Oorspronkelijk geplaatst door nico911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenergernis van collega van me (en ik snap die mens heel goed) waarom mogen pick-ups niet door de waaslandtunnel en al die andere SUV en jeeps wel?
je zou kunnen stellen dat een lv bvb een laspost of voor redlijk wat petrochemische bedrijve en ziekenhuizen rontgen-toestellen bij heeft
(andere vraag irrelevant uiteraard...waarom moet een lv voor een particulier geen biv en weinig wegentax betalen ?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichtenwaarom heeft hij dan een pick-up als die toch altijd leeg is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenHij ziet dat graag/liefhebberij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenergernis van collega van me (en ik snap die mens heel goed) waarom mogen pick-ups niet door de waaslandtunnel en al die andere SUV en jeeps wel?
normaal staat daar een verbod dat ik dacht boven de 1.5ton je er niet door mag; personenwagens laten ze rijden; de cayennes; GLK; X5 en allemaal gene probleem; die mens rijdt met nen nissan pick-up en wordt er vantussen genomen en moet via de kennedy rondrijden. ik zie het verschil er ook niet in want die pick-up is altijd leegPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
ik rij weer met een auto rond, verloor een half uur om vanuit centrum Gent op de autostrade te raken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenik rij weer met een auto rond, verloor een half uur om vanuit centrum Gent op de autostrade te raken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWaaslandtunnel = een hopeloze zaak. Als je pech hebt halen ze je ertussen uit (terecht of niet laat ik hier in het midden) maar als je weet dat er dagelijks een tiental vrachtwagens doorrijden waarvan soms al dan niet gevulde citerns!!! Hierbij is het tussenuit halen van die pick-ups een belachelijk feit natuurlijk. Ik verheug me er al op als het ooit of laat eens gaat verkeerd lopen in de tunnel...ik hoop dat dit bericht dan ook nog lang op de server zal blijven staan. Trouwens hier loopt al een apart topic over, niet?
tis overdreven gek maar de konijnepijp telt, touchez du bois, echt weinig doden, rip
Comment
-
Vandaag nog doorgereden.
M'n collega vond de tegeltjes mooi en samen met haar ontdekten we dat de kleur van het "plafond" zwart is
En dat evacueren niet echt een makkie zou zijn in deze oude tunnel.
Veiligheidscoördinator en binnenhuisarchitecte samen geeft boeiende gesprekken__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Op een baan van 70, een vrouw met een nieuwe Mercedes die constant voor elke bocht afremde tot 40/u, en in het dorp bijna een fietser omver reed. Dan wat verder terug een zone 70 waar ze constant 40/u bleef rijden, gaat ze ineens op de rem, zet haar pinker naar rechts, en begint dan een keer of 10 te claxonneren op een geparkeerde auto ofzo . Toen ben ik haar voorbij gestoken, en ze zat gewoon recht voor haar uit te kijken .
Ge komt toch soms wat tegen op de baan ze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenik rij weer met een auto rond, verloor een half uur om vanuit centrum Gent op de autostrade te raken
Hopelijk is het wat kalmer volgende week nu alle bouwvakkers in congé zijn...
Zoniet, hier is mijn truc: onder de brug blijven, terug naar boven, rechts aanhouden de E17 richting antwerpen op, na 500m direct afrit Gentbrugge nemen, rechts op het einde van de afrit en iets verderop in Merelbeke de R4 opdraaien en meteen de aansluiting met de E40 nemen.
Lukt enkel als je de E40 moet nemen natuurlijk en je haalt er het meest profijt uit als je zoals ik richting Brussel moet.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
die waaslandtunnel staat niet voor niks op de top 10 van gevaarlijkste tunnels in europa. Ik rij er nu 3 jaar alle werkdagen door. En onze bureau kijkt erop uit en inderdaad het is een wonder hoe zelden daar iets in gebuert maar als het eens goed prijs gaat zijn wil ik de ravage niet zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenis door da pijp rijden vaarlijker als in een rokerscafe binnestappen__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenNiet als je IAQS hebt (interior air quality control, sluit automatisch toevoer af bij vervuiling)
Heb ook zoiets op m'n A3, maar heb het gevoel dat dat gewoon altijd de binnenlucht recycleert.
Comment
-
moest dat constant afgesloten zijn, de ruiten zouden nogal bedampen hoor.
Dat sluit dus alleen af vanaf een bepaalde concentratie stoffen. En als de ruitenwissers gaan gaat hij om de x tijd eens even open.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenmoest dat constant afgesloten zijn, de ruiten zouden nogal bedampen hoor.
Dat sluit dus alleen af vanaf een bepaalde concentratie stoffen. En als de ruitenwissers gaan gaat hij om de x tijd eens even open.
Toffe optie
Comment
-
als de ruitenwissers gaan, is de lucht vochtiger. Want een normaal mens zet alleen zijn ruitenwissers aan als 't regent.
Lucht vochtiger is dus sneller aandampen ruiten aan de binnenzijde. Dus zeker niet recirculeren.
By the way, als de ruitenwissers gaan, zal de airco de lucht automatisch meer ontvochtigen.
Idem voor de ruiten: als die openstaan, zakt automatisch het debiet van de blazer.
Knap systeempje hoor, zo een automatische airco. In vele wagens zit dat, maar de meesten lezen hun handleiding niet (of 't staat er niet in) en weten dat niet__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
Comment