Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
    Waarom zou een zwangere vrouw niet kunnen uitstappen ?

Dikke mensen hebben toch ook geen aparte parkeervakken?

Nee, dat is voor als je de plaats nodig hebt om een baby in de wagen te zetten (met de buggy naast de wagen kunnen, deur moet volledig openkunnen, ...)
    Ik ken geen enkele winkel die dat heeft.
    Steek uw kleinen in uw koffer..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      Steek uw kleinen in uw koffer..
      Ze hebben dat bij jou gedaan en je bent een paar keer met uw koppeke ergens tegen gevlogen?
      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
      1990 Volvo 344
      1991 Mercedes W124 230CE
      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
      1980 Volkswagen Derby CLS
      1990 Mercedes W124 230CE
      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
        Ze hebben dat bij jou gedaan en je bent een paar keer met uw koppeke ergens tegen gevlogen?
        Van trap gevallen, ik zei "aie kop" en liep gewoon door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
          mensen die zich het vaakst ergeren

wooter 302
          Bompa 188
          |) ][ |V| ][ 150
          koenvj 120
          caoimhin 96
          El Greco 86
          will 84
          bobo 82
          gerritbuggenhout 77
          kefkie 75
          Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Daar klopt niets van!
          Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
          Gezien de ouderdom van alle betrokkenen kom ik er nog zéér goed uit.
          Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
          Neenee, ik geef enkel commentaar!
          Inderdaad, ik geef alleen maar commentaar op Wooter omdat ie op kop staat, dus dat klopt dan helemaal niet.
          Trouwens moest ik me op alles zo ergeren als de meeste hier zou ik mijn jobeke snel opgeven, het moet tenslotte nog leuk blijven hé dat auto rijden.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
            Ik kijk al uit naar het vaderschap: In den delhaize op de brede roze parkings voor de deur mogen gaan staan
            Met een 2 zits cabrio die de helft zo groot is als een doorsnee SUV of camionet met vensters wordt het je niet in dank afgenomen om daar te staan!

Allee ja, heb ik horen zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
              Parkeer eens in Brussel, Antwerpen, Leuven en noem maar op.
              Ik parkeer hele dagen door het hele land, dus je moet me niet veel meer vertellen.
              't Is overal 't zelfde.

Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
              Bottom line is gewoon dat het asociaal is.
              Wil je zo parkeren, goed, geen probleem, maar dan niet arrogant worden als je op je fout wordt gewezen, meer kan ik er niet over zeggen.
              Ik ben ermee akkoord at het asociaal is, dat zal ik niet ontkennen. Maar dat asociaal gedrag bespaart me euro's.
              Ik had wel graag geweten waar ik voor jou arrogant leek. Wel alles goed herlezen want ik denk dat je begreep wat je wou lezen.

Als je zo redeneert mag ik ook banken overvallen, vrouwen verkrachten, mensen vermoorden en dergelijke. Zeg dan tegen de rechter dat je er mee zal stoppen als andere mensen ook niet meer hetzelfde doen.
              Dat is een redenering uit de kleuterklas he man^^ en op die manier bekom je enkel dat echt iedereen den boer gaat uithangen, niet direct de oplossing heb ik zo de indruk
              Niet overdrijven he. Over twee vakken parkeren kan je echt niet vergelijken met een verkrachting
              Trouwens, bij mij is dat in geen geval de drijfveer.

Ik discussieer ook graag
              fijn!

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Inderdaad, ik geef alleen maar commentaar op Wooter omdat ie op kop staat, dus dat klopt dan helemaal niet.
              Trouwens moest ik me op alles zo ergeren als de meeste hier zou ik mijn jobeke snel opgeven, het moet tenslotte nog leuk blijven hé dat auto rijden.
              Hier in de lijst op kop staan wil niet zeggen dat je jou veel ergert he. Misschien wel dat je graag discussieert, niet toevallig ik en Wooter op kop
              Voor de 1100 km per week dat ik doe vind ik dat ik me zeer weinig erger trouwens.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                Beste gerrit, in discussies gaat het niet om winnen, maar om inzichten verwerven.
                Onthoud dit voor je leven lang. Iemand die met mij discussieert heeft me wat over te brengen. Dat kan verrijkend zijn, ook al is het niet mijn mening (anders was er geen discussie).

Al wie blijft discussiëren met mij heeft het spel ofwel helemaal door ofwel helemaal niet. Wie niet meer discussieert met mij heeft het spel helemaal niet door.
                Het is trouwens deel van mijn job om te discussiëren met mensen. Als ik ervoor ga, dan ga ik door tot het eind.
                Discussiëren kan meestal op een rustige manier, zeker met mij en zeker irl. Op fora discussiëren is meestal pinniger.
                Verrijkend en ver reikend......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                  Alhoewel ik ook soms de neiging heb om te parkeren als jou Bompa, moet je daarmee ook wat opletten. Soms kan je denken dat er nog veel plaatsen zijn, terwijl 't een uur later vol staat. En dan passeer ik ook, al mompelend waarom die pipo persé zo breed moest parkeren . Dichtbij een borduur parkeren vind ik 't beste, dan liefst nog langs mijn linkerkant. Dan wrikkel ik mij daar wel tussen zonder schade en langs de rechterkant moet er niemand uit (kan vooraf uitstappen, later instappen).
                  Alleman zit hier nu op den bompa zijn kap, mag die mens nu eens niet parkeren zoals hij wil met zijne Vespa ????

Comment

• Ik heb niet het gevoel dat men allemaal op mijn kap zit hoor. En als ik m'n vervoersmiddel gebruik evenmin 't gevoel dat 't een Vespa is

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

Ik lees dan ook altijd dit topic om te zien of er iemand zich ergert aan mij, blijkbaar niet
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten

Dit komt toch niet op mijn account éh, Het is maar om te melden dat, niettegenstaande de andere mening van gerritbuggenhout, er schijnbaar toch kritiek op zijn persoontje mogelijk is ....

Comment

Ik heb niet het gevoel dat men allemaal op mijn kap zit hoor. En als ik m'n vervoersmiddel gebruik evenmin 't gevoel dat 't een Vespa is
                        Sorry, maar na lezen van bovenstaand commentaar en daaropvolgend nalezen van uw originele post (met foto) zag ik iets over "deuren" staan, waardoor mijn excuses aangaande het vermelden van het woord Vespa dus op hun plaats zijn, bij deze.

Comment

• thx will geen vesparijders zijn zo ego

Comment

• een auto van x aantal jaar heeft zijn geschiedenis
                            tis lelijker als die er ni was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              een auto van x aantal jaar heeft zijn geschiedenis
                              tis lelijker als die er ni was
                              Ja, en zeker als hij normaal gebruikt word.

Comment

• je mag vast van lr ni in plassen rijden

Comment

• Neen, ze hebben daarom hun waarborg beperkt tot 3 jaar. (vermits mijnen ezel ondertussen al +10 jaar is .........)

Comment

Hier in de lijst op kop staan wil niet zeggen dat je jou veel ergert he. Misschien wel dat je graag discussieert, niet toevallig ik en Wooter op kop
                                    Voor de 1100 km per week dat ik doe vind ik dat ik me zeer weinig erger trouwens.
                                    Hoe meer km's je doet hoe minder erg dat je dat allemaal begint te vinden.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• juist omdat je zoveel 'overtredingen' en 'fouten' ziet, je zou hele dagen geërgerd zijn.
                                      Ik heb dan ook meestal maximum wat medelijden. Tenzij het er echt over is natuurlijk.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• ergernis van collega van me (en ik snap die mens heel goed) waarom mogen pick-ups niet door de waaslandtunnel en al die andere SUV en jeeps wel?
                                        normaal staat daar een verbod dat ik dacht boven de 1.5ton je er niet door mag; personenwagens laten ze rijden; de cayennes; GLK; X5 en allemaal gene probleem; die mens rijdt met nen nissan pick-up en wordt er vantussen genomen en moet via de kennedy rondrijden. ik zie het verschil er ook niet in want die pick-up is altijd leeg

Comment

• touareg lv is vrachtwagen, vrachtwagen +1.5 ton verboden

Comment

Working...
                                          X