder te kruipen. Kan natuurlijk direct stoppen en een gat van (na 3 minuten) 100 meter laten met mijn voorganger, maar dat vinden die achter mij ook niet tof denk ik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                          Of diegene die van op een afstand vertragen als het licht op groen staat. Ze anticiperen dat het waarschijnlijk toch op oranje zal springen, en zijn waarschijnlijk bang dat ze hun auto niet meer gestopt zullen krijgen. Meestal slagen ze er nog in om gelijk te krijgen, en staan ze voor rood..
                                          My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Working...
                                          X