Oorspronkelijk geplaatst door Xytras
Bekijk Berichten
Boertige mensen zijn mensen die twee van de drie beschikbare parkeerplaatsen in beslag nemen. Ik neem er 2 van de 80 in beslag, waarvan er 60 vrij zijn.
Willen we wat verder kommaneuken?
Wie zegt dat ik niet in m'n recht ben? Waar staat geschreven dat ik op deze privévlakte in asfalt tussen lijnen moet staan?
En blijkbaar kan je helemaal niet goed lezen of onthouden, want
1. je was al vergeten dat de parking zo goed als helemaal vrij is, ruimte zat voor iedereen dus. Waar is er dan sprake van hinderen?
2. ik heb gezegd dat ik het ging VRAGEN om m'n deur in de jouwe te zetten. Kan ik daar wat aan doen dat je niet snapt dat dat nooit m'n bedoeling is maar dat ik je wil dwingen om jou eens in mijn situatie te verplaatsen.
Dus houd je vuistjes maar in je zakjes. Ik verlaag me niet tot zulk gedrag.
Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Al heeft hij er nog 60 andere waar hij kan uit kiezen.
En je hebt gelijk: ostentatief parkeren wekt minstens gemengde gevoelens of afgrijzen op. Maar we vergeten weer iets: ik doe wél moeite om me achteraan op de parking te zetten, terwijl iedereen liefst tot de winkel binnen rijdt. En net daar, och daar, staan er tientallen parkeerplaatsen vrij.
Dus wat is m'n punt: kuddegedrag. Blijkbaar is xytras ook zo een kuddedier. Vermoed ik toch.
By the way: specialere wagens zetten zich meestal scheef uit nonchalance of ... idd ... boertigheid. De burgerlijke wagens van het gepeupel zoals de mijne zetten zich in zeldzame gevallen scheef of ver weg van de andere massa of verkeerd of ........ om hun eigen goed te beschermen.
Comment