Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    oh maar ik had het niet op jou hoor.
    Ik heb in 't verleden ook al tegen dingen gereden hoor
    Ik had graag geweten wat je bedoelt met "daar kom ik later nog eens op terug "

Comment

• op gepaste tijd quote ik mezelf wel, 't heeft niks met jou te maken.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

dan krijg jij steevast de vraag terug wat jij jou te moeien hebt met parkeerplaatsen die niet van jou zijn en van situaties waar jij geen last van hebt.

En als je niet inziet dat je het na al die jaren en vele builen en krassen beu bent wil ik er steevast een paar in je deur zetten op dat moment. Uiteraard mits jouw goedkeuring. Want laf weglopen doe ik niet in tegenstelling tot al wie al ooit tegen m'n deuren zat.
        Dan antwoord ik ook steevast dat ik last heb met boertige mensen die ook nog eens arrogant worden als ze niet in hun recht zijn.
        En je mag altijd proberen je deur in de mijne te zetten, kan je stoere verhalen vertellen in het ziekenhuis , want ik zal ook niet weglopen...
        Raar toch dat mensen die simpelweg in de fout gaan en daarbij anderen hinderen, ook altijd nog een niet ter zake doende uitleg hebben hé^^, alsof dat hun gedrag rechtvaardigt.

Comment

dan krijg jij steevast de vraag terug wat jij jou te moeien hebt met parkeerplaatsen die niet van jou zijn en van situaties waar jij geen last van hebt.
          Maar de klager heeft toch wel last? De klager zoekt een parkeerplaats en jij neemt er twee in met een Volvo.

Ik zou ook twee parkeerplaatsen moeten innemen want ik rij wat specialers dan een Volvo, maar krijg mezelf niet zover en eigenlijk heb ik nog nooit parkeerschades opgelopen, terwijl ik denk dat ostentatief gaan parkeren met mijn auto net agressie opwekt. Dus ik parkeer braaf op die plekken waar niemand anders in durft of past.

Comment

• mensen die zich het vaakst ergeren

wooter 302
            Bompa 188
            |) ][ |V| ][ 150
            koenvj 120
            caoimhin 96
            El Greco 86
            will 84
            bobo 82
            gerritbuggenhout 77
            kefkie 75
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• hihi

Comment

• Een week of 2 geleden in een parking in Bxl centrum. Auto netjes geparkeerd met de snuit naar voren. Kom 's middags terug want moest nog naar andere klant. Zijn altijd stukjes van 3 auto's die naast mekaar parkeren en dan een betonnen paal. Ik stond rechts, links stond een andere auto en dan in het midden had zich een A6 helemaal schuin geparkeerd en wel zo dat ik nog amper mijn deur kon open krijgen om erin te gaan.

Zodoende verplicht hij mij feitelijk van langs de passagiersdeur in te stappen. Heb het gewoon vertikt en mijn deur tegen zijn achterdeur geknald, en nog eens, en nog eens, ......en NOG eens Resultaat: lakschade aan zijn auto en aan het randje van mijn deur de gekende lakschade. Maar daar zie je niks van en het is toch een leasekrel. Da's nu de eerste keer dat ik zoiets doe maar dit was er echt over. Hij had overschot aan ruimte om zich daar proper in te parkeren.

*LUL*

Comment

• Ik kom vanmorgen bij de bakker, en naast de winkel zijn er parkeerplaatsen voor klanten. Deze plaatsen hebben geen markeringen, maar er is genoeg plaats voor 3 auto's. Stond er een Polo helemaal scheef geparkeerd zodat er slechts 2 auto's konden staan. Ik parkeer mij dus verderop waar ik kan, ga de winkel binnen, vraag van wie die Polo is en vraag madam (uiteraard) of ze haar auto volgende keer deftig kan parkeren zodat andere mensen ook parking hebben.
                  Madam was hier duidelijk niet mee opgezet en gaf commentaar, maar de andere mensen in de winkel gaven mij wel gelijk en ze vertrok daarna met een heel zuur gezicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                    Lakschade aan je eigen auto voor een andere te kloten

Zet dan gewoon je knie in zijn deur hé... Dat is veel erger dan lakschade want gaat hij moeten laten herstellen en je eigen auto blijft ok...
                    Heb met die auto maar 3 dagen moeten rondrijden. Was vervangwagen voor mijn leasebak Anders zou het idd op een andere manier gebeurd zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Mooi van je... Mocht je je binnen 5 jaar afvragen waarom je niet makkelijk een vervangwagen krijgt, kom dan hier eens lezen...

Volgens mij stonden er 2 LULLEN op de parking...
                      Sterke reply hoor! Petje af!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten
                        Heb het gewoon vertikt en mijn deur tegen zijn achterdeur geknald, en nog eens, en nog eens, ......en NOG eens Resultaat: lakschade aan zijn auto en aan het randje van mijn deur de gekende lakschade. Maar daar zie je niks van en het is toch een leasekrel. Da's nu de eerste keer dat ik zoiets doe maar dit was er echt over. Hij had overschot aan ruimte om zich daar proper in te parkeren.

*LUL*
                        Wie is er de L*L eigenlijk? Je zou beschaamd moeten zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sdetroch Bekijk Berichten
                          Wie is er de L*L eigenlijk? Je zou beschaamd moeten zijn!
                          ²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                            ²²²²²

Vinden jullie dit dan normaal gedrag, iemand anders eigendom moedwillig beschadigen?
                            Ik anders niet, maar zou aan mijn opvoeding of ouderdom kunnen liggen natuurlijk.

Comment

Vinden jullie dit dan normaal gedrag, iemand anders eigendom moedwillig beschadigen?
                              Ik anders niet, maar zou aan mijn opvoeding of ouderdom kunnen liggen natuurlijk.
                              ²²²²² betekent dat ik akkoord ga met je post.

Comment

Wat Internationale Carrosserie Molesteerder wou zeggen, is dat hij dit niet als normaal gedrag bestempelt.

Ik ook niet trouwens. Alsook zou er geen haar op m'n kop aan denken om iemand anders' eigendom te beschadigen. Jammer dat sommigen een veel te kort lontje hebben.
                                1991 BMW E30 318is

Comment

Lol, ik geef u hierin gelijk. Overschotten van gelijk zelfs. Ben al vaker in mijn auto gewrongen omdat er iemand dichtbij stond geparkeerd. Is trouwens de eerste keer dat ik zoiets bewust doe. Maar als je zou gezien hebben hoe hij deze auto moedwillig gans scheef in eeen brede parkeerplaats gezet heeft zonder rekening te houden met de auto die naast hem geparkeerd staat, en zodoende mijn bestuurdersdeur te barikaderen, dan verdien je zoiets. Ik snap gerust zo'n reply als bovenstaande als je de situatie niet zelf gezien hebt, dus ik trek het mij ook niet aan. Mss in het vervolg een foto erbij posten?

IIg zal hij zich wsl volgende keer wèl tussen de lijntjes parkeren. Some people have to learn it the hard way.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten
                                    Lol, ik geef u hierin gelijk. Overschotten van gelijk zelfs. Ben al vaker in mijn auto gewrongen omdat er iemand dichtbij stond geparkeerd. Is trouwens de eerste keer dat ik zoiets bewust doe. Maar als je zou gezien hebben hoe hij deze auto moedwillig gans scheef in eeen brede parkeerplaats gezet heeft zonder rekening te houden met de auto die naast hem geparkeerd staat, en zodoende mijn bestuurdersdeur te barikaderen, dan verdien je zoiets. Ik snap gerust zo'n reply als bovenstaande als je de situatie niet zelf gezien hebt, dus ik trek het mij ook niet aan. Mss in het vervolg een foto erbij posten?

IIg zal hij zich wsl volgende keer wèl tussen de lijntjes parkeren. Some people have to learn it the hard way.
                                    Ah, nu begrijp ik het! The motherfucker!!!!

Wat ik niet begrijp is dat je het daarbij hebt gelaten. Ik ging met m'n wagen nog eens achteruit met m'n trekhaak in de deur gereden hebben, een ruit ingegooid en met m'n sleutels een rondje gelopen hebben tegen z'n lak.

Wat denkt die klootzak wel?

Seriously,

Comment

• Met een brandblusser kan je ook wel iets bereiken.

Zieke zot.
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                        ²²²²² betekent dat ik akkoord ga met je post.

ICM, sorry, dacht dat er ZZZZZ stond, mijn lettertype staat beetje klein (of moet even naar mijn ogen laten kijken )

Comment

• Overigens, is het de auto z'n schuld dat zijn baasje een lul is?

Ik beschadig nooit wagens. Bij problemen ga ik altijd op de bestuurder af.

Comment

Working...
                                          X