Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
    Of diegene die van op een afstand vertragen als het licht op groen staat. Ze anticiperen dat het waarschijnlijk toch op oranje zal springen, en zijn waarschijnlijk bang dat ze hun auto niet meer gestopt zullen krijgen. Meestal slagen ze er nog in om gelijk te krijgen, en staan ze voor rood..
    Idd. Ook een mooie...

O ja, en aan de mensen in de file: Kijk gerust ook naar de auto voor je voorligger. Dat scheelt minuten voor degenen die achter je komen.
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Zatte turken die om 4uur op het midden van de rijbaan strompelen.
      Gelukkig zag ik nog een glim van z'n lederen vest (hij liep op een onverlicht stuk) en alles toegegooid.

Leg het maar eens uit als ge dat mee hebt, ben geen voorstander van vluchtmisdrijf maar zou toch 2 keer nadenken alvorens te stoppen.
      Straf dat je aan de glimp van een vest kan zien dat het om 1) zatte en 2) Turken gaat. Of ben je gestopt om een praatje te maken?
      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• gisteren weer eens zo "slim" een kruispunt tegen gekomen waarbij je zo een lus in de grond zitten hebt. Als je daarover komt met je wagen om bv linksaf te slaan dedecteert die lus je waarna het verkeerslicht je linksaf laat terwijl het pijlte anders niet zou gaan. tot hier alles normaal; tenzij je daar dus met een moto over gaat rijden; dat ding ziet u dus niet en je staat dan schoon te wachten tot een auto ook linksaf wil. (ofwel moet je dus door het rood rijden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
          Of diegene die van op een afstand vertragen als het licht op groen staat. Ze anticiperen dat het waarschijnlijk toch op oranje zal springen, en zijn waarschijnlijk bang dat ze hun auto niet meer gestopt zullen krijgen. Meestal slagen ze er nog in om gelijk te krijgen, en staan ze voor rood..
          Of van die mensen die eerst staan aan het rode licht en dan nog 5 seconden op de rem blijven staan wanneer het weer groen wordt. Bedankt! Dat zijn weer 3 auto's minder door de groenfase
          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
            Of van die mensen die eerst staan aan het rode licht en dan nog 5 seconden op de rem blijven staan wanneer het weer groen wordt. Bedankt! Dat zijn weer 3 auto's minder door de groenfase
            Typisch neveneffect hiervan is dat de taffelaar meestal net door't oranje glipt, en jij hopeloos achterblijft...
            1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
              Typisch neveneffect hiervan is dat de taffelaar meestal net door't oranje glipt, en jij hopeloos achterblijft...

Aarghh! The story of my life: taffelaars die mij lang genoeg ophouden zodat ik rood heb, maar zelf nog net vrolijk kunnen doorrijden/taffelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                Straf dat je aan de glimp van een vest kan zien dat het om 1) zatte en 2) Turken gaat. Of ben je gestopt om een praatje te maken?
                Straf dat ik mij moet verantwoorden, maar bon.

Stap 1: we naderen (ik reed te snel, maar bon 4uur, geen kat op de baan) en ik zie plots kort die weerspiegeling op z'n vest.
                Stap2: we remmen met het idee "daar moet iets lopen"
                Stap3: we rijden 30-20kmh en op 5meter afstand zie we die zatte turk strompelen. (Lederen vestje, zwart haar, O-benen, bruine huid, kort gestuikt, mompelend in alles behalve Nederlands en in Gent. Dat lijkt me een Turk.)
                Stap4: voorzichtig voorbij en toeteren als hij naar m'n auto uitwijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                  5 seconden, gij hebt wel veel geduld, ik toeter na 3

Comment

• In het rijtje: mensen die al van ver uitbollen voor een rotonde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sergoids Bekijk Berichten
                      Waar woon jij in Antwerpen als ik vragen mag? Ik woon in de Scheldestraat en hier komt ook af en toe een zwarte pick-up langsgebruld. Misschien dezelfde?

Tja, een suv is nu eenmaal geen interessante wagen in een stad en zeker geen Amerikaan die meestal nog een maat groter is dan zijn Europese neefjes maar dat is een discussie die al menigmaal gevoerd is.
                      Ik woon in de driehoek Van Eycklei, Mechelsesteenweg & Belgiëlei. Uiteindelijk is het niet zo reusachtig ver, maar er zijn er meerdere (lees: te veel)...

Comment

• godverdomschenondemiljaardedju!!!

Ik HAAT trage kippen op de baan =/

Aan 60 70 constant versnellen vertragen op een baan van 90.

In kortrijk zijn er werken, na 100m moet er ingevoegd worden. (ik weet dit)
                        Dien L voor mij op het 2de vak trek dan zo verdomd traag op, 'k zat er ver tegen -,- (en ze moest dan nog eens de eerste afslag terug nemen, (KIP; oude dame met een zoon dernaast ofzo)
                        dan had ik geen plaats om in te voegen, in wilde dat camionettje mij niet voorlaten omdat hij denkt van zie je wel met je voorkruipen.

'k heb vandaag 190km afgelegd, (mensen zijn toch vriendelijker als je met een postauto rijdt -,-)
                        (110 van en naar kortrijk)
                        Maar bij het zien van mij post-autootje rijdt iedereen zo traag :s ik heb de tijd om nog 'duusd' manoeuvres uit te voeren.

POOLSE vrachtenwagen, in het midden van 2 rijstroken, (ok 't is smal en 't zijn werken aan 70), ik kom eens kort rechts kijken tegen zijn oplegger. BAM naar rechts (wel met pinker) blijkbaar was hij aan het eten zeker ofzo?

Zo'n wegenwerkenpaaltjes met betonvoetjes, een gebroken voetje op het rijvak ik denk dat ik er aan 100/h nog geen 10cm van zat.
                        Ze zetten ze ook veel te dicht, der zijn er al heel veel gemaaid, wss door vrachtwagens.

't is gewoon teveel om op te noemen, der zijn er toch teveel die niet vlot kunnen rijden, en alle tijd van de wereld nemen.

En mensen op't school die niet kunnen parkeren en als bompa doen.
                        Maar zij parkeren gewoon lukraak, niet ten einde van de parking,
                        Ik kon er tussen, maar ik zou niet kunnen uittappen. -,- heb hem dan gewoon het GRAS in gereden! né
                        Last edited by ; 05/07/2011, 17:09.

Comment

• Afgelopen vrijdag (eigenlijk moet't niet in het ergernis topic, maar bon) rij ik naar huis na het werk. Op de Oudenaardsesteenweg in Mere draai ik linksaf naar Aaigem (voor diegenen die zich kunnen identificeren met de streek) en kom je op een wat kleinere weg waar je 50 mag en vaak auto's geparkeerd staan langs de weg. Je moet dan uiteraard voorrang verlenen aan het kruisende verkeer als de auto's langs jouw kant staan.

Ik draai zoals gezegd links in, in 2de tegen quasi 15/20 km/h. Er staat iets verderop een auto geparkeerd en een bejaarde man met fiets staat een praatje te maken met een buurtbewoner die in z'n deurgat staat. Nog iets verderop zie ik een vrachtwagen in de tegengestelde richting afkomen, en ik beslis plankgas te geven tot 50 in tweede (auto maakt dan pakweg 3300 toeren) om niet te moeten stoppen voor die vrachtwagen.

Dit zou een manoeuvre zijn zoals je er dagelijks 1000'en doet (ik had nog meters over en hinderde de vrachtwagen absoluut niet), ware het niet dat bejaard mannetje met zijn fiets het nodig vond om overduidelijk teken te doen dat ik trager moest rijden. Daar krijg ik het dus van, vooral omdat ik niet eens te rap reed. Even dacht ik te stoppen en verhaal te halen, maar nét als ik stilstond dacht ik aan wat Bompa hier eens gepost had.

Eventjes achteruit laten bollen, ik zag die mens al wegdraaien in mijn spiegel. Redelijk bruut uitgestapt, en dan poeslief: meneer, scheelt er iets met mijn auto want u deed teken??
                          Met vertrokken gezicht: neenee meneer, neeneent, neent, ik dacht dattet Roger van 'den dries' was zenne.
                          Ik weer poeslief: ach, oef, goed zo, ik dacht dat er iets met mijn banden was ofzo.

De mens nog 'n fijne dag gewenst, en 't kot in eerste opengetrokken tot 5200 toeren (exact 50 km/h).

Zo, die heeft nét niet of nét wel in zijn broek gepist
                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                            Afgelopen vrijdag (eigenlijk moet't niet in het ergernis topic, maar bon) rij ik naar huis na het werk. Op de Oudenaardsesteenweg in Mere draai ik linksaf naar Aaigem (voor diegenen die zich kunnen identificeren met de streek) en kom je op een wat kleinere weg waar je 50 mag en vaak auto's geparkeerd staan langs de weg. Je moet dan uiteraard voorrang verlenen aan het kruisende verkeer als de auto's langs jouw kant staan.

Ik draai zoals gezegd links in, in 2de tegen quasi 15/20 km/h. Er staat iets verderop een auto geparkeerd en een bejaarde man met fiets staat een praatje te maken met een buurtbewoner die in z'n deurgat staat. Nog iets verderop zie ik een vrachtwagen in de tegengestelde richting afkomen, en ik beslis plankgas te geven tot 50 in tweede (auto maakt dan pakweg 3300 toeren) om niet te moeten stoppen voor die vrachtwagen.

Dit zou een manoeuvre zijn zoals je er dagelijks 1000'en doet (ik had nog meters over en hinderde de vrachtwagen absoluut niet), ware het niet dat bejaard mannetje met zijn fiets het nodig vond om overduidelijk teken te doen dat ik trager moest rijden. Daar krijg ik het dus van, vooral omdat ik niet eens te rap reed. Even dacht ik te stoppen en verhaal te halen, maar nét als ik stilstond dacht ik aan wat Bompa hier eens gepost had.

Eventjes achteruit laten bollen, ik zag die mens al wegdraaien in mijn spiegel. Redelijk bruut uitgestapt, en dan poeslief: meneer, scheelt er iets met mijn auto want u deed teken??
                            Met vertrokken gezicht: neenee meneer, neeneent, neent, ik dacht dattet Roger van 'den dries' was zenne.
                            Ik weer poeslief: ach, oef, goed zo, ik dacht dat er iets met mijn banden was ofzo.

De mens nog 'n fijne dag gewenst, en 't kot in eerste opengetrokken tot 5200 toeren (exact 50 km/h).

Zo, die heeft nét niet of nét wel in zijn broek gepist
                            I like those tips

Comment

• wheeee, ik krijg volgelingen

Werkt altijd hoor. 99 percent zijn broekpissers

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                wheeee, ik krijg volgelingen

Werkt altijd hoor. 99 percent zijn broekpissers
                                99% zijn broekpissers met hun wagen, bang om ergens tegen te rijden -,-

Vandaag een POOLSE vrachtwagen naar zijn rechtervak geduwd (klein beetje uit context gerukt)

(Is te lezen in post hierboven.)

Ik parkeer de peugeot overal, toch al een miljoen builen en blutsen een schreefkes van anderen in (en 2 van mij )
                                'K denk dat ik mijn oldtimer nergens ga durven parkeren

Sorry voor spellingsvouten (bompa).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                  99% zijn broekpissers met hun wagen, bang om ergens tegen te rijden -,-
                                  Hier kom ik later nog eens op terug

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                    Hier kom ik later nog eens op terug
                                    Ja ik heb ergens tegen gereden,
                                    Heb er uit geleerd, maar ben daarom niet bang van met d'n otto te rijden!

Comment

• De autostrade oprijden tegen 70 is tegenwoordig de norm blijkbaar.

Vrachtwagens die geen seconde kunnen wachten en die ook het rijvak van de tegenligger nodig hebben om te kunnen draaien terwijl er maar 1 wagen aan komt.

Liggen pruttelen achter een vrachtwagen en als er iemand tegen 120 aankomt je vlug ervoor gooien en de vrachtwagen tegen 91 voorbijgaan....bedankt.

Constant remmen en optrekken op een rechte weg waar niets te zien is.

grrr,Voor uw huis uw spiegel erafrijden en snel wegrijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jodele Bekijk Berichten
                                        De autostrade oprijden tegen 70 is tegenwoordig de norm blijkbaar.

Liggen pruttelen achter een vrachtwagen en als er iemand tegen 120 aankomt je vlug ervoor gooien en de vrachtwagen tegen 91 voorbijgaan....bedankt.

Constant remmen en optrekken op een rechte weg waar niets te zien is.
                                        'k snap da ook niet. is da nu zo moeilijk om uw voet stabiel te houden.
                                        Maakt dat nu zoveel uit als ze eerst voorbij de vrachtwagen gaan of 5 sec. moeten wachten en er achter rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                          Ja ik heb ergens tegen gereden,
                                          Heb er uit geleerd, maar ben daarom niet bang van met d'n otto te rijden!
                                          oh maar ik had het niet op jou hoor.
                                          Ik heb in 't verleden ook al tegen dingen gereden hoor

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X