Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vorige donderdag was ik op weg in NL op de autosnelweg in zeer druk verkeer. Enorm veel verkeer op de rechterrijbaan en links als een treintje achter elkaar aan 90-110km/h. Zie in mijn achteruitkijkspiegel hoe een zwarte BMW Z4 zotte toeren uithaalt om toch maar een plaatsje te kunnen veroveren. Komt die gast zo debiel kort in mijn gat rijden dat ik er zeker van was dat hij bij het minste remmen bij mij erin zou vliegen.

Ik maak me al lang niet meer lastig over bumperklevers omdat ik ze zo snel mogelijk voorbij laat. Nu was dat echt niet mogelijk gezien het aantal vrachtwagens op de rrijstrook. Dan begon die met z'n lichten te flikkeren en te gebaren. Gezien hij open reed heb ik ff mijn ruitesproeiers gebruikt om duidelijk te maken dat ik daar niet blij mee was. Resultaat : die begint echt te flippen. Zag hoe die aan het schreeuwen was en begon zich nog meer op te winden. Vervolgens heb ik mijn hele ruitensproeierreservoir leeg gespoten. Gast ging vervolgens helemaal over de rooie. Gelukkig moest die z'n afrit nemen want anders waren er stukken van gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten
      Een week of 2 geleden in een parking in Bxl centrum. Auto netjes geparkeerd met de snuit naar voren. Kom 's middags terug want moest nog naar andere klant. Zijn altijd stukjes van 3 auto's die naast mekaar parkeren en dan een betonnen paal. Ik stond rechts, links stond een andere auto en dan in het midden had zich een A6 helemaal schuin geparkeerd en wel zo dat ik nog amper mijn deur kon open krijgen om erin te gaan.

Zodoende verplicht hij mij feitelijk van langs de passagiersdeur in te stappen. Heb het gewoon vertikt en mijn deur tegen zijn achterdeur geknald, en nog eens, en nog eens, ......en NOG eens Resultaat: lakschade aan zijn auto en aan het randje van mijn deur de gekende lakschade. Maar daar zie je niks van en het is toch een leasekrel. Da's nu de eerste keer dat ik zoiets doe maar dit was er echt over. Hij had overschot aan ruimte om zich daar proper in te parkeren.

*LUL*
      Ik hoop echt dat ik u dat nooit zie doen als ik ernaast geparkeerd staat. Want dan gaat ge een BV worden op het avondnieuws van VTM. Al sta ik helemaal schuin en 1 cm van uw wagen geparkeerd. Op zo een moment deert het mij niet dat ze mij 10 jaar de doos indraaien

Comment

• Mensen die hun ruitesproeiers gebruiken op de snelweg als ik met de Z4 (een witte) of met de motorfiets ben, kan ik ook prospeedsgewijs de strot toeknijpen hoor.

En inderdaad, iemand over de rooie helpen is altijd lachen tot je geblokkeerd bent in ander verkeer en je object van affectie uitstapt om verhaal te halen.

Comment

• Dan is het wet van de sterkste of die de grootste matrak bijheeft of diegene die het meest imposant overkomt (daar ben ik meestal wel mee in mijn voordeel )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sdetroch Bekijk Berichten
            ICM, sorry, dacht dat er ZZZZZ stond, mijn lettertype staat beetje klein (of moet even naar mijn ogen laten kijken )
            ZZZZZ

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Overigens, is het de auto z'n schuld dat zijn baasje een lul is?

Ik beschadig nooit wagens. Bij problemen ga ik altijd op de bestuurder af.

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
            Ik hoop echt dat ik u dat nooit zie doen als ik ernaast geparkeerd staat. Want dan gaat ge een BV worden op het avondnieuws van VTM. Al sta ik helemaal schuin en 1 cm van uw wagen geparkeerd. Op zo een moment deert het mij niet dat ze mij 10 jaar de doos indraaien
            Ja, twee van die mannen tegen elkaar op, dat moet wat geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Vorige donderdag was ik op weg in NL op de autosnelweg in zeer druk verkeer. Enorm veel verkeer op de rechterrijbaan en links als een treintje achter elkaar aan 90-110km/h. Zie in mijn achteruitkijkspiegel hoe een zwarte BMW Z4 zotte toeren uithaalt om toch maar een plaatsje te kunnen veroveren. Komt die gast zo debiel kort in mijn gat rijden dat ik er zeker van was dat hij bij het minste remmen bij mij erin zou vliegen.

Ik maak me al lang niet meer lastig over bumperklevers omdat ik ze zo snel mogelijk voorbij laat. Nu was dat echt niet mogelijk gezien het aantal vrachtwagens op de rrijstrook. Dan begon die met z'n lichten te flikkeren en te gebaren. Gezien hij open reed heb ik ff mijn ruitesproeiers gebruikt om duidelijk te maken dat ik daar niet blij mee was. Resultaat : die begint echt te flippen. Zag hoe die aan het schreeuwen was en begon zich nog meer op te winden. Vervolgens heb ik mijn hele ruitensproeierreservoir leeg gespoten. Gast ging vervolgens helemaal over de rooie. Gelukkig moest die z'n afrit nemen want anders waren er stukken van gekomen.
              Altijd gehaat met de moto: mensen die beginnen sproeien net als je achter hen rijdt

Wat ik meestal doe bij zo'n lul is even rechts gaan, hem voorlaten, dan achter hem rijden en hetzelfde doen: pinkertje op en flikkeren van "hey, laat me eens door jong" .

Meestal zijn ze dan even rustiger
              OF ze gooien hun anker uit, dus ik zou het bumperkleven er wel aflaten (sowieso)
              Ik rij niet hard, ik vlieg laag
              www.meevliegen.be

Comment

• Als ze achter me grootlichtseinen ga ik ook in de ankers en zo snel mogelijk naar rechts. Ik heb toch al een paar maroefen gehad die niet wisten wat hen overkwam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten
                  Een week of 2 geleden in een parking in Bxl centrum. Auto netjes geparkeerd met de snuit naar voren. Kom 's middags terug want moest nog naar andere klant. Zijn altijd stukjes van 3 auto's die naast mekaar parkeren en dan een betonnen paal. Ik stond rechts, links stond een andere auto en dan in het midden had zich een A6 helemaal schuin geparkeerd en wel zo dat ik nog amper mijn deur kon open krijgen om erin te gaan.

Zodoende verplicht hij mij feitelijk van langs de passagiersdeur in te stappen. Heb het gewoon vertikt en mijn deur tegen zijn achterdeur geknald, en nog eens, en nog eens, ......en NOG eens Resultaat: lakschade aan zijn auto en aan het randje van mijn deur de gekende lakschade. Maar daar zie je niks van en het is toch een leasekrel. Da's nu de eerste keer dat ik zoiets doe maar dit was er echt over. Hij had overschot aan ruimte om zich daar proper in te parkeren.

*LUL*
                  Dat noemen ze vandalisme en dat is gelukkig strafbaar... Ik hoop voor jou dat er geen camera's hangen op die parking en dat die bestuurder niet de slimste is en die beelden opvraagt om na te gaan wie er opzettelijk schade heeft aangebracht aan zijn wagen... Kan je wel zuur opbreken (en terecht)

Vergeldingsdrang is het begin van het einde. Zo worden oorlogen gestart hé.
                  OK, hij parkeert zich niet netjes... Als je op je strepen wil staan roep je de verantwoordelijke van de parkeergarage erbij en desnoods laat je hem slepen of wat dan ook. Wat ik meestal doe in zo'n geval is een briefje schrijven en tussen de ruitenwisser steken. Doet bij somiggen ook een belletje rinkelen, bij degene die het bewust doen natuurlijk niet, maar soit... die leren het nooit, de zijne was allicht OOK een leasebak dus of die daar nu van wakker zal liggen?! Misschien merkt die het niet eens op.

Wat als nu anderen deze lijn doortrekken naar jou? Als je morgen per ongeluk voor iemand inrijdt, geeft dat dan het recht aan die persoon om bewust in je wagen te rijden? Als je morgen perongeluk in een fille stilstaat op een zebrapad of oversteekplaats, mogen voetgangers gewoon over je wagen klimmen of krassen trekken?

Toen ik die wagen naast mij zag staan en vaststelde dat er een schilfer lak van mijn deur was was ik ook pissed. Maar ik heb die wagen niet gaan beschadigen. Als iemand dat per ongeluk gezien heeft is het kermis. Dat is het ook niet waard. En dan nog... Ik zou die man ook willen "raken" maar helaas kan dat niet zonder dat ik er gevaar bij loop of zonder het mij een hoop vergeefse moeite en tijd kost.

Wat ik wel eens ga doen een volgende keer iemand asociaal parkeert of dergelijke: Briefje schrijven met daarop dat je iemand gezien hebt die zicht verdacht gedroeg rond de wagen en er onder kroop etc. Zet er je "anoniem" mailadres bij (hotmail gmail), en dat hij best even naar de garageverantwoordelijke gaat. Die gast zal garanti een uur in zijn kostuum onder zijn wagen koekeloeren, een uur rondlopen en zoeken naar die garageverantwoordelijke, en aanvankelijk zeer ongerust vertrekken, misschien zelfs langs de garage gaan om alles na te laten kijken. Ongetwijfeld zal hij ook contact opnemen met jou. De kans om hem dan te melden dat het een grap was, maar dat je nu hoopt dat hij de volgende keer ook aan anderen denk en zich deftig wil parkeren.

Wedden dat hij dat NOOIT meer vergeet

Je kan ook gewoon schrijven dat je iets moet melden ivm zijn wagen en vragen dat hij contact opneemt ofzo...

Maar oog om oog gedoe en andermans goed beschadigen is naar mijn idee not done! Het laagste van't laagste zelfs.
                  www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                    mensen die zich het vaakst ergeren

wooter 302
                    Bompa 188
                    |) ][ |V| ][ 150
                    koenvj 120
                    caoimhin 96
                    El Greco 86
                    will 84
                    bobo 82
                    gerritbuggenhout 77
                    kefkie 75
                    Daar klopt niets van!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                      Daar klopt niets van!
                      Ik vond het ook raar dat je voorlaatste stond in het rijtje
                      www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                        de zijne was allicht OOK een leasebak dus of die daar nu van wakker zal liggen?! Misschien merkt die het niet eens op.
                        Dat is mijn ergernis nu se, mensen die in 2011 nog altijd denken dat een leasingwagen/bedrijfswagen dient om te brakken en dat bedrijven en leasingmaatschappijen dat ook zomaar toelaten ....
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          Mensen die hun ruitesproeiers gebruiken op de snelweg als ik met de Z4 (een witte) of met de motorfiets ben, kan ik ook prospeedsgewijs de strot toeknijpen hoor.
                          Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                          Altijd gehaat met de moto: mensen die beginnen sproeien net als je achter hen rijdt
                          is het verboden uw ruiten proper te maken dan misschien?
                          ik kijk nooit achter mij als ik men ruiten wil proper maken van vliegjes of omdat er voor mij iemand hetzelfde deed.
                          oei een cabrio achter mij of een motard, nu mag ik niet sproeien?
                          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            ik kijk nooit achter mij als ik men ruiten wil proper maken van vliegjes of omdat er voor mij iemand hetzelfde deed.
                            oei een cabrio achter mij of een motard, nu mag ik niet sproeien?

Ik heb dit nog met opzet gedaan toen er eentje te hoog stond en over de auto spoot XD
                            Vlam op die achter ons

Comment

Ik heb dit nog met opzet gedaan toen er eentje te hoog stond en over de auto spoot XD
                              Vlam op die achter ons
                              De sproeier van de achterruit achteruit richten, en de tank vullen met olijfolie.

(see what I did there? )

Comment

• Ik zeg ni da je da ni mag, ik zeg enkel dat ik dat kon haten Ik begrijp dat mensen daar niet aan denken, al zijn er duidelijk ook die het er gewoon voor doen ook.

Als het warm was en men vizier stond open, dan kon ik proeven of het met appel of citroen was.
                                De grootste miserie was dat als men vizier ook wat vliegen had verzameld, en die sproeistof erbij kwam het een vettige papboel werd die bij het afvegen met de handschoen resulteerde in een vettige streep die een troebel zicht gaf. Als je dan op de ring of snelweg bij druk verkeer rijdt heb je een probleem visier maar open tot de eerste mogelijke plaats waar je het kan afspoelen.
                                www.meevliegen.be

Comment

Vlam op die achter ons
                                  En de fun daaraan is?!
                                  www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                                    De sproeier van de achterruit achteruit richten, en de tank vullen met olijfolie.

(see what I did there? )
                                    Ja, je ruitensproeierinstallatie verneukt. Ik vrees dat die olie er niet zal doorgaan als water...

Ooit wel gezien dat iemand een flesje cola leeggoot voor een andere wagen. Moet een leuk plakboelke geweestzijn achteraf denk ik
                                    www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                      Wel, euh,
                                      1. Uw ruit moet al proper zijn als ge wilt vertrekken
                                      2. 7.3. Het is verboden het verkeer te hinderen of onveilig te maken door voorwerpen, zwerfvuil of stoffen op de openbare weg te werpen, te plaatsen, achter te laten of te laten vallen, hetzij door er rook of stoom te verspreiden, hetzij door er enige belemmering aan te brengen.

Als je gaat liggen sproeien, en een achterligger heeft er hinder van, dan ben je in fout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                                        En de fun daaraan is?!
                                        Uw maten ambeteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Wel, euh,
                                          1. Uw ruit moet al proper zijn als ge wilt vertrekken
                                          Als je gaat liggen sproeien, en een achterligger heeft er hinder van, dan ben je in fout.
                                          muhaha,als mijn ruit vuil is dan sproei ik,tmag nog de pausmobiel zijn die achter ik rij!!,u wegcode 7.3 snap ik langs géén kanten,uit een ruitesproeier komt er volgens mij géén zwerfvuil,stof,of een voorwerp uit
                                          Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Working...
                                          X